Вхід до облікового запису, вихід із нього та дії з ним

Увійти на Диск

Ви можете зайти у свій Диск із будь-якого пристрою, підключеного до інтернету. Для цього наберіть в адресному рядку браузера disk.yandex.ua введіть ваш логін та пароль на Яндексі й натисніть кнопку Увійти. Якщо ви використовуєте або раніше використовували двофакторну автентифікацію, для авторизації потрібен одноразовий пароль, згенерований програмою Яндекс.Ключ.

Яндекс.Диск доступний тільки для користувачів, у яких є акаунт на Яндексі. Якщо для входу на Яндекс ви використовуєте профіль соцмережі або номер телефону, змініть тип вашого облікового запису на акаунт на Яндексі. Для цього на сторінці свого профілю в Яндекс.Паспорті натисніть посилання Створити логін.

Порада. Щоб мати швидкий доступ до Яндекс.Диска, додайте сторінку Диска в закладки або зробіть її стартовою у своєму браузері.
Примітка. Якщо ви зайшли в інтернет із чужого пристрою та не хочете, щоб браузер запам'ятав ваш логін і пароль, увімкніть опцію Чужий комп'ютер на сторінці авторизації. Сесія завершиться одразу після того, як ви закриєте браузер, або через 2 години після закінчення роботи з Диском.

Детальніше див. у розділі Вхід на Яндекс.

Не можу ввійти на Диск

Перейти до іншого облікового запису

Якщо ви користуєтеся кількома обліковими записами на Яндексі, можете переходити між ними, не вводячи логін і пароль:



Ви можете вибирати обліковий запис на Диску, у Пошті, Паспорті й на інших сервісах Яндекса, що підтримують таку можливість. Вибраний обліковий запис вважається основним: з ним ви будете авторизовані на сервісах, які поки не підтримують перемикання.

До списку можна додати не більше 15 облікових записів. Щоб прибрати будь-який акаунт зі списку, виберіть його й перейдіть за посиланням Вийти. Поточний акаунт зникне зі списку, і ви автоматично перейдете на наступний.

Щоб прибрати зі списку кілька акаунтів, перейдіть за посиланням Додати користувача, натисніть на значок у лівому верхньому кутку й натисніть піктограму праворуч від облікового запису, який потрібно прибрати.

Вийти з Диска

Відкрийте меню облікового запису в правому верхньому куті екрана й натисніть кнопку Вийти.

Якщо ви забули вийти з Диска на чужому пристрої, відкрийте сторінку Паспорта й у блоці Історія входжень і пристрої натисніть посилання Вийти на всіх пристроях.

Увага. Для подальшого доступу до сервісів Яндекса потрібно буде заново ввести логін і пароль на кожному пристрої.

Як змінити пароль або відповідь на контрольне запитання?

З метою безпеки рекомендується міняти пароль кожні 6 місяців.

Щоб змінити ваш пароль на Яндексі, відкрийте меню облікового запису в правому верхньому куті екрана, натисніть кнопку Управління акаунтом і в блоці Паролі та авторизація натисніть посилання Змінити пароль.

На сторінці, що відкриється, укажіть свій поточний пароль і двічі новий для підтвердження правильності введення. Введіть символи з картинки й натисніть кнопку Зберегти.

Увага. Після зміни пароля всі сесії, відкриті з вашим логіном на інших комп’ютерах, буде автоматично завершено.

Ви можете змінити контрольне запитання або відповідь на нього на сторінці Яндекс.Паспортанатиснувши посилання контрольне запитання у блоці Паролі та авторизація.

Завантажити всі файли з Диска

У програмі Яндекс.Диск
  1. Виділіть усі файли і папки у вікні програми.
  2. У контекстному меню виберіть Створити копію на комп'ютері.

Файли завантажаться до системної папки «Завантаження».

Зі сторінки Яндекс.Диска

Щоб завантажити декілька файлів через браузер:

  1. Виділіть їх.
  2. На верхній панелі натисніть Завантажити.

Файли завантажаться у вигляді архіву.

Завантажити кілька папок не вийде — папки вантажаться лише по одній. Але ви можете перемістити всі папки та файли до однієї папки й завантажити її.

Перемістити всі файли до іншого облікового запису

За допомогою публічного посилання
  1. На першому обліковому записі перемістіть усі файли й папки до однієї папки.
  2. Створіть для цієї папки публічне посилання.
  3. З другого акаунта відкрийте це публічне посилання та натисніть кнопку Зберегти на Яндекс.Диск.
За допомогою спільної папки
  1. На першому обліковому записі перемістіть усі файли й папки до однієї папки.
  2. Налаштуйте доступ до цієї папки для другого облікового запису.
  3. З другого облікового запису скопіюйте файли зі спільної папки до іншої папки на своєму Диску.

Відновити Диск після повторного інсталювання Windows

Якщо ви повторно інсталювали Windows, поміняли жорсткий диск, можна легко відновити дані з Яндекс.Диска, якщо пам'ятаєте логін і пароль від свого облікового запису на Диску.

  1. Завантажте програму на сторінці Експериментальний Яндекс.Диск 2.0. Коли файл почне завантажуватися, на сторінці відобразяться інструкції щодо запуску.
  2. Після інсталювання введіть логін і пароль від вашого облікового запису на Яндексі.

Якщо ви забули пароль, відновіть його за інструкцією.

Видалити обліковий запис на Диску

Яндекс.Диск включений за замовчуванням у всіх користувачів Яндекса, відключити його не можна. Тому видалити обліковий запис Диска не вийде. Але ви можете видалити всі файли на Диску й перестати ним користуватися. У цьому випадку вам будуть доступні інші сервіси Яндекса (наприклад, Пошта).

Якщо ви хочете повністю видалити обліковий запис на Яндексі, ознайомтеся зі статтею Видалення облікового запису. У цьому випадку втрачаються всі ваші дані на всіх сервісах Яндекса, доступу до цих сервісів не буде.