Класична програма Яндекс.Диск для Windows

Класична програма Яндекс.Диск дає змогу працювати з файлами Диска на комп’ютері й автоматично синхронізує всі зміни з Диском через Інтернет.

Обмеження. Програму Яндекс.Диск можна встановити на таких операційних системах:
  • 32-розрядна Windows XP Service Pack 3 (з версії 0.8 увімкнено підтримку Service Pack 1 і Service Pack 2);
  • 64-розрядна Windows XP Service Pack 2 (з версії 0.8 увімкнено підтримку Service Pack 1);
  • Windows Vista;
  • Windows 7;
  • Windows 8 (класичний інтерфейс);
  • Windows 10.
  1. Інсталяція та авторизація
  2. Вибір розміщення папки Диска
  3. Робота з файлами та папками
  4. Поділитися файлом або папкою
  5. Як відкрити доступ до папки?
  6. Автоматично завантажувати фото і відео на Диск
  7. На комп'ютері недостатньо місця для всієї папки Яндекс.Диска. Що робити?
  8. Як винести значок Диска в трей (зону сповіщень)?
  9. Повідомити про помилку

Інсталяція та авторизація

Завантажте програму на сторінці disk.yandex.ua/download. Коли файл почне завантажуватися, на сторінці відобразяться інструкції щодо запуску.

Після встановлення значок програми з'явиться в треї (зоні сповіщень) Windows.

Після встановлення програма «Яндекс.Диск» запропонує вам ввести логін і пароль облікового запису в Яндексі. Поки ви не авторизовані, на значку в треї відображається знак оклику.

Якщо ви не авторизувалися відразу після інсталяції, натисніть значок програми в треї і натисніть посилання Диск не налаштовано. Налаштувати Яндекс.Диск .

Якщо ви ще не зареєстровані в Яндексі, перейдіть за посиланням Зареєструватися і зареєструйтесь. Потім введіть логін і пароль у програмі.

Увага. Якщо ви використовуєте двоетапну автентифікацію, для авторизації в програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».

Вибір розміщення папки Диска

Програма «Яндекс.Диск» автоматично створює папку, в якій буде зберігатися копія вашого Диска. Ви можете налаштувати її розташування на комп'ютері одразу після встановлення програми. Для цього натисніть кнопку Налаштувати розташування папки і синхронізацію → Змінити і виберіть потрібну папку.

Примітка. Якщо на комп'ютері недостатньо місця для всієї папки Яндекс.Диска, програма попередить про це. Ви зможете налаштувати вибіркову синхронізацію або вибрати іншу папку для файлів Диска.

Якщо ви пропустили цей етап, ви можете налаштувати розміщення папки іншим способом:

  1. Відкрийте меню програми.
  2. Натисніть піктограму .
  3. Виберіть пункт Налаштування.
  4. На вкладці Інші у блоці Папка натисніть кнопку Змінити.

Робота з файлами та папками

Щоб завантажити файли на Диск, слід скопіювати або перемістити їх у папку Яндекс.Диска. Наприклад, відкрийте папку в Провіднику (натисніть на значок у меню програми) і перетягніть у неї потрібні файли. Після синхронізації перетягнуті файли з'являться на сервері. Ви можете відкрити сторінку Диска та переконатися, що всі файли успішно завантажені.

Останні синхронізовані файли і папки ви можете знайти в меню програми — для роботи з ними не потрібно відкривати папку Яндекс.Диска. Із меню можна швидко відкрити файл, поділитися ним, перетягнути у вікно потрібної програми або видалити.

Файли, які ви видалите з папки Яндекс.Диска, на сервері будуть переміщені в Кошик. Ці файли зберігаються в Кошику протягом 30 днів, після чого автоматично видаляються із сервера. Відновити видалені з сервера файли неможливо.

Примітка. Файли, переміщені до Кошика, і далі займають місце на вашому Диску. Якщо вам бракує місця, очистіть Кошик.

Щоб очистити Кошик на Диску, відкрийте папку Яндекс.Диска, клацніть правою кнопкою миші Кошик і виберіть в меню пункт Яндекс.Диск: Очистити кошик.

Поділитися файлом або папкою

Ви можете поділитися будь-яким файлом або папкою на вашому комп'ютері. Якщо ви виберете файл або папку, які ще не завантажені на Диск, програма автоматично завантажить їх на сервер у кореневу папку Диска і скопіює публічне посилання в буфер обміну.

Натисніть потрібний файл або папку правою кнопкою миші. У контекстному меню виберіть пункт Яндекс.Диск → Скопіювати публічне посилання , якщо це папка, або Яндекс.Диск: Скопіювати публічне посилання, якщо це файл.

Ви також можете поділитися файлом або папкою через меню програми:

  1. Натисніть на значок Диска у треї (зоні сповіщень).
  2. Виберіть файл зі списку та натисніть на кнопку Поділитися:

Скопійоване посилання ви можете вставити в лист, розмістити в соціальній мережі тощо.

Примітка. Так поділитися можна тільки останніми синхронізованими файлами.

Як відкрити доступ до папки?

Відкрийте папку Яндекс.Диска і натисніть потрібну папку правою кнопкою миші. У контекстному меню виберіть пункт Яндекс.Диск: Налаштувати загальний доступ.

Програма відкриє у вашому браузері сторінку налаштування доступу. На цій сторінці ви можете вибрати знайомих, яким потрібно відкрити доступ, і визначити їхні права.

Автоматично завантажувати фото і відео на Диск

Ви можете автоматично завантажувати на Диск усі ваші фото- та відеофайли з будь-яких електронних носіїв (фотоапарата, смартфона, карти пам'яті тощо) і зберігати їх у папці «Фотокамера» або в будь-якій іншій папці на Диску.

