Програма для Mac OS X

Програма «Яндекс.Диск» дозволяє працювати з файлами Диска на комп'ютері та автоматично синхронізує всі зміни з Диском через інтернет.

Обмеження. Програму «Яндекс.Диск» може бути встановлено тільки на комп'ютер з 64-розрядним процесором і операційною системою версії Mac OS X 10.6 або вище (Snow Leopard, Lion, Mountain Lion, Mavericks, Yosemite та El Capitan).

Як визначити, який процесор Intel встановлено в Mac: 32- або 64-розрядний.

  1. Встановлення програми
  2. Авторизація у програмі
  3. Вибір розміщення папки Диска
  4. Робота з файлами
  5. Як поділитися файлом або папкою?
  6. Як відкрити доступ до папки?
  7. Як налаштувати вибіркову синхронізацію папок?
  8. Як налаштувати автозавантаження фото і відео?
  9. Робота з програмою на macOS Sierra
  10. Як повідомити про помилку

Встановлення програми

Завантажте програму на сторінці disk.yandex.ua/download. Коли файл почне завантажуватися, на сторінці відобразяться інструкції щодо запуску (якщо ви користуєтеся браузером Safari, файл запуститься автоматично).

Перетягніть програму Яндекс.Диск у папку Програми на вашому комп'ютері.

Авторизація у програмі

Після запуску та початкового налаштування програма запропонує вам ввести логін і пароль облікового запису в Яндексі. Поки ви не авторизовані, на значку в рядку меню відображається знак оклику.

Щоб авторизуватися, ви завжди можете натиснути на значок програми у рядку меню і вибрати у меню, що з'явилося, пункт Налаштувати Яндекс.Диск.

Якщо ви ще не зареєстровані в Яндексі — перейдіть за посиланням Створити акаунт і зареєструйтеся. Потім введіть вибраний логін і пароль у програмі.

Увага. Якщо ви використовуєте двофакторну аутентифікацію, для авторизації у програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».

Вибір розміщення папки Диска

Програма Яндекс.Диск автоматично створює папку, в якій буде зберігатися копія вашого Диска. Ви можете налаштувати її місце розташування на комп'ютері відразу після встановлення програми. Для цього натисніть на кнопку Налаштувати розташування папки і синхронізацію → Змінити і виберіть потрібну папку.

Примітка. Якщо на комп'ютері недостатньо місця для всієї папки Яндекс.Диска, програма попередить про це. Ви зможете налаштувати вибіркову синхронізацію або вибрати іншу папку для файлів Диска.

Якщо ви пропустили цей етап, ви можете налаштувати розміщення папки іншим способом:

  1. Відкрийте меню програми.
  2. Натисніть на значок .
  3. Виберіть пункт Налаштування.
  4. У списку Папка натисніть на Вибрати папку.

Робота з файлами

Завантажити файли на Яндекс.Диск ви можете двома способами:

  • Перетягнути файли на значок Диска у верхньому рядку меню.
  • Відкрити папку Диска у Finder (натисніть на значок у меню програми) і скопіювати або перемістити у неї потрібні файли і папки.

Після синхронізації перетягнуті файли з'являться на сервері. Ви можете відкрити сторінку Диска та переконатися, що всі файли успішно завантажені.

Останні синхронізовані файли і папки ви можете знайти в меню програми — для роботи з ними не потрібно відкривати папку Яндекс.Диска. Із меню можна швидко відкрити файл, поділитися ним, перетягнути у вікно потрібної програми або видалити.

Файли, які ви видалите з папки Яндекс.Диска, на сервері будуть переміщені в Кошик. Ці файли зберігаються в Кошику протягом 30 днів, після чого автоматично видаляються із сервера. Відновити видалені з сервера файли не можна.

Увага. Файли, переміщені в Кошик, продовжують займати місце на вашому Диску. Якщо вам бракує місця, очистіть Кошик.

Щоб очистити Кошик на Диску, відкрийте папку Яндекс.Диска, клікніть правою кнопкою миші на значок і виберіть у меню пункт Яндекс.Диск: Очистити кошик.

Як поділитися файлом або папкою?

