Експериментальний Яндекс.Диск 2.0 для Windows

Експериментальна програма Яндекс.Диск 2.0 дає можливість завантажувати файли на Диск і з Диска, переглядати їх та ділитися ними. При цьому файли не займають місця на вашому комп'ютері.

Яндекс.Диск 2.0 може працювати паралельно з класичною програмою Яндекс.Диск, видаляти класичну не потрібно. Тільки у ній є синхронізація, можливість робити скриншоти та автозавантаження фото та відео.

Обмеження. Програму Яндекс.Диск 2.0 може бути встановлено на таких операційних системах:
  • 32-розрядна Windows XP Service Pack 3;
  • Windows Vista;
  • Windows 7;
  • Windows 8 (класичний інтерфейс);
  • Windows 10.
  1. Встановлення програми
  2. Авторизація у програмі
  3. Завантажити файли на Диск
  4. Переглянути і відредагувати файл
  5. Завантажити файл або папку з Диска
  6. Перемістити файл або папку
  7. Поділитися файлом або папкою
  8. Видалити файл або папку
  9. Проблеми із програмою Яндекс.Диск 2.0

Встановлення програми

Завантажте програму на сторінці Експериментальний Яндекс.Диск 2.0. Коли файл почне завантажуватися, на сторінці відобразяться інструкції щодо запуску.

Після встановлення значок програми з'явиться в треї (зоні сповіщень) Windows.

Авторизація у програмі

Після встановлення програма Яндекс.Диск 2.0 запропонує вам ввести логін і пароль вашого облікового запису в Яндексі. Поки ви не авторизувались, у треї буде відображено значок .

Якщо ви не авторизувалися одразу після встановлення, двічі натисніть на значок програми у треї.

Якщо ви ще не зареєстровані у Яндексі, перейдіть за посиланням Зареєструватися і зареєструйтесь. Потім введіть логін і пароль у програмі.

Увага. Якщо ви використовуєте двофакторну аутентифікацію, для авторизації в програмі Яндекс.Диск 2.0 потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».

Завантажити файли на Диск

Щоб завантажити файли на Диск, достатньо скопіювати або перемістити їх у вікно програми. Наприклад, відкрийте папку в програмі й перетягніть у неї потрібні файли. Також ви можете натиснути на кнопку Завантажити і вибрати файли на комп'ютері.

Завантаження через дропзону

Якщо вам часто потрібно завантажувати нові файли на Диск, перетягуйте їх у дропзону, яку відображено поверх усіх вікон у правому нижньому куті екрана.

Щоб вимкнути дропзону, виберіть пункт меню Вид і вимкніть опцію Показувати дропзону на робочому столі.

Процес завантаження файлів можна побачити у розділі Завантаження (розділ з'являється після першого завантаження на Диск або з Диска через програму).

Примітка. Якщо інтернет-з'єднання зникне, завантаження буде призупинено. Коли з'єднання з'явиться, завантаження продовжаться.

Щоб прибрати зі списку завантажень усі завершені, натисніть на  → Видалити усе завершене зі списку.

Після завантаження файли з'являться на сервері. Ви можете відкрити сторінку Диска та переконатися, що всі файли успішно завантажені.

Переглянути і відредагувати файл

Щоб відкрити файл для перегляду або внесення змін, двічі натисніть на нього у списку файлів. Файл буде відкрито у програмі, яка визначена для таких файлів за замовчуванням. Якщо ви хочете відкрити файл в іншій програмі, зазначте її як програму за замовчуванням для цього типу файлів.

Коли ви відредагуєте файл і збережете його, змінений файл автоматично буде завантажено на Диск. Інформацію про це завантаження також буде відображено в розділі Завантаження (розділ з'являється після першого завантаження на Диск або з Диска через програму).

Примітка. Файли завантажуються в папку з тимчасовими файлами і зберігаються 24 години. Якщо вам потрібно звільнити місце на комп'ютері, видаліть їх: виберіть пункт меню Файл → Налаштування, натисніть на посилання Відкрити папку з тимчасовими файлами. Перед видаленням переконайтеся, що зберегли файли після того, як відредагували їх.

Завантажити файл або папку з Диска

Натисніть на потрібному файлі або папці правою кнопкою миші. У меню, що з’явилося, виберіть Завантажити на комп'ютер.

Процес завантаження файлу можна побачити у розділі Завантаження (розділ з'являється після першого завантаження на Диск або з Диска через програму).

Після завантаження у треї з'явиться повідомлення:

Перемістити файл або папку

Файли і папки переміщуються точно так, як і на комп'ютері, — для цього потрібно просто перетягнути їх у потрібне місце.

Щоб перемістити об'єкт, перетягніть його в потрібне місце в дереві папок ліворуч. Якщо ви хочете перемістити об'єкт у підпапку, попередньо відкрийте її у дереві.

Поділитися файлом або папкою

Виберіть об'єкт і натисніть на кнопку Копіювати посилання над списком файлів.

Також ви можете натиснути на об'єкті правою кнопкою миші та вибрати у меню Копіювати посилання. Якщо натиснути на вільне поле у папці, то скопіюється посилання на цю папку.

Видалити файл або папку

Видалити об'єкт можна одним із кількох способів:

  • перетягніть на значок Кошика в дереві папок ліворуч;
  • натисніть на об'єкті правою кнопкою миші, у меню, що з’явилося, виберіть Видалити.

Щоб очистити Кошик, натисніть на значок Кошика правою кнопкою миші та виберіть Очистити кошик.

Проблеми із програмою Яндекс.Диск 2.0

Файли займають місце на комп'ютері

Це означає, що у вас разом із Яндекс.Диском 2.0 встановлено класичну програму Яндекс.Диск із увімкненою синхронізацією. Щоб вирішити проблему, налаштуйте вибіркову синхронізацію в класичній програмі або видаліть програму Яндекс.Диск.

Не можу змінити папку завантаження файлів

Файли під час завантаження автоматично зберігаються в папку%LOCALAPPDATA%\Yandex\Yandex.Disk.2\yd2_tmp\. Наразі змінити розташування папки для завантаження не можна.

Дропзона відображається поверх усіх вікон

Налаштувати дропзону так, щоб вона не відображалася поверх усіх вікон, на цей момент не можна. Але ви можете вимкнути її одним зі способів:

Спосіб 1
Натисніть на хрестик у правому верхньому куті дропзони.
Спосіб 2
Виберіть пункт меню Вид і вимкніть опцію Показувати дропзону на робочому столі.

У списку немає мого запитання

Якщо ви пройшли усі кроки рекомендацій, але проблема не зникла, або якщо вашого запитання немає у списку, напишіть службі підтримки через форму нижче. До звернення додайте логи програми.

Як отримати логи
Виберіть пункт меню Довідка → Повідомити Яндекс про помилку — автоматично відкриється папка з виділеним ZIP-архівом. Додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.