Яндекс.Диск для Windows

У програмі Яндекс.Диск об'єднано можливості експериментального Диска 2.0 і класичної програми Яндекс.Диск. У новій програмі ви можете працювати з файлами на комп'ютері, синхронізуючи лише ті папки та файли, які вам потрібні. Решта папок і файлів також будуть відображатися в програмі, але зберігатимуться вони лише в хмарі — з ними можна працювати, тільки якщо є Інтернет.

Примітка. Якщо ви хочете повернутися до класичної програми або програми Диск 2.0, спочатку видаліть нову програму Яндекс.Диск.
Обмеження. Програму Яндекс.Диск можна встановлювати на таких операційних системах: 32-розрядна Windows XP Service Pack 3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (класичний інтерфейс), Windows 10.
  1. Встановлення програми
  2. Авторизація в програмі
  3. Вибіркова синхронізація
  4. Вивантажити файли на Диск
  5. Переглянути й відредагувати файл
  6. Завантажити файл або папку
  7. Перемістити файл або папку
  8. Поділитися файлом або папкою
  9. Видалити файл або папку
  10. Автозавантаження фото та відео
  11. Замітки в Яндекс.Диску
  12. Скриншоти в Яндекс.Диску
  13. Повідомити про помилку

Встановлення програми

Завантажте програму на сторінці Яндекс.Диск. Коли файл почне завантажуватися, на сторінці відобразяться інструкції щодо запуску.

Після встановлення значок програми з'явиться в треї (зоні сповіщень) Windows.

Авторизація в програмі

Після встановлення програма Яндекс.Диск запропонує вам ввести логін і пароль вашого облікового запису в Яндексі. Поки ви не авторизувались, у треї відображатиметься значок .

Якщо ви не авторизувалися одразу після встановлення, двічі натисніть значок програми в треї.

Якщо ви ще не зареєстровані в Яндексі, перейдіть за посиланням Зареєструватися і зареєструйтеся. Потім введіть логін і пароль у програмі.

Увага. Якщо ви використовуєте двофакторну аутентифікацію, для авторизації в програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».

Вибіркова синхронізація

Програма Яндекс.Диск дає змогу синхронізувати з комп'ютером не всі файли з вашого Диска, щоб зекономити місце на комп'ютері. Наприклад, якщо ви часто працюєте з папкою «Документи», увімкніть для неї синхронізацію — ця папка буде зберігатися на комп'ютері. Решта папок зберігатиметься лише в хмарі, але вони також будуть доступними в програмі.

Статус синхронізації на значку файлу або папки.

  • — триває синхронізація;
  • — файл або папка зберігається на комп'ютері;
  • — вміст папки частково зберігається на комп'ютері;
  • — файл або папка зберігається лише в хмарі;
  • — стан синхронізації невідомий;
  • — помилка синхронізації.

Зберігати файл або папку на комп'ютері

Щоб увімкнути синхронізацію файлу або папки, виділіть їх у списку та натисніть кнопку Зберегти на комп'ютері над списком файлів або в контекстному меню. Коли файл синхронізується з комп'ютером, значок на ньому зміниться з на . Після цього ви зможете переглянути його в папці Диска: для цього у контекстному меню файлу натисніть Показати у Провіднику.

Зберігати файл або папку лише в хмарі

Щоб звільнити місце на комп'ютері, вимкніть синхронізацію файлу або папки – його буде видалено з комп'ютера, але він залишиться доступним на сторінці Диска.

Для цього виділіть його в списку й натисніть кнопку Зберігати тільки в хмарі над списком файлів або в контекстному меню файлу. Коли файл або папку буде видалено з комп'ютера, значок на ньому зміниться з на .

Вивантажити файли на Диск

Через папку Диска в Провіднику

Відкрийте папку Диска в Провіднику і перетягніть або скопіюйте в неї потрібні файли. Після такого завантаження файл зберігається і на комп'ютері в папці Яндекс.Диска, і в хмарі Яндекс.Диска.

Через програму Яндекс.Диск

Скопіюйте або перетягніть файли у вікно програми. Після такого завантаження файл одразу завантажується в хмару Яндекс.Диска і не зберігається на комп'ютері в папці Яндекс.Диска.

Примітка. Якщо ви хочете, щоб під час завантаження через програму файли та папки зберігалися і в хмарі, і на комп'ютері, натисніть правою кнопкою миші на пункті Яндекс.Диск в лівому меню й вимкніть опцію Нові файли та папки зберігати тільки в хмарі.
Через дропзону

Якщо вам часто потрібно завантажувати нові файли на Диск, перетягуйте їх у дропзону, яку відображено поверх усіх вікон у правому нижньому куті екрана. Щоб увімкнути дропзону:

  1. Натисніть на значок Диска в системному треї.
  2. Виберіть пункт меню Налаштування.
  3. Увімкніть опцію Показувати дропзону на робочому столі.

Процес завантаження файлів можна переглянути в розділі Завдання (у лівому меню програми).

Примітка. Якщо інтернет-з'єднання зникне, завантаження буде призупинено. Коли з'єднання відновиться, завантаження продовжаться.

