Яндекс.Диск 3.0 для macOS

У програмі Яндекс.Диск 3.0 об'єднані можливості експериментального Диска 2.0 і класичної програми Яндекс.Диск. У новій програмі ви можете працювати з файлами на комп'ютері, синхронізуючи тільки ті папки і файли, які вам потрібні. Інші папки і файли також будуть відображатися в програмі, але будуть зберігатися тільки в хмарі – з ними можна працювати, тільки якщо є Інтернет.

Примітка. Якщо ви хочете повернутися до класичної програми або програми Диск 2.0, спочатку видаліть нову програму Яндекс.Диск.
Обмеження. Яндекс.Диск може бути встановлений тільки на комп'ютер з операційною системою версії 10.11 або вище (El Capitan, Sierra, High Sierra).
  1. Встановлення програми
  2. Авторизація у програмі
  3. Вибіркова синхронізація
  4. Завантажити файли на Диск
  5. Переглянути і відредагувати файл
  6. Завантажити файл або папку з Диска
  7. Перемістити файл або папку
  8. Поділитися файлом або папкою
  9. Видалити файл або папку
  10. Автозавантаження фото і відео
  11. Знімки екрана в Яндекс.Диску
  12. Повідомити про помилку

Встановлення програми

Завантажте програму на сторінці Експериментальний Яндекс.Диск 2.0. Коли файл почне завантажуватися, на сторінці відобразяться інструкції щодо запуску (якщо ви користуєтеся браузером Safari, файл запуститься автоматично).

Перетягніть програму Яндекс.Диск у папку Програми на вашому комп'ютері.

Якщо у вас раніше було встановлено класичне додаток або Диск 2.0, після установки нової програми ви можете видалити старе.

Авторизація у програмі

Після запуску програма запропонує вам увести логін і пароль вашого облікового запису в Яндексі. Поки ви не авторизувалися, у рядку меню буде відображено значок .

Якщо ви не авторизувалися відразу після встановлення, двічі натисніть на значок програми у рядку меню.

Якщо ви ще не зареєстровані в Яндексі, перейдіть за посиланням Зареєструватися і зареєструйтесь. Потім введіть логін і пароль у програмі.

Увага. Якщо ви використовуєте двоетапну автентифікацію, для авторизації в програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».

Вибіркова синхронізація

Програма Яндекс.Диск 3.0 дає змогу синхронізувати з комп'ютером не всі файли з вашого Диска, щоб заощадити місце на комп'ютері. Наприклад, якщо ви часто працюєте з папкою «Документи», ввімкніть для неї синхронізацію – ця папка зберігатиметься на комп'ютері. Решта папок зберігатимуться тільки в хмарі, але будуть доступні й у програмі.

Статус синхронізації відображається праворуч від назви файлу або папки.

  • — триває синхронізація;
  • – папка або файл зберігається на комп'ютері;
  • – вміст папки частково зберігається на комп'ютері;
  • – файл або папка зберігається тільки в хмарі;
  • — стан синхронізації невідомий;
  • — помилка синхронізації.

Зберігати файл або папку на комп'ютері

Щоб увімкнути синхронізацію файлу або папки, виділіть її у списку і натисніть кнопку над списком файлів або в контекстному меню натисніть Зберігати на комп'ютері. Коли файл синхронізується з комп'ютером, значок праворуч від нього зміниться з на . Після цього ви можете переглянути його в Finder: для цього в контекстному меню файлу натисніть Показати в Finder.

Зберігати файл або папку в хмарі

Щоб звільнити місце на комп'ютері, вимкніть синхронізацію файлу або папки – він видалиться з комп'ютера, але буде доступний на сторінці Диска.

Для цього виділіть її у списку і натисніть кнопку над списком файлів або в контекстному меню файлу натисніть Залишити тільки в хмарі. Коли файл або папка вийде з комп'ютера, значок праворуч від нього зміниться з на .

Завантажити файли на Диск

Через Finder

Відкрийте папку Диска в Finder і перетягніть або скопіюйте в неї потрібні файли. За такого завантаження файл зберігається і на комп'ютері в папці Яндекс.Диска, і в хмарі Яндекс.Диска.

Через додаток Яндекс.Диск

Скопіюйте або перетягніть файли у вікно програми. За такого завантаження файл одразу завантажується в хмару Яндекс.Диска і зберігається в комп'ютері в папці Яндекс.Диска.

