Автозавантаження фото й відео

Налаштуйте безлімітне автозавантаження медіафайлів на Яндекс.Диск, якщо ви знімаєте багато фото й відео на телефон або планшет. Завдяки цьому ваші фото не зникнуть, навіть якщо з пристроєм щось трапиться.

За ввімкненого безлімітного автозавантаження фото і відео не займають місця на вашому диску і доступні на сторінці сервісу та в мобільній програмі, у розділі Фото. Скриншоти під час автозавантаження також потрапляють до розділу Фото.

Якщо під час вивантаження інтернет-з’єднання було розірвано, після відновлення зв’язку процес продовжиться автоматично.

Щоб фото й відео також зберігалися на комп’ютері, ви можете завантажувати фото й відео на комп’ютер за допомогою програми Яндекс.Диск 3.0 (інструкція для Windows, для macOS). Якщо ви хочете, щоб фото і відео завантажувалися в папку Фотокамера і синхронізувалися на комп'ютері, вимкніть безліміт.

Увімкнути безлімітне автозавантаження

Під час першого запуску програми

Вікно для налаштування автозавантаження з'явиться під час першого запуску програми. Натисніть Увімкнути — автозавантаження розпочнеться автоматично. За замовчуванням фото завантажуються тільки за підключення до мережі Wi-Fi. Щоб завантажувати фото й через Wi-Fi, і через мобільну мережу, вимкніть опцію Завантажувати тільки через Wi-Fi.

Якщо ви хочете налаштувати автозавантаження пізніше, закрийте вікно.

У налаштуваннях програми
  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. У блоці Автозавантаження фото виберіть потрібний спосіб автозавантаження.

Вибрати, через яку мережу завантажувати фото

Програма може завантажувати фото й відео лише через Wi-Fi чи іншу мережу (Wi-Fi, мобільний Інтернет). Виберіть потрібний варіант у налаштуваннях.

Увага. З вашого рахунку може стягуватися плата за використання мобільного Інтернету.

Як перейти на безлімітне автозавантаження?

Якщо ви раніше користувалися автозавантаженням (фото і відео завантажувалися в папку Фотокамера), ви можете перейти на безлімітне автозавантаження:

  1. Оновіть мобільну програму Яндекс.Диск до останньої версії.
  2. Відкрийте налаштування програми.
  3. Натисніть Автозавантаження фото.
  4. Увімкніть опцію Безлімітне автозавантаження.

Вимкнути безліміт

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Натисніть Автозавантаження фото.
  3. Відключіть опцію Безлімітне автозавантаження.

Щойно ви вимкнете безліміт, фото і відео почнуть завантажуватися в папку Фотокамера і займати місце на вашому жорсткому Диску.

Дії з фото та відео

З автоматично завантаженими фото та відео можна робити все те саме, що й зі звичайними файлами: переглядати їх, завантажувати, ділитися ними. Але якщо ви скопіюєте фото в іншу папку на Диску, перемістите його в Кошик або відредагуєте, воно почне займати місце на вашому жорсткому Диску.

У якій папці зберігатимуться фото й відео?

Автоматично завантажені файли будуть відображатися в розділах Фото і Стрічка.

За ввімкнутого безліміту фото й відео не будуть завантажуватися в папку Фотокамера й синхронізуватися з програмою на комп'ютері. Щоб синхронізувати фото, відкрийте розділ Фото і скопіюйте фотографії в потрібну папку на Диску.

Я вимкнув безліміт

Фото й відео будуть завантажуватися в автоматично створену папку Фотокамера. У такому разі вони будуть займати місце на вашому жорсткому Диску.

Як переконатися, що в мене ввімкнено безліміт?

  1. Упевніться, що в налаштуваннях програми Яндекс.Диск увімкнено автозавантаження.
  2. Зробіть кілька фотографій на телефон.
  3. Переконайтеся, що вони автоматично завантажилися на Диск.
  4. Упевніться, що ці фотографії відображаються в розділі Фото і не відображаються в папці Фотокамера.

У мобільній програмі ви можете зайти в налаштування та пересвідчитися, що увімкнено опцію Безлімітне автозавантаження в блоці Автозавантаження фото.

Фото та відео не вивантажуються

Якщо файли не завантажуються, переконайтеся, що програму Диск запущено. Автозавантаження працює лише тоді, коли програму запущено, навіть якщо перебуває в згорнутому стані. Якщо програму повністю вивантажено зі списку запущених програм, файли завантажуватися не будуть.

Знизилася якість фото або відео

На Диску зображення зберігаються у вихідній якості, оскільки не стискаються додатково під час завантаження. Але для перегляду в програмі Диск створює прев’ю зі зниженою роздільною здатністю, щоб знизити витрати трафіку та прискорити роботу з Диском. Щоб переглянути зображення у вихідній якості, завантажте його на мобільний пристрій.

Якщо в програмі відео відтворюється з низькою якістю, найімовірніше, у відеоплеєрі вибрано низьку роздільну здатність. Ви можете змінити її на вищу. Максимальна якість для перегляду відео в програмі становить 1080р, тож якщо відео має вищу роздільну здатність, для перегляду у вихідній якості завантажте його на мобільний пристрій.

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Диск, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Виберіть пункт Допомога і зворотний зв’язок → Повідомити про проблему.
  3. Виберіть тему проблеми.
  4. Опишіть проблему максимально докладно.
Примітка. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам із неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.