Програма для Windows

Програма "Яндекс.Диск" дозволяє працювати з файлами Диска на комп'ютері й автоматично синхронізує всі зміни з Диском через інтернет.

Обмеження:

Програма "Яндекс.Диск" може бути встановлена на операційних системах:

  • 32-розрядна Windows XP Service Pack 3 (з версії 0.8 увімкнено підтримку Service Pack 1 і Service Pack 2);
  • 64-розрядна Windows XP Service Pack 2 (з версії 0.8 увімкнено підтримку Service Pack 1);
  • Windows Vista;
  • Windows 7;
  • Windows 8 (класичний інтерфейс).
  • Windows 10.

Встановлення програми

Завантажте програму на сторінці disk.yandex.ua/download. Коли файл почне завантажуватися, на сторінці відобразяться інструкції щодо запуску.

Після встановлення значок програми з'явиться в треї (зоні сповіщень) Windows.

Авторизація у програмі

Після встановлення програма "Яндекс.Диск" запропонує вам ввести логін і пароль облікового запису в Яндексі. Поки ви не авторизовані, на значку в треї відображається знак оклику.

Якщо ви не авторизувалися одразу після встановлення, натисніть на значок програми у треї та натисніть на посилання Диск не налаштовано. Налаштувати Яндекс.Диск.

Якщо ви ще не зареєстровані на Яндексі, перейдіть за посиланням Створити акаунт і зареєструйтеся. Потім введіть логін і пароль у програмі.

Увага: Якщо ви використовуєте двофакторну аутентифікацію, для авторизації у програмі "Яндекс.Диск" потрібен одноразовий пароль, згенерований програмою "Яндекс.Ключ".

Вибір розміщення папки Диска

Програма "Яндекс.Диск" автоматично створює папку, в якій буде зберігатися копія вашого Диска. Ви можете налаштувати її розташування на комп'ютері одразу після встановлення програми. Для цього натисніть на кнопку Налаштувати розташування папки → Змінити і виберіть потрібну папку.

Примітка: Якщо на комп'ютері недостатньо місця для всієї папки Яндекс.Диска, програма попередить про це. Ви зможете налаштувати вибіркову синхронізацію або вибрати іншу папку для файлів Диска.

Якщо ви пропустили цей етап, ви можете налаштувати розміщення папки іншим способом:

  1. Відкрийте меню програми.
  2. Натисніть на значок .
  3. Виберіть пункт Налаштування.
  4. Натисніть на кнопку Змінити у блоці Папка.

Робота з файлами та папками

Щоб завантажити файли на Диск, досить скопіювати або перемістити їх у папку Яндекс.Диска. Наприклад, відкрийте папку в Провіднику (натисніть на значок у меню програми) і перетягніть у неї потрібні файли. Після синхронізації перетягнуті файли з'являться на сервері. Ви можете відкрити сторінку Диска та переконатися, що всі файли успішно завантажені.

Останні синхронізовані файли і папки ви можете знайти в меню програми — для роботи з ними не потрібно відкривати папку Яндекс.Диска. Із меню можна швидко відкрити файл, поділитися ним, перетягнути у вікно потрібної програми або видалити.

Файли, які ви видалите з папки Яндекс.Диска, на сервері будуть переміщені в Кошик. Ці файли зберігаються в Кошику протягом 30 днів, після чого автоматично видаляються із сервера. Відновити видалені з сервера файли не можна.

Примітка: Файли, переміщені в Кошик, продовжують займати місце на вашому Диску. Якщо вам бракує місця, очистіть Кошик.

Щоб очистити Кошик на Диску, відкрийте папку Яндекс.Диска, клікніть правою кнопкою миші на значок і виберіть у меню пункт Яндекс.Диск: Очистити кошик.

Як поділитися файлом або папкою?

Ви можете поділитися будь-яким файлом або папкою на вашому комп'ютері. Якщо ви виберете файл або папку, які ще не завантажені на Диск, програма автоматично завантажить їх на сервер у кореневу папку Диска і скопіює публічне посилання в буфер обміну.

Натисніть на потрібному файлі або папці правою кнопкою миші. В меню виберіть пункт Яндекс.Диск → Скопіювати публічне посилання, якщо це папка, або Яндекс.Диск: Скопіювати публічне посилання, якщо це файл.

Ви також можете поділитися файлом або папкою через меню програми:

  1. Натисніть на значок Диска у треї (зоні сповіщень).
  2. Виберіть файл зі списку та натисніть на кнопку Поділитися:

Скопійоване посилання ви можете вставити в лист, розмістити в соціальній мережі тощо.

Примітка: Так поділитися можна тільки останніми синхронізованими файлами.

Як відкрити доступ до папки?

Відкрийте папку Яндекс.Диска і натисніть на потрібну папку правою кнопкою миші. У меню, що з'явилося, виберіть пункт Яндекс.Диск: Налаштувати спільний доступ.

Програма відкриє у вашому браузері сторінку налаштування доступу. На цій сторінці ви можете вибрати знайомих, яким потрібно відкрити доступ, і визначити їхні права.

Як налаштувати вибіркову синхронізацію папок?

Для економії місця на комп'ютері можна вимкнути синхронізацію однієї або кількох папок із сервером Яндекс.Диска. Ці папки будуть видалені з комп'ютера, але залишаться доступними на сторінці сервісу та в інших програмах Яндекс.Диска.