Ви можете поділитися будь-яким файлом або папкою на вашому комп'ютері. Якщо ви виберете файл або папку, які ще не завантажено на Диск, програма автоматично завантажить їх на сервер у кореневу папку Диска і скопіює публічне посилання в буфер обміну.

Натисніть на потрібному файлі або папці правою кнопкою миші. У меню, що з'явилося, виберіть пункт Яндекс.Диск: Копіювати публічне посилання.

Ви також можете поділитися файлом або папкою через меню програми:

  1. Натисніть на значок Диска у верхньому рядку меню.
  2. Виберіть файл зі списку та натисніть на кнопку Поділитися:

Скопійоване посилання ви можете вставити в лист, розмістити в соціальній мережі тощо.

Примітка. Так поділитися можна тільки останніми синхронізованими файлами.

Як відкрити доступ до папки?

Відкрийте папку Яндекс.Диска і натисніть на потрібну папку правою кнопкою миші. У меню, що з'явилося, виберіть пункт Сервіси → Яндекс.Диск: Налаштувати спільний доступ.

Програма відкриє у вашому браузері сторінку налаштування доступу. На цій сторінці ви можете вибрати знайомих, яким потрібно відкрити доступ, і визначити їхні права.

Як налаштувати вибіркову синхронізацію папок?

Для економії місця на комп'ютері можна вимкнути синхронізацію однієї або кількох папок із сервером Яндекс.Диска. Ці папки будуть видалені з комп'ютера, але залишаться доступними на сторінці сервісу та в інших програмах Яндекс.Диска.

Керування синхронізацією доступне лише для папок, розміщених безпосередньо в папці Диска. Наприклад, ви можете змінити налаштування синхронізації для папки Яндекс.Диск/Музика, але не для вкладеної папки Яндекс.Диск/Музика/Вибране.

Ви можете налаштувати вибіркову синхронізацію і під час першого запуску програми, щоб не завантажувати всі папки на комп'ютер.

Вимкнення синхронізації папки

Увага. Синхронізація папки не може бути вимкнена, поки в ній не синхронізовано всі файли (іконка Диска в рядку меню позначена значком ).

Щоб вимкнути синхронізацію папки, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на значок Диска у рядку меню.
  2. Натисніть на значок і виберіть пункт меню Налаштування.
  3. Перейдіть на вкладку Синхронізація.
  4. Зніміть позначку з папки, для якої ви хочете вимкнути синхронізацію.
  5. Натисніть кнопку Застосувати.
  6. У вікні, що з'явилося, натисніть на кнопку Видалити папки з цього комп'ютера, щоб зміни почали діяти.

Завантаження файлів у папку з вимкненою синхронізацією

Якщо ви вимкнули синхронізацію папки, завантажити в неї файли можна у вікні налаштувань Яндекс.Диска. Для цього перейдіть на вкладку Синхронізація і перетягніть файли на назву потрібної папки:

Як налаштувати автозавантаження фото і відео?

Ви можете автоматично завантажувати на Диск усі ваші фото- та відеофайли з будь-яких електронних носіїв (фотоапарата, смартфона, карти пам'яті тощо) і зберігати їх у папці «Фотокамера» або в будь-якій іншій папці на Диску.

Завантаження файлів

Підключіть пристрій до вашого комп'ютера і дочекайтеся появи діалогового вікна з пропозицією автозавантаження:

Щоб почати процес завантаження фото- та відеофайлів на Диск, натисніть кнопку Завантажити. Залиште увімкненою опцію Завжди завантажувати фото і відео з <назва пристрою>, щоб під час наступного підключення завантаження з цього пристрою завжди починалося автоматично, без запиту.

Всі фото- та відеофайли, знайдені на вашому пристрої, за замовчуванням будуть автоматично завантажені у створену папку «Фотокамера». Усі файли в папці буде перейменовано відповідно до дати і часу їх створення (зйомки). Керувати своїми фотографіями ви зможете на комп'ютері або на сторінці сервісу в режимі перегляду зображень.

Примітка. Якщо раніше ви вже налаштовували автозавантаження фото і відео з вашого пристрою в програмі для Android, iOS або у програмі для Windows, програма для Mac OS завантажить на Диск лише нові фото- і відеофайли.

