Проблеми з файлами

Не завантажується файл із сервера

Іноді під час роботи з Диском перестають працювати кнопки, не завантажуються елементи сторінки, не відкриваються фото, не завантажуються файли або браузер повідомляє про помилку.

Чому це відбувається та як це виправити:

Браузер некоректно відображає сторінку

Щоб зменшити витрату трафіку, браузер зберігає копії відвіданих сторінок у кеш. Коли ви повторно переглядаєте сторінки, браузер може завантажувати дані з пам'яті. Наприклад, якщо ви зміните ім’я файлу через програму для комп'ютера, а браузер завантажить із пам’яті інформацію про цей файл, ви побачите неактуальне ім’я файлу.

Спробуйте оновити сторінку, щоб примусово завантажити з інтернету. Якщо проблема не вирішиться, очистьте кеш браузера й видаліть усі файли cookie.

Розширення блокують Яндекс.Диск

Диск може працювати некоректно через доповнення й розширення в браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Диск працює неправильно через блокувальник реклами або розширення-антивірус, додайте сторінку Диска до списку винятків цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Застарілий браузер може не підтримувати технології, які використовуються для швидкого та зручного завантаження сторінок. Установіть останню версію вашого браузера.

На інтернет-з’єднання впливають антивірус, файрвол або проксі

Диск може працювати некоректно через антивірус, файрвол або проксі-сервер. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Диск працює неправильно через антивірус або файрвол, додайте сторінку Диска до списку винятків цієї програми.

Знизилася швидкість Інтернету

Перевірте швидкість підключення до Інтернету на сторінці yandex.ua/internet. Закрийте в браузері всі вкладки, крім Диска. Вимкніть додатки, що використовують інтернет, і перезавантажте сторінку.

Якщо публічний файл було завантажено багато разів протягом доби, можливість його завантаження може бути обмежена. Обмеження діятиме рівно добу, після чого файл знову можна буде завантажити. Якщо ви не хочете чекати, збережіть файл на свій Диск за допомогою кнопки Зберегти на Яндекс.Диск. Щоб на ваші файли не діяли такі обмеження, підключіть Диск Про.

Примітка. Завантажувати можна тільки папки розміром не більше 50 ГБ. Папки більшого розміру ви можете зберегти на свій Диск.

Файли не відкриваються, відображаються як биті

Якщо ваші файли на Диску не відкриваються, з’явилися їх дублікати з підозрілими розширеннями, то, швидше за все, ваш комп’ютер було заражено вірусом-шифрувальником. Такі віруси змінюють усі файли на комп'ютері. Оскільки програма Диска синхронізує зміни, файли змінилися й на сервері Диска. На жаль, програма Диска не може відрізнити дії вірусу від дій самого користувача.

Щоб відновити файли:

  1. Перевірте ваш комп'ютер на віруси за допомогою безкоштовних антивірусних програм: CureIt! від Dr.Web і Virus Removal Tool від «Лабораторії Касперського».
  2. Змініть пароль у Паспорті, прив'яжіть до акаунта номер телефону, а також змініть контрольне запитання та відповідь на нього. Це краще робити після перевірки на віруси.
  3. Спробуйте пошукати файли в Кошику. Якщо вірус видалив оригінальні файли, замінивши їх битими, оригінальні могли потрапити в Кошик на Диску. Якщо з моменту дії вірусу пройшло менше 30 днів, можливо, файли в Кошику.
  4. Якщо в Кошику оригінальних файлів немає, швидше за все, вірус не видалив, а зашифрував їх. Спробуйте відновити старі версії зашифрованих файлів з історії змін. Якщо в історії змін немає старих версій, відновити файли не вийде.

Бачу повідомлення «Закінчилося місце на Диску», але вільно ще багато місця

Іноді ви можете побачити таке повідомлення Диску, а також фактичний обсяг файлів на Диску може бути менше, ніж на індикаторі зайнятого місця (у лівому нижньому куті сторінки Диска). Це відбувається тому, що місце на вашому Диску займають файли, переміщені в Кошик на сторінці Диска або видалені в програмі Яндекс.Диск. Через 30 днів вони видаляться автоматично. Якщо вам не вистачає місця, очистьте Кошик раніше.

Також причина може полягати в тому, що в браузері та в програмі Яндекс.Диск для комп’ютера використовуються різні облікові записи. Перевірте, чи обліковий запис у браузері збігається з тим, під яким ви авторизовані в програмі Яндекс.Диск для комп’ютера.