Вирішення проблем із програмою Яндекс.Диск

Увага. Якщо при роботі із програмою виникла помилка, будь ласка, повідомте про це нам безпосередньо через програму: клікніть на іконку Диска в панелі завдань і виберіть у меню, що з'явилося, пункт Довідка → Повідомити у Яндекс про помилку. Так ми отримаємо необхідну інформацію про роботу Яндекс.Диска на вашому комп'ютері та зможемо швидше розібратися у причині проблеми.

Нижче наведено варіанти вирішення деяких проблем, які можуть виникати під час встановлення програми Яндекс.Диск або в процесі роботи з програмою.

  1. Програма не завантажується або не встановлюється
  2. Не можу авторизуватися
  3. Не можу налаштувати програму
  4. З'являється повідомлення про помилку
  5. Файл не синхронізувався. Що могло статися?
  6. Програма зависла в статусі «Йде синхронізація»
  7. Низька швидкість синхронізації
  8. Програма в Windows не відкривається
  9. Я видалив файли в програмі, і вони віддалилися назовсім

Програма не завантажується або не встановлюється

Увага. Програма Яндекс.Диск може бути встановлена на 32-розрядна Windows XP Service Pack 3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (класичний інтерфейс), Windows 10 і на macOS версії 10.11 або вище (El Capitan, Sierra, High Sierra).

Перевірте стабільність вашого інтернет-з'єднання. Якщо ви використовуєте проксі-сервери або файрволи, вимкніть їх на час встановлення програми.

Не можу авторизуватися

Встановіть останню версію програми. Переконайтеся, що ввели правильний пароль від свого акаунту на Яндексі.

Увага. Якщо ви використовуєте двоетапну аутентифікацію, для авторизації у програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».

Якщо виникає повідомлення про помилку:

Сталася помилка. Перевірте з'єднання з інтернетом

Програмі не вдалося зв'язатися із сервером. Перевірте ваше інтернет-з'єднання, спробуйте вимкнути антивіруси і файрволи. Якщо ви використовуєте проксі-сервер, спробуйте вимкнути його.

Помилка з'єднання. Перевірте налаштування антивірусів та іншого ПЗ
  1. Перевірте ваше з'єднання з інтернетом.

  2. Дата і час на комп'ютері повинні збігатися з реальними.

  3. Порти, які використовує програма, мають бути відкриті. Перевірте, чи не заблоковано провайдером, антивірусом або файрволом такі порти: 443, 5222.​
  4. Спробуйте вимкнути перевірку сертифікатів у налаштуваннях антивірусу.

    Для продуктів «Лабораторії Касперського» вимкніть перевірку захищеного з'єднання: НалаштуванняДодатковіМережа. Вимкніть опцію Всегда проверять защищённые соединения.

    Для продуктів ESET вимкніть перевірку протоколу HTTPS: на вкладці Сканування комп'ютера відкрийте налаштування. Параметри сканування комп'ютераІнтернет і електронна поштаЗахист доступу до ІнтернетуНалаштування модуляHTTP, HTTPS. Увімкніть опцію Не використовувати перевірку протоколу HTTPS.

Не можу налаштувати програму

Як вибрати іншу папку для синхронізації із сервером?
Клікніть правою кнопкою миші на іконку Диска у зоні сповіщень. Пункт Налаштування → вкладка Загальні. Зазначте іншу папку для синхронізації із сервером.
Як дізнатися, скільки залишилося вільного місця на Диску?
Клікніть правою кнопкою миші на іконку Диска у зоні сповіщень. Пункт Налаштування → вкладка Акаунт. На вкладці відображається інформація про вільне, зайняте і доступне місце на Диску.
Як налаштувати програму для роботи через проксі-сервер?
Клікніть правою кнопкою миші на іконку Диска у зоні сповіщень. Пункт Налаштування → вкладка ПроксіРучні налаштування проксі-сервера. Зазначте параметри для доступу до проксі-сервера.
Як увімкнути або вимкнути автозавантаження?
Клікніть правою кнопкою миші на іконку Диска у зоні сповіщень. Пункт Налаштування. Зніміть або поставте галочку в пункті Запускати програму під час входу в систему.
Де налаштувати автоматичне оновлення програми?
Клікніть правою кнопкою миші на іконку Диска у зоні сповіщень. Пункт Налаштування → вкладка Додатково. Поставте галочку навпроти пункту Встановлювати оновлення автоматично.

