Експериментальний Яндекс.Диск 3.0 для Windows

У програмі Яндекс.Диск 3.0 об'єднані можливості експериментального Диска 2.0 і класичної програми Яндекс.Диск. У новій програмі ви можете працювати з файлами на комп'ютері, синхронізуючи тільки ті папки і файли, які вам потрібні. Інші папки і файли також будуть відображатися в програмі, але будуть зберігатися тільки в хмарі – з ними можна працювати, тільки якщо є Інтернет.

Примітка. Якщо ви хочете повернутися до класичної програми або програми Диск 2.0, спочатку видаліть нову програму Яндекс.Диск.
Обмеження. Програму Яндекс.Диск може бути інстальовано в таких операційних системах: 32-розрядна Windows XP Service Pack 3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (класичний інтерфейс), Windows 10.
  1. Встановлення програми
  2. Авторизація у програмі
  3. Вибіркова синхронізація
  4. Завантажити файли на Диск
  5. Переглянути і відредагувати файл
  6. Завантажити файл або папку з Диска
  7. Перемістити файл або папку
  8. Поділитися файлом або папкою
  9. Видалити файл або папку
  10. Автозавантаження фото і відео
  11. Нотатки в Яндекс.Диску
  12. Знімки екрана в Яндекс.Диску
  13. Повідомити про помилку

Встановлення програми

Завантажте програму на сторінці Експериментальний Яндекс.Диск 2.0. Коли файл почне завантажуватися, на сторінці відобразяться інструкції щодо запуску.

Після встановлення значок програми з'явиться в треї (зоні сповіщень) Windows.

Авторизація у програмі

Після інсталювання програма Яндекс.Диск запропонує ввести логін і пароль до вашого облікового запису в Яндексі. Доки ви не авторизувалися, у треї буде відображено піктограму .

Якщо ви не авторизувалися одразу після встановлення, двічі натисніть на значок програми у треї.

Якщо ви ще не зареєстровані в Яндексі, перейдіть за посиланням Зареєструватися і зареєструйтесь. Потім введіть логін і пароль у програмі.

Увага. Якщо ви використовуєте двоетапну аутентифікацію, для авторизації у програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».

Вибіркова синхронізація

Програма Яндекс.Диск 3.0 дає змогу синхронізувати з комп'ютером не всі файли з вашого Диска, щоб заощадити місце на комп'ютері. Наприклад, якщо ви часто працюєте з папкою «Документи», ввімкніть для неї синхронізацію – ця папка зберігатиметься на комп'ютері. Решта папок зберігатимуться тільки в хмарі, але будуть доступні й у програмі.

Статус синхронізації відображається на значку файлу або папки.

  • — триває синхронізація;
  • – папка або файл зберігається на комп'ютері;
  • – вміст папки частково зберігається на комп'ютері;
  • – файл або папка зберігається тільки в хмарі;
  • — стан синхронізації невідомий;
  • — помилка синхронізації.

Зберігати файл або папку на комп'ютері

Щоб увімкнути синхронізацію файлу або папки, виділіть її у списку і натисніть кнопку Зберегти на комп'ютері над списком файлів або в контекстному меню. Коли файл синхронізується з комп'ютером, піктограма на ньому зміниться з на . Після цього ви можете переглянути його у папці Диска: для цього в контекстному меню файлу натисніть Показати в Провіднику.

Зберігати файл або папку в хмарі

Щоб звільнити місце на комп'ютері, вимкніть синхронізацію файлу або папки – він видалиться з комп'ютера, але буде доступний на сторінці Диска.

Для цього виділіть його в списку і натисніть кнопку Зберігати тільки в хмарі над списком файлів або в контекстному меню файлу. Коли файл або папку буде видалено з комп'ютера, піктограма на ньому зміниться з на .

Завантажити файли на Диск

Через папку Диска в Провіднику
Відкрийте папку Диск у Провіднику і скопіюйте в неї потрібні файли. За такого завантаження файл зберігається і на комп'ютері в папці Яндекс.Диска, і в хмарі Яндекс.Диска.
Порада. Рекомендовано саме копіювати, а не перетягувати файли. Якщо в момент завантаження виникне помилка, ви зможете повторити завантаження.
Через програму Яндекс.Диск
Скопіюйте файли у вікно програми. За такого завантаження файл відразу завантажується в хмару Яндекс.Диска і зберігається в комп'ютері в папці Яндекс.Диска.
Порада. Рекомендовано саме копіювати, а не перетягувати файли. Якщо в момент завантаження виникне помилка, ви зможете повторити завантаження.
Примітка. Якщо ви хочете, щоб під час завантаження через програму файли і папки зберігалися і в хмарі, й на комп'ютері, натисніть правою кнопкою миші пункт Яндекс.Диск у лівому меню і вимкніть опцію Нові файли і папки зберігати тільки в хмарі.
Через дропзону

Якщо вам часто потрібно завантажувати нові файли на Диск, перетягуйте їх у дропзону, яку відображено поверх усіх вікон у правому нижньому куті екрана. Щоб увімкнути дропзону:

  1. Натисніть піктограму Диска в системному треї.
  2. Виберіть пункт меню Налаштування.
  3. Увімкніть опцію Показувати дропзону на робочому столі.

Процес завантаження файлів можна побачити в розділі Завдання (в лівому меню програми).

Примітка. Якщо інтернет-з'єднання зникне, завантаження буде призупинено. Коли з'єднання з'явиться, завантаження відновляться.

Щоб вилучити зі списку завантажень усі завершені, натисніть  → Видалити усе завершене зі списку.