Завантаження файлів

Підключіть пристрій до вашого комп'ютера і дочекайтеся появи діалогового вікна з пропозицією автозавантаження:

Щоб почати процес завантаження фото- та відеофайлів на Диск, натисніть кнопку Завантажити. Залиште встановленим прапорець Завжди завантажувати фото і відео з <назва пристрою>, щоб під час наступного підключення завантаження з цього пристрою завжди починалося автоматично, без запиту.

Всі фото- та відеофайли, знайдені на вашому пристрої, за замовчуванням будуть автоматично завантажені у створену папку «Фотокамера». Усі файли в папці буде перейменовано відповідно до дати і часу їх створення (зйомки). Керувати своїми фотографіями ви зможете на комп'ютері або на сторінці сервісу в режимі перегляду зображень.

Примітка. Якщо раніше ви вже налаштовували автозавантаження фото та відео зі свого пристрою в програмі для Android, iOS або macOS, програма для Windows завантажить на Диск лише нові фото- та відеофайли.

Якщо під час завантаження пристрій було відключено від комп'ютера і при цьому була увімкнена опція Завжди завантажувати фото і відео з <назва пристрою>, під час відновлення з'єднання завантаження продовжиться автоматично. Якщо опцію було вимкнено, відкриється діалогове вікно з пропозицією автозавантаження.

Щоб скасувати автозавантаження фото- і відеофайлів з вашого пристрою, натисніть на кнопку Не зараз. У діалоговому вікні, що відкрилося, ви можете виконати цю дію лише для поточного з'єднання або увімкнути опцію Ніколи не завантажувати з цього пристрою. У цьому разі під час наступного підключення цього пристрою діалогове вікно з пропозицією автозавантаження з'являтися не буде.

Примітка. Автозавантаження фото- і відеофайлів буде працювати, навіть якщо ви відключені від мережі. У разі відновлення інтернет-з'єднання почнеться синхронізація папки «Фотокамера» з сервером.

Вимкнення автозавантаження

Щоб вимкнути автозавантаження фото- і відеофайлів для всіх пристроїв, виконайте такі дії:

  1. Відключіть ці пристрої від комп'ютера.
  2. Натисніть на значок програми в зоні сповіщень Windows.
  3. Натисніть піктограму .
  4. Виберіть пункт меню Налаштування.
  5. Перейдіть на вкладку Автозавантаження.
  6. Вимкніть опцію Пропонувати автозавантаження фото та відео.
  7. Натисніть на кнопку Забути пристрої.
  8. Натисніть кнопку ОК.

Якщо ви хочете змінити рішення щодо автозавантаження з пристрою, який ви раніше підключали до комп'ютера, переконайтеся, що опцію Пропонувати автозавантаження фото і відео увімкнено, і натисніть на кнопку Забути пристрої. Під час наступного з'єднання з таким пристроєм відкриється діалогове вікно з пропозицією автозавантаження.

На комп'ютері недостатньо місця для всієї папки Яндекс.Диска. Що робити?

Для економії місця на комп'ютері можна відключити синхронізацію однієї або декількох папок з сервером Яндекс.Диска.

Ви можете налаштувати вибіркову синхронізацію й під час першого запуску програми, щоб не завантажувати всі папки на комп'ютер.

Вимкнення синхронізації папки

Увага. Синхронізація папки не може бути вимкнена, поки в ній не синхронізовано всі файли (папку позначено значком ).

Щоб вимкнути синхронізацію папки, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на значок програми в треї.
  2. Натисніть піктограму .
  3. Виберіть пункт меню Налаштування.
  4. Перейдіть на вкладку Синхронізація.
  5. Зніміть позначку з папки, для якої ви хочете вимкнути синхронізацію.
  6. Натисніть кнопку ОК.
  7. У вікні, що з'явилося, натисніть на кнопку Видалити папки з цього комп'ютера, щоб зміни почали діяти.

Синхронізацію папки також можна вимкнути через контекстне меню. Відкрийте папку Яндекс.Диска й натисніть потрібну папку правою кнопкою миші. У меню, що з'явилося, виберіть пункт Яндекс.Диск → Вимкнути синхронізацію папки:

Завантаження файлів у папку з вимкненою синхронізацією

Якщо ви вимкнули синхронізацію папки, завантажити в неї файли можна у вікні налаштувань Яндекс.Диска. Для цього перейдіть на вкладку Синхронізація та перетягніть файли на назву потрібної папки:

Як винести значок Диска в трей (зону сповіщень)?

Щоб Диск завжди був під рукою, значок програми «Яндекс.Диск» завжди є в треї Windows. Якщо значок не видно на панелі завдань, перетягніть його у видиму частину трея:

Повідомити про помилку

Якщо в роботі програми Яндекс.Диск виникли проблеми, напишіть нам через форму зворотного зв’язку внизу сторінки. До повідомлення обов'язково додайте логи з папок .sync і Application Data.

Як отримати логи з папки .sync

  1. Натисніть на значок програми в треї.
  2. Натисніть піктограму .
  3. Виберіть пункт меню Довідка.
  4. Утримуючи клавішу Ctrl, натисніть Повідомити Яндекс про помилку – автоматично відкриється папка з виділеним ZIP-архівом.
  5. Додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.

Як отримати логи з папки Application Data

  1. Відкрийте Провідник, скопіюйте адресу %LOCALAPPDATA%\Yandex\Yandex.Disk і вставте її в адресний рядок.
  2. Натисніть клавішу Enter.
  3. Заархівуйте вміст папки, що відкрилася, і додайте цей архів до форми зворотного зв'язку.