З'являється повідомлення про помилку

Помилка з'єднання

Програмі не вдалося зв'язатися із сервером. Перевірте стабільність інтернет-з'єднання, спробуйте вимкнути антивіруси і файрволи.

Переконайтеся, що відкрито такі порти: Якщо ви використовуєте проксі-сервери, спробуйте вимкнути їх.

Помилка читання файлу

Програма не може отримати доступ до будь-яких файлів у папці Яндекс.Диска. Помилка виникає, якщо файл відкрито в іншій програмі або його назва містить неприпустимі символи (які не є символами Unicode).

Перевірте права доступу програми до папки Яндекс.Диска і до файлів у ній. Файли, що синхронізуються, не повинно бути відкрито в інших програмах.

Помилка авторизації

Повідомлення означає, що ви не авторизовані у програмі. Натисніть на це повідомлення та введіть логін і пароль знову.

Ваш Диск повний

Місце на Диску закінчилося. Видаліть непотрібні файли або очистіть Кошик.

Папка синхронізації недоступна

Вибрана для синхронізації папка недоступна для читання або видалена. Перевірте, чи на місці ця папка, або виберіть іншу.

Диск не налаштовано

Ви встановили програму, але не вибрали папку для синхронізації та не авторизувались у програмі.

Конфлікт папки синхронізації

Зазначена в налаштуваннях програми папка вже використовується з іншого облікового запису Диска. Використовувати одну і ту ж папку для синхронізації з різними акаунтами не можна. Виберіть іншу папку в налаштуваннях програми.

Папку синхронізації не вибрано

Не вибрана папка, яка буде синхронізуватися з Диском. Вибрати папку можна в налаштуваннях програми.

Неможливо завантажити файл обсягом понад 10 ГБ

У папці Яндекс.Диск є файли обсягом понад 10 гігабайт. Такі файли завантажити на Диск не можна.

Файл не синхронізувався. Що могло статися?

Яндекс.Диск не може завантажити файл на сервер у таких випадках:

  • ваш комп'ютер не підключений до інтернету;

  • у налаштуваннях Яндекс.Диска вимкнено синхронізацію;

  • розмір файлу, який потрібно синхронізувати, понад 10 ГБ;

  • доступ до файлу обмежений (наприклад, файл використовується іншою програмою).

Якщо файли знаходяться в папці Яндекс.Диска в програмі позначені значком , але файли не з'явилися на інших комп'ютерах або в веб-інтерфейсі, повідомте нам про це через форму внизу сторінки.

Якщо на вашому Mac OS X встановлено Avast Mac Security, вимкніть сканування захищених з'єднань:
  1. Натисніть на кнопку Переваги у лівому нижньому куті вікна програми.
  2. У блоці Веб-екран натисніть на кнопку Налаштування (під кнопкою Вимкнути).
  3. Вимкніть опцію Сканувати захищені з'єднання.
  4. Натисніть кнопку Готово.

Програма зависла в статусі «Йде синхронізація»

Змініть довгі назви файлів у папці Яндекс.Диска на коротші. Перевірте, чи є у програми стабільний доступ до мережі (антивіруси та файрволи можуть блокувати з'єднання).

Низька швидкість синхронізації

Швидкість синхронізації розраховується з урахуванням економії трафіку і ресурсів системи. Також швидкість може обмежуватися вашим провайдером — перевірте швидкість з'єднання з інтернетом.

Програма в Windows не відкривається

Якщо програма Яндекс.Диск для Windows перестала автоматично запускатися при завантаженні комп'ютера або не відкривається при натисканні на ярлик або піктограму програми, спробуйте перевстановити:

  1. Скачайте програму за посиланням https://disk.yandex.ru/download/YandexDisk30Setup.exe
  2. Запустіть завантажений файл і в процесі виберіть установку для всіх користувачів системи.

Я видалив файли в програмі, і вони віддалилися назовсім

Коли ви видаляєте файли в програмі, вони потрапляють до Кошика і зберігаються в ньому 30 днів. Після цього вони автоматично видаляються з сервера. Відновити видалені з сервера файли неможливо. Відновити файли з Кошика можна тільки у веб-інтерфейсі Яндекс.Диска.

Увага. Файли, переміщені до Кошика, і далі займають місце на вашому Диску. Якщо вам бракує місця, очистіть Кошик.

Якщо ви хочете видалити файл з комп'ютера, але зберегти на сервері, налаштуйте вибіркову синхронізацію по інструкції для Windows, для macOS.