Щоб прибрати зі списку завантажень усі завершені, натисніть  → Видалити усе завершене зі списку.

Після завантаження файли з'являться на сервері. Ви можете відкрити сторінку Диска та переконатися, що всі файли успішно завантажено.

Переглянути й відредагувати файл

Щоб відкрити файл для перегляду або внесення змін, двічі натисніть на нього у списку файлів. Файл буде відкрито в програмі, яка визначена для таких файлів за замовчуванням. Якщо ви хочете відкрити файл в іншій програмі, зазначте її як програму за замовчуванням для цього типу файлів.

Коли ви відредагуєте файл і збережете його, змінений файл автоматично буде завантажено на Диск.

Завантажити файл або папку

У контекстному меню файлу або папки виберіть Створити копію на комп'ютері.

Примітка. Завантажений файл не синхронізується з хмарою. Якщо ви завантажили файл, змінили його та хочете, щоб він з'явився на Яндекс.Диску, завантажте його туди вручну.

Процес завантаження файлу можна побачити в розділі Завдання. Коли файл завантажиться, ви побачите спливне сповіщення в правому нижньому куті екрана або в системному треї. Натисніть на повідомлення, щоб відкрити папку з файлом.

Файли завантажуються в системну папку «Завантаження».

Перемістити файл або папку

Файли та папки переміщуються точно так само, як і на комп'ютері, — для цього потрібно просто перетягнути їх у потрібне місце.

Щоб перемістити об'єкт, перетягніть його в потрібне місце в дереві папок ліворуч. Якщо ви хочете перемістити об'єкт у підпапку, попередньо відкрийте її у дереві.

Поділитися файлом або папкою

Виберіть об'єкт і натисніть на кнопку Копіювати посилання над списком файлів або в контекстному меню.

Якщо натиснути вільне поле в папці, то скопіюється посилання на цю папку.

Видалити файл або папку

Видалити об'єкт можна одним із кількох способів:

  • перетягніть на значок Кошика в дереві папок ліворуч;
  • у контекстному меню файлу або папки виберіть Перемістити в Кошик.

Щоб очистити Кошик, натисніть на значок Кошика правою кнопкою миші та виберіть Очистити кошик.

Автозавантаження фото та відео

У програмі Яндекс.Диск немає автозавантаження з пристроїв, які підключаються до комп'ютера. Але ви можете увімкнути безлімітне автозавантаження в мобільній програмі Яндекс.Диск або завантажити файли вручну.

Щоб фото з безліміту були доступними через програму Яндекс.Диск на комп'ютері, увімкніть їх автоматичне завантаження:

  1. Відкрийте меню Файл → Налаштування.
  2. Перейдіть на вкладку Автозавантаження.
  3. Увімкніть опцію Копіювати фото та відео на комп'ютер, щоб вони були під рукою.
  4. Виберіть, де створити папку Фото та відео з Яндекс.Диска — туди будуть завантажуватися фото й відео.
  5. Виберіть, чи завантажувати всі фото та відео, автоматично завантажені на Диск, або лише нові.

Замітки в Яндекс.Диску

За допомогою програми Яндекс.Диск ви можете створювати замітки — вони автоматично збережуться в хмарі та не зникнуть, якщо з комп'ютером щось трапиться. Також ви можете використовувати замітки на кількох комп'ютерах одночасно, наприклад на домашньому та робочому, якщо авторизуетесь у програмі Яндекс.Диск одним і тим самим обліковим записом.

У замітку можна надиктувати текст, вставити список справ, маркований список або зображення. Щоб важлива замітка завжди була нагорі списку, прикріпіть її: виділіть та натисніть на значок у правому верхньому кутку.



Відкрити Замітки можна за допомогою комбінації клавіш Ctrl + Alt + B, створити нову замітку — Ctrl + Alt + N. Щоб змінити стандартні комбінації клавіш:

  1. Натисніть на значок Диска в системному треї Windows.
  2. Виберіть пункт меню Налаштування.
  3. Перейдіть на вкладку Замітки.
  4. Натисніть поле праворуч від потрібної дії.
  5. Натисніть нову комбінацію клавіш.

Скриншоти в Яндекс.Диску

За допомогою програми Яндекс.Диск ви можете створювати та редагувати скриншоти, зберігати їх на свій Яндекс.Диск, а також ділитися ними.

Докладніше див. у статті Скриншоти в програмі Яндекс.Диск для Windows.

Повідомити про помилку

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми «Яндекс.Диск», повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку внизу сторінки. До повідомлення обов'язково додайте логи програми.

Як отримати логи

  1. Відкрийте меню Довідка.
  2. Утримуючи клавішу Ctrl, натисніть на Повідомити Яндекс про помилку — автоматично відкриється папка з виділеним ZIP-архівом.
  3. Додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.

Якщо програма не встановлюється або не запускається, вилучіть логи вручну:

  1. Відкрийте Провідник, скопіюйте адресу %LOCALAPPDATA%\Yandex\Yandex.Disk.2 і вставте її в адресний рядок.
  2. Натисніть на клавішу Enter.
  3. Заархівуйте вміст папки, що відкрилася, і додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.