Якщо під час завантаження пристрій було відключено від комп'ютера і при цьому була увімкнена опція Завжди завантажувати фото і відео з <назва пристрою>, під час відновлення з'єднання завантаження продовжиться автоматично. Якщо опцію було вимкнено, відкриється діалогове вікно з пропозицією автозавантаження.

Щоб скасувати автозавантаження фото- і відеофайлів з вашого пристрою, натисніть кнопку Скасувати. У діалоговому вікні, що відкрилося, ви можете виконати цю дію лише для поточного з'єднання або увімкнути опцію Ніколи не завантажувати з цього пристрою. У цьому разі під час наступного підключення цього пристрою діалогове вікно з пропозицією автозавантаження з'являтися не буде.

Примітка. Автозавантаження фото- і відеофайлів буде працювати, навіть якщо ви відключені від мережі. У разі відновлення інтернет-з'єднання почнеться синхронізація папки «Фотокамера» з сервером.

Програма «Яндекс.Диск» для Mac OS X не підтримує автозавантаження фото- і відеофайлів на таких пристроях:

  • HTC Mozart (Windows Phone 7);
  • HTC Windows Phone 8X (Windows Phone 8).

Програма «Яндекс.Диск» для Mac OS X з Mac App Store не підтримує автозавантаження фото- і відеофайлів на таких пристроях:

  • HTC Touch Cruise T4242 (Windows Mobile 6.1) з картою пам'яті в режимі знімного носія;
  • HTC Mozart (Windows Phone 7);
  • HTC Windows Phone 8X (Windows Phone 8);
  • Nokia N8-00 (Symbian^3);
  • LG GS500 (Java) з картою пам'яті в режимі знімного носія;
  • фотоапарат Fujifilm Finepix HS25EXR;
  • фотоапарат Samsung ST78.

Вимкнення автозавантаження

Щоб вимкнути автозавантаження фото- і відеофайлів для всіх пристроїв, виконайте такі дії:

  1. Відключіть ці пристрої від комп'ютера.
  2. Натисніть на значок Диска у рядку меню.
  3. Натисніть на значок і виберіть пункт меню Налаштування.
  4. Перейдіть на вкладку Автозавантаження.
  5. Вимкніть опцію Пропонувати автозавантаження фото та відео.
  6. Натисніть на кнопку Забути пристрої.

Якщо ви хочете змінити рішення щодо автозавантаження з пристрою, який ви раніше підключали до комп'ютера, переконайтеся, що опцію Пропонувати автозавантаження фото і відео увімкнено, і натисніть на кнопку Забути пристрої. Під час наступного з'єднання з таким пристроєм відкриється діалогове вікно з пропозицією автозавантаження.

Робота з програмою на macOS Sierra

Після оновлення Mac OS X до macOS Sierra у поточній версії програми Яндекс.Диск не буде працювати автоматичне оновлення програми. Тому обов'язково оновіть Яндекс.Диск до актуальної версії перед встановленням нової операційної системи:

  1. Відкрийте меню програми.
  2. Натисніть на значок .
  3. Виберіть пункт Довідка → Про програму Яндекс.Диск.
  4. Натисніть на кнопку Перевірити оновлення.

Якщо ви вже оновили Mac OS X до macOS Sierra, встановіть нову версію програми Яндекс.Диск вручну. Для цього завантажте її на сторінці disk.yandex.ua/download.

Автоматичне оновлення у програмі Яндекс.Диск на macOS Sierra буде працювати з версії 1.4.11.6029.

Як повідомити про помилку

Якщо ви стикнулися з проблемою, працюючи з програмою Яндекс.Диск, повідомте нам про помилку:

  1. Натисніть на значок Диска у рядку меню.
  2. Натисніть на значок .
  3. Виберіть пункт меню Довідка → Повідомити Яндекс про помилку. До повідомлення обов'язково додайте логи з папки .sync.

Як отримати логи з папки .sync

  1. Натисніть на значок у рядку меню.
  2. Натисніть на значок .
  3. Виберіть пункт меню Довідка.
  4. Утримуючи клавішу Ctrl, натисніть на Повідомити Яндекс про помилку — автоматично відкриється папка з виділеним ZIP-архівом.
  5. Додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.