Можливості керування файлами

Якщо ви встановили програму «Яндекс.Диск» для Windows або для Mac OS, ви можете редагувати, видаляти і переміщувати файли на своєму комп'ютері — зміни автоматично синхронізуються із сервером.

Ви також можете керувати файлами на сторінці Яндекс.Диска.

Операції, які можна виконати з файлом або папкою на сторінці Диска, доступні на панелі властивостей. Щоб відкрити панель властивостей, натисніть на значок файлу або папки — панель відобразиться у правій частині екрана.

На панелі також відображено докладну інформацію про вибраний файл або папку:
  • ім'я, яке можна відредагувати;
  • розмір файлу;
  • кількість завантажень цього файлу (обнулити її не можна);
  • якщо вибрано зображення, то буде показано його зменшений варіант.
  1. Переміщення папок і файлів
  2. Видалення файлів і папок
  3. Групові операції
  4. Проблеми з файлами

Переміщення папок і файлів

Файли і папки переміщаються точно так, як і на комп'ютері, — для цього потрібно просто перетягнути їх у потрібне місце.

Щоб перемістити об'єкт в іншу папку, скористайтеся одним зі способів:

  • Перетягніть його на потрібне місце в дереві папок праворуч. Дерево папок з'явиться відразу після того, як ви почнете перетягувати об'єкт.

    Щоб перетягнути об'єкт у підпапку основної папки, затримайте курсор із файлом над папкою — розкриється піддерево основної папки.

  • Виберіть об'єкт і на панелі властивостей натисніть на кнопку  → Перемістити. Виберіть, куди треба перемістити об'єкт, і натисніть на кнопку Перемістити.

Видалення файлів і папок

Щоб видалити об'єкт, скористайтеся одним зі способів:

  • Перетягніть його в Кошик на панелі ліворуч
  • Перетягніть його на значок Кошика у списку папок.
  • Виберіть об'єкт і натисніть на кнопку на панелі властивостей.

Групові операції

Щоб керувати кількома файлами відразу, позначте їх — і на панелі праворуч будуть доступні всі групові операції. Щоб виділити кілька файлів підряд, натисніть на перший і останній файл у діапазоні, утримуючи при цьому клавішу Shift. Щоб виділити кілька окремих файлів, утримуйте під час вибору клавішу Ctrl у MS Windows та в Mac OS X.

Проблеми з файлами

Не завантажується файл

Переконайтеся в тому, що швидкість інтернет-з'єднання дозволяє швидко завантажити файл. Перевірити швидкість інтернет-з'єднання можна на сторінці yandex.ua/internet.

Однією із причин того, чому файли не завантажуються, є обмеження на проміжних серверах, які використовуються під час роботи з інтернетом. Якщо ви використовуєте проксі-сервер, вимкніть його. Також на завантаження файлів може впливати антивірус і файрвол. Вимкніть їх на деякий час і спробуйте завантажити файл ще раз.

Також слід переконатися, що проблема не пов'язана з особливостями вашого браузера. Для цього перевірте, будь ласка, чи повторюється проблема в будь-якому іншому браузері. Завантажити інший браузер можна, наприклад, зі сторінки https://yandex.ua/soft/browsers.

Швидкість завантаження дуже низька

Найпоширеніша причина низької швидкості завантаження файлів – це використання проксі-сервера або додаткового файрвола, крім стандартного брандмауера Windows. У такому разі спробуйте їх тимчасово вимкнути.

Також є технічні вимоги, через які обмежується швидкість завантаження файлів із Яндекс.Диска. Коли обсяг публічних файлів, завантажених із вашого Диска, перевищує сам обсяг вашого Диска вдвічі, гранична швидкість завантаження знижується до 64 Кбіт/с. Обмеження діє рівно добу, після чого лічильник завантажень обнуляється. Щоб не мати проблем зі швидкістю, скористайтеся можливістю «Зберегти на мій Диск», доступною на сторінці публікації файлу.

Рекомендації не допомогли

Якщо ви пройшли усі кроки рекомендацій, але проблема не зникла, або якщо вашого запитання немає у списку, напишіть службі підтримки через форму нижче.