Вирішення проблем

Нижче наведено варіанти вирішення деяких проблем, які можуть виникати під час встановлення програми «Яндекс.Диск» або в процесі роботи з програмою.

  1. Помилки, про які повідомляє програма
  2. Файл не синхронізувався. Що могло статися?
  3. Програма перебуває у статусі Обробка даних
  4. Низька швидкість синхронізації

Помилки, про які повідомляє програма

Текст помилки Вирішення проблеми
Не вдалося завантажити Яндекс.Диск

Помилка може виникати, якщо ви використовуєте проксі-сервер, який заважає встановленню програми. Спробуйте на деякий час вимкнути всі програми, що контролюють ваше інтернет-з'єднання (проксі-сервери, файрволи тощо), і завантажити файл ще раз.

Якщо це не допоможе, спробуйте налаштувати проксі-сервер в Internet Explorer.

Файл не є програмою Win32 Ця помилка означає, що файл пошкоджений або завантажений не повністю. Спробуйте завантажити програму ще раз.
Сталася помилка. Перевірте з'єднання з інтернетом

Якщо така помилка виникає навіть при справному підключенні до мережі:

  • Переконайтеся, що на вашому комп'ютері встановлено точний час та дату.
  • Перевірте, чи не заблоковані порти, які використовує програма, провайдером, антивірусом або файрволом. Відкритими мають бути такі порти: 443, 5222.

    • Для продуктів Kaspersky вимкніть перевірку порта 443. Для цього знайдіть у налаштуваннях блок Дополнительно → Сеть, виберіть пункт Контролировать только выбранные порты і натисніть на кнопку Выбрать. У списку знайдіть рядок із такими параметрами:
      • Опис: HTTPS
      • Порт: 443

      Виділіть цей рядок і натисніть на кнопку Изменить. У рядку змініть статус на Неактивно.

  • Антивірусні програми можуть псувати сертифікати Яндекс.Диска. Спробуйте вимкнути перевірку сертифікатів у налаштуваннях вашого антивіруса.
    • Для продуктів Kaspersky вимкніть перевірку захищеного з'єднання. Щоб вимкнути перевірку, знайдіть у налаштуваннях блок Додаткові → Мережа та зніміть прапорець Завжди перевіряти захищені з'єднання.
    • Для продуктів ESET вимкніть перевірку протоколу HTTPS у налаштуваннях модуля сканування. Щоб вимкнути перевірку, перейдіть на вкладку Сканування ПК і відкрийте налаштування: Налаштування сканування → Інтернет та електронна пошта → Захист доступу в інтернет і захисту від фішингу → Налаштування модуля сканування → HTTP. HTTPS. Встановіть прапорець Не перевіряти протокол HTTPS.
Помилка читання файлів

Така помилка може означати, що програма не може отримати доступ до будь-яких файлів, які містяться в папці Яндекс.Диска. Наприклад, файл зайнятий іншою програмою або його назва містить недопустимі символи (що не є символами Unicode).

Перевірте, чи є у програми права доступу до папки Яндекс.Диска і файлів у ній, а також чи не відкриті файли з цієї папки іншими програмами.

Помилка з'єднання

Така помилка виникає, якщо програмі не вдалося з'єднатися з сервером. Це може статися через проблеми з інтернет-з'єднанням або налаштуваннями проксі-сервера. Перевірте наявність стабільного доступу в інтернет на пристрої. Спробуйте вимкнути на деякий час всі програми, що використовують або контролюють ваше інтернет-з'єднання (проксі-сервери, файрволи тощо) і повторіть спробу.

Перевірте, чи не заблоковані порти, які використовує програма, провайдером, антивірусом або файрволом. Відкритими мають бути такі порти: 443, 5222.

Помилка авторизації

Помилка виникає, якщо ви не авторизовані у програмі. Натисніть на це повідомлення і знову введіть логін і пароль.

Ваш Диск повний Місце на вашому Диску закінчилося. Видаліть непотрібні файли або очистіть Кошик.
Папка синхронізації недоступна Вибрана для синхронізації папка недоступна для читання або видалена. Перевірте її або виберіть іншу.
Диск не налаштовано Помилка виникає, якщо ви встановили програму, але не вибрали папку для синхронізації та не авторизувались у програмі.
Конфлікт папки синхронізації Зазначена в налаштуваннях програми папка уже використовується з іншого облікового запису Диска. Використовувати одну і ту ж папку для синхронізації з різними акаунтами не можна. Виберіть іншу папку в налаштуваннях програми.
Папку синхронізації не вибрано Помилка виникає, якщо не вибрано папку, яка синхронізуватиметься з Диском. Вибрати папку можна в налаштуваннях програми.
Неможливо завантажити файл обсягом понад 10 ГБ У папці Яндекс.Диска є файли обсягом понад 10 ГБ. Такі файли завантажити на Диск не можна.

Файл не синхронізувався. Що могло статися?

Яндекс.Диск не може завантажити файл на сервер у таких випадках:

  • ваш комп'ютер не підключений до інтернету;

  • у налаштуваннях Яндекс.Диска вимкнено синхронізацію;

  • розмір файлу, який потрібно синхронізувати, понад 10 ГБ;

  • доступ до файлу обмежений (наприклад, файл використовується іншою програмою).

Програма перебуває у статусі «Обробка даних»

Змініть довгі назви файлів у папці Яндекс.Диска на коротші. Перевірте, чи є у програми стабільний доступ до мережі (антивіруси та файрволи можуть блокувати з'єднання).

Низька швидкість синхронізації

Швидкість синхронізації розраховується з урахуванням економії трафіку і ресурсів системи. Також швидкість може обмежуватися вашим провайдером — перевірте швидкість з'єднання з інтернетом.