Ви можете налаштувати вибіркову синхронізацію і під час першого запуску програми, щоб не завантажувати всі папки на комп'ютер.

  1. Вимкнення синхронізації папки
  2. Завантаження файлів у папку з вимкненою синхронізацією

Вимкнення синхронізації папки

Увага: Синхронізація папки не може бути вимкнена, поки в ній не синхронізовано всі файли (папку позначено значком ).

Щоб вимкнути синхронізацію папки, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на значок програми у треї.
  2. Натисніть на значок .
  3. Виберіть пункт меню Налаштування.
  4. Перейдіть на вкладку Синхронізація.
  5. Зніміть прапорець із папки, для якої ви хочете вимкнути синхронізацію.
  6. Натисніть кнопку ОК.
  7. У вікні, що з'явилося, натисніть на кнопку Видалити папки з цього комп'ютера, щоб зміни почали діяти.

Синхронізацію папки також можна вимкнути через контекстне меню. Відкрийте папку Яндекс.Диска і натисніть на потрібну папку правою кнопкою миші. У меню, що з'явилося, виберіть пункт Яндекс.Диск → Вимкнути синхронізацію папки:

Завантаження файлів у папку з вимкненою синхронізацією

Якщо ви вимкнули синхронізацію папки, завантажити в неї файли можна у вікні налаштувань Яндекс.Диска. Для цього перейдіть на вкладку Синхронізація і перетягніть файли на назву потрібної папки:

Як налаштувати автозавантаження фото і відео?

Ви можете автоматично завантажувати на Диск усі ваші фото- та відеофайли з будь-яких електронних носіїв (фотоапарата, смартфона, карти пам'яті тощо) і зберігати їх у папці "Фотокамера" або в будь-якій іншій папці на Диску.

  1. Завантаження файлів
  2. Вимкнення автозавантаження

Завантаження файлів

Підключіть пристрій до вашого комп'ютера і дочекайтеся появи діалогового вікна з пропозицією автозавантаження:

Щоб почати процес завантаження фото- та відеофайлів на Диск, натисніть кнопку Завантажити. Залиште встановленим прапорець Завжди завантажувати фото і відео з <назва пристрою>, щоб під час наступного підключення завантаження з цього пристрою завжди починалося автоматично, без запиту.

Всі фото- та відеофайли, знайдені на вашому пристрої, за замовчуванням будуть автоматично завантажені у створену папку "Фотокамера". Усі файли в папці буде перейменовано відповідно до дати і часу їх створення (зйомки). Керувати своїми фотографіями ви зможете на комп'ютері або на сторінці сервісу в режимі перегляду зображень.

Примітка: Якщо раніше ви вже налаштовували автозавантаження фото і відео з вашого пристрою у програмі для Android, iOS або Mac OS, програма для Windows завантажить на Диск лише нові фото- та відеофайли.

Якщо під час завантаження пристрій було відключено від комп'ютера і при цьому була увімкнена опція Завжди завантажувати фото і відео з <назва пристрою>, під час відновлення з'єднання завантаження продовжиться автоматично. Якщо опцію було вимкнено, відкриється діалогове вікно з пропозицією автозавантаження.

Щоб скасувати автозавантаження фото- і відеофайлів з вашого пристрою, натисніть на кнопку Не зараз. У діалоговому вікні, що відкрилося, ви можете виконати цю дію лише для поточного з'єднання або увімкнути опцію Ніколи не завантажувати з цього пристрою. У цьому разі під час наступного підключення цього пристрою діалогове вікно з пропозицією автозавантаження з'являтися не буде.

Примітка: Автозавантаження фото- і відеофайлів буде працювати, навіть якщо ви відключені від мережі. У разі відновлення інтернет-з'єднання почнеться синхронізація папки "Фотокамера" з сервером.

Вимкнення автозавантаження

Щоб вимкнути автозавантаження фото- і відеофайлів для всіх пристроїв, виконайте такі дії:

  1. Відключіть ці пристрої від комп'ютера.
  2. Натисніть на значок програми в зоні сповіщень Windows.
  3. Натисніть на значок .
  4. Виберіть пункт меню Налаштування.
  5. Перейдіть на вкладку Автозавантаження.
  6. Вимкніть опцію Пропонувати автозавантаження фото та відео.
  7. Натисніть на кнопку Забути пристрої.
  8. Натисніть кнопку ОК.

Якщо ви хочете змінити рішення щодо автозавантаження з пристрою, який ви раніше підключали до комп'ютера, переконайтеся, що опцію Пропонувати автозавантаження фото і відео увімкнено, і натисніть на кнопку Забути пристрої. Під час наступного з'єднання з таким пристроєм відкриється діалогове вікно з пропозицією автозавантаження.

Як винести значок Диска в трей (зону сповіщень)?

Щоб Диск завжди був під рукою, значок програми "Яндекс.Диск" завжди є у треї Windows. Якщо значок не видно на панелі завдань, перетягніть його у видиму частину трея:

Як повідомити про помилку?

Якщо ви стикнулися з проблемою у роботі програми "Яндекс.Диск", повідомте нам про помилку:

  1. Натисніть на значок програми у треї.
  2. Натисніть на значок .
  3. Виберіть пункт меню Довідка → Повідомити Яндекс про помилку.