Офлайн

Щоб мати доступ до файлів без інтернет-з'єднання, додайте їх у розділ Офлайн — файли завантажаться на ваш мобільний пристрій. Якщо ви зміните файли з іншого пристрою, вони автоматично оновляться в Офлайні, коли з’явиться інтернет-з’єднання.

Додати файли до Офлайну
Посуньте рядок із файлом або папкою праворуч або ліворуч і натисніть Офлайн. Щоб додати кілька файлів або папок, позначте їх і натисніть значок Офлайн внизу на екрані. Файли, додані в Офлайн, будуть позначені значком .
Перегляд файлів розділу Офлайн
Натисніть значок унизу екрана.
Видалити файли з Офлайну
Позначте потрібні файли або папки та натисніть Офлайн унизу екрана.

Щоб видалити всі файли з розділу Офлайн:

  1. Відкрийте Налаштування.
  2. Виберіть пункт Очистити офлайн.
  3. Підтвердьте дію.
Примітка. Під час очищення розділу Офлайн файли будуть видалені лише з мобільного пристрою. На серверах Диска вони збережуться.

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Диск, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Виберіть пункт Допомога і зворотний зв’язок → Повідомити про проблему.
  3. Виберіть тему проблеми.
  4. Опишіть проблему максимально докладно.
Примітка. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам із неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.