Проблеми з файлами

Не завантажується файл

Переконайтеся, що швидкість інтернет-з'єднання дозволяє швидко завантажити файл. Перевірити швидкість інтернет-з'єднання можна на сторінці yandex.ua/internet.

Однією з причин того, чому файли не завантажуються, є обмеження на проміжних серверах, які використовуються вами під час роботи з інтернетом. Якщо ви використовуєте проксі-сервер, вимкніть його. Також на завантаження файлів може впливати антивірус і фаєрвол. Вимкніть їх на певний час і спробуйте завантажити файл іще раз.

Також слід переконатися, що проблема не пов'язана з особливостями вашого браузера. Для цього перевірте, будь ласка, чи повторюється проблема у будь-якому іншому браузері. Завантажити інший браузер можна, наприклад, зі сторінки https://yandex.ua/soft/browsers.

Якщо публічний файл було завантажено багато разів протягом доби, можливість його завантаження може бути обмежено. Спробуйте завантажити публічний файл через добу.

Примітка. Завантажувати можна лише публічні папки розміром не більш ніж 50 ГБ. Папки більшого розміру ви можете зберегти на свій Диск.

Швидкість завантаження дуже низька

Найпоширеніша причина низької швидкості завантаження файлів — це використання проксі-сервера або додаткового файрвола, окрім стандартного брандмауера Windows. У цьому випадку спробуйте їх тимчасово вимкнути.

Також є технічні вимоги, через які обмежується швидкість завантаження файлів із Яндекс.Диска. Коли обсяг публічних файлів, завантажених із вашого Диска, перевищує обсяг вашого Диска вдвічі, гранична швидкість завантаження знижується до 64 Кбіт/с. Обмеження діє рівно добу, після чого лічильник завантажень обнуляється. Щоб не відчувати проблем зі швидкістю, скористайтеся можливістю «Зберегти на мій Диск», доступною на сторінці публікації файлу.

Обсяг файлів менший ніж обсяг зайнятого місця на Диску

Файли, які ви видалили на сторінці Диска або з папки Яндекс.Диск на вашому комп'ютері, потрапляють до Кошика. Їх обсяг не відображається в програмі, але вони також займають місце на Диску. Через 30 днів їх буде видалено автоматично. Якщо вам не вистачає місця, очистіть Кошик раніше.

Рекомендації не допомогли

Якщо ви пройшли усі кроки рекомендацій, але проблема не зникла, або якщо вашого запитання немає у списку, напишіть службі підтримки через форму нижче.