Примітка. Якщо ви хочете, щоб при завантаженні через додаток файли і папки зберігалися і в хмарі, і на комп'ютері, натисніть правою кнопкою миші на пункті Яндекс.Диск у лівому меню і відключіть опцію Нові файли і папки зберігати тільки в хмарі.
Через дропзону

Якщо вам часто потрібно завантажувати нові файли на Диск, перетягуйте їх у дропзону, яку відображено поверх усіх вікон у правому нижньому куті екрана. Щоб увімкнути дропзону:

  1. Натисніть на значок Диска у рядку меню.
  2. Виберіть пункт меню Налаштування.
  3. Увімкніть опцію Показати дропзону.

Процес завантаження файлів можна побачити в розділі Завдання (в лівому меню програми).

Примітка. Якщо інтернет-з'єднання зникне, завантаження буде призупинено. Коли з'єднання з'явиться, завантаження відновляться.

Після завантаження файли з'являться на сервері. Ви можете відкрити сторінку Диска та переконатися, що всі файли успішно завантажені.

Переглянути і відредагувати файл

Щоб відкрити файл для перегляду або внесення змін, двічі натисніть на нього у списку файлів. Файл відкриється в додатку, який зазначено для таких файлів за замовчуванням. Якщо ви хочете відкрити файл в іншому додатку, виберіть додаток в контекстному меню файлу.

Коли ви відредагуєте файл і збережете його, змінений файл автоматично буде завантажено на Диск.

Завантажити файл або папку з Диска

У контекстному меню файлу або папки натисніть Завантажити на комп'ютер.

Примітка. Завантажений файл не синхронізується з хмарою. Якщо ви завантажили файл, змінили його і хочете, щоб він з'явився на Яндекс.Диску, завантажте його туди вручну.

Процес завантаження файлу можна побачити в розділі Завдання (в лівому меню програми). Коли файл завантажується, ви побачите спливаюче повідомлення в правому верхньому куті екрану. Натисніть повідомлення, щоб відкрити папку з файлом.

Файли завантажуються до системної папки «Завантаження».

Перемістити файл або папку

Файли і папки переміщаються точно так, як і на комп'ютері, — для цього потрібно просто перетягнути їх у потрібне місце.

Щоб перемістити об'єкт, перетягніть його в потрібну папку. Якщо ви хочете перемістити об'єкт у підпапку, затримайте курсор на папці — вона відкриється.

Поділитися файлом або папкою

Виберіть об'єкт і натисніть кнопку над списком файлів або в контекстному меню натисніть Скопіювати посилання. Якщо натиснути вільне поле в папці, скопіюється посилання на цю папку.

Видалити файл або папку

Видалити об'єкт можна одним із кількох способів:

  • перетягніть на значок Кошика в дереві папок ліворуч;
  • у контекстному меню файлу або папки виберіть Перемістити в Кошик.
Увага. Коли ви видаляєте файли в програмі, вони потрапляють до Кошика і зберігаються в ньому 30 днів. Після цього вони автоматично видаляються з сервера. Відновити видалені з сервера файли неможливо. Якщо ви хочете видалити файл із комп'ютера, але зберегти на сервері, налаштуйте вибіркову синхронізацію.

Щоб очистити Кошик, натисніть піктограму Кошика правою кнопкою миші та виберіть Очистити кошик.

Автозавантаження фото і відео

У програмі Яндекс.Диск немає автозавантаження з підключених до комп'ютера пристроїв. Але ви можете ввімкнути безлімітне автозавантаження у мобільній програмі Яндекс.Диск або завантажити файли вручну.

Щоб фото з безліміту були доступні через програму Яндекс.Диск на комп'ютері, включіть їх автоматичне скачування:

  1. Відкрийте меню Яндекс.Диск → Налаштування.
  2. Перейдіть на вкладку Автозавантаження.
  3. Увімкніть опцію Копіювати фото і відео на комп'ютер, щоб вони були під рукою.
  4. Виберіть, де створити папку Фото і відео з Яндекс.Диска – туди завантажуватимуться фото і відео.
  5. Виберіть: завантажити всі фото і відео, автоматично завантажені на Диск, або тільки нові.

Знімки екрана в Яндекс.Диску

За допомогою програми Яндекс.Диск можна створювати і редагувати скріншоти, зберігати їх на свій Яндекс.Диск, а також ділитися ними.

Докладніше див. у статті Скріншоти в додатку Яндекс.Диск для macOS.

Повідомити про помилку

Якщо в роботі програми «Яндекс.Диск» сталася помилка, повідомте нам про неї через форму зворотного зв'язку. До повідомлення обов'язково додайте логи програми.

Як отримати логи

  1. Відкрийте меню Довідка.
  2. Утримуючи клавішу Ctrl, натисніть Повідомити Яндекс про помилку – автоматично відкриється папка з виділеним ZIP-архівом.
  3. Додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.

Написати до служби підтримки