Після завантаження файли з'являться на сервері. Ви можете відкрити сторінку Диска та переконатися, що всі файли успішно завантажені.

Переглянути і відредагувати файл

Щоб відкрити файл для перегляду або внесення змін, двічі натисніть на нього у списку файлів. Файл буде відкрито у програмі, яка визначена для таких файлів за замовчуванням. Якщо ви хочете відкрити файл в іншій програмі, зазначте її як програму за замовчуванням для цього типу файлів.

Коли ви відредагуєте файл і збережете його, змінений файл автоматично буде завантажено на Диск.

Завантажити файл або папку з Диска

У контекстному меню файлу або папки виберіть Створити копію на комп'ютері.

Примітка. Завантажений файл не синхронізується з хмарою. Якщо ви завантажили файл, змінили його і хочете, щоб він з'явився на Яндекс.Диску, завантажте його туди вручну.

Процес завантаження файлу можна побачити в розділі Завдання. Коли файл завантажується, ви побачите спливаюче повідомлення у правому нижньому куті екрана або в системному треї. Натисніть повідомлення, щоб відкрити папку з файлом.

Файли завантажуються до системної папки «Завантаження».

Перемістити файл або папку

Файли і папки переміщаються точно так, як і на комп'ютері, — для цього потрібно просто перетягнути їх у потрібне місце.

Щоб перемістити об'єкт, перетягніть його в потрібне місце в дереві папок ліворуч. Якщо ви хочете перемістити об'єкт у підпапку, попередньо відкрийте її у дереві.

Поділитися файлом або папкою

Виберіть об'єкт і натисніть на кнопку Копіювати посилання над списком файлів.

Якщо натиснути вільне поле в папці, скопіюється посилання на цю папку.

Видалити файл або папку

Видалити об'єкт можна одним із кількох способів:

  • перетягніть на значок Кошика в дереві папок ліворуч;
  • у контекстному меню файлу або папки виберіть Перемістити в Кошик.
Увага. Коли ви видаляєте файли в програмі, вони потрапляють до Кошика і зберігаються в ньому 30 днів. Після цього вони автоматично видаляються з сервера. Відновити видалені з сервера файли неможливо. Якщо ви хочете видалити файл із комп'ютера, але зберегти на сервері, налаштуйте вибіркову синхронізацію.

Щоб очистити Кошик, натисніть піктограму Кошика правою кнопкою миші та виберіть Очистити кошик.

Автозавантаження фото і відео

У програмі Яндекс.Диск немає автозавантаження з підключених до комп'ютера пристроїв. Але ви можете ввімкнути безлімітне автозавантаження у мобільній програмі Яндекс.Диск або завантажити файли вручну.

Щоб фото з безліміту були доступні через програму Яндекс.Диск на комп'ютері, включіть їх автоматичне скачування:

  1. Відкрийте меню Файл → Налаштування.
  2. Перейдіть на вкладку Автозавантаження.
  3. Увімкніть опцію Копіювати фото і відео на комп'ютер, щоб вони були під рукою.
  4. Виберіть, де створити папку Фото і відео з Яндекс.Диска – туди завантажуватимуться фото і відео.
  5. Виберіть: завантажити всі фото і відео, автоматично завантажені на Диск, або тільки нові.

Нотатки в Яндекс.Диску

За допомогою програми Яндекс.Диск ви можете створювати нотатки – вони автоматично збережуться в хмарі й не пропадуть, якщо з вашим комп'ютером щось трапиться. Окрім того, ви можете використовувати нотатки на декількох комп'ютерах одночасно – наприклад, домашньому й робочому, – якщо авторизуєтеся у програмі Яндекс.Диск під одним і тим самим обліковим записом.

Обмеження. Нотатки встановлюються тільки на комп'ютер з операційною системою версії 7 або вище (Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10).

До нотатки можна диктувати текст, вставити список справ, маркери або картинку. Щоб важлива нотатка завжди була вгорі, прикріпіть її: виділіть і натисніть піктограму у правому верхньому куті.



Відкрити Нотатки можна за допомогою комбінації клавіш Ctrl + Alt + B, створити нову нотатку – Ctrl + Alt + N. Щоб змінити стандартні сполучення клавіш:

  1. Натисніть піктограму Диска в системному треї Windows.
  2. Виберіть пункт меню Налаштування.
  3. Перейдіть на вкладку Нотатки.
  4. Клацніть у полі праворуч потрібної дії.
  5. Натисніть нову комбінацію клавіш.

Знімки екрана в Яндекс.Диску

За допомогою програми Яндекс.Диск можна створювати і редагувати скріншоти, зберігати їх на свій Яндекс.Диск, а також ділитися ними.

Докладніше див. у статті Знімки екрана в програмі Яндекс.Диск для Windows.

Повідомити про помилку

Якщо в роботі програми «Яндекс.Диск» сталася помилка, повідомте нам про неї через форму зворотного зв'язку. До повідомлення обов'язково додайте логи програми.

Як отримати логи

  1. Відкрийте меню Довідка.
  2. Утримуючи клавішу Ctrl, натисніть Повідомити Яндекс про помилку – автоматично відкриється папка з виділеним ZIP-архівом.
  3. Додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.

Якщо програма не інсталюється або не запускається, витягніть логи вручну:

  1. Відкрийте Провідник, скопіюйте адресу %LOCALAPPDATA%\Yandex\Yandex.Disk.Два та вставте її в адресний рядок.
  2. Натисніть клавішу Enter.
  3. Заархівуйте вміст папки, що відкрилася, і додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.

Написати до служби підтримки