Автозавантаження фото й відео з мобільних до папки «Фотокамера»

Налаштуйте автозавантаження медіафайлів на Яндекс.Диск, якщо ви знімаєте багато фото й відео на телефон або планшет. Так ваші фото не пропадуть, навіть якщо з телефоном або планшетом щось трапиться.

Фото й відео завантажуватимуться до папки «Фотокамера». Переглянути файли ви зможете на сторінці сервісу, у мобільній програмі та програмі для комп’ютера.

На сторінці Диска ви можете перейти до цієї папки за допомогою панелі ліворуч:

Увага. Папку для автозавантаження змінити не можна. Якщо ви перейменуєте, видалите або перемістите папку «Фотокамера», на її місці буде створено нову папку з такою ж назвою, і ваші фото- і відеофайли завантажуватимуться в неї.

Якщо ви не хочете зберігати фото- і відеофайли в папці «Фотокамера», ви можете перенести їх у будь-яку іншу папку на Диску. Під час подальшого автозавантаження файли, що їх ви перенесли, не буде завантажено повторно.

Фото й відео, автоматично завантажені до папки «Фотокамера», займатимуть місце на вашому Диску. Якщо ви хочете, щоб вони не займали місця, ввімкніть безліміт.

  1. Увімкнути автозавантаження
  2. У якій папці зберігатимуться фото й відео?
  3. Дії з фото та відео
  4. Сповіщення про завантажені фото й відео
  5. Через автозавантаження скінчилося місце на Диску
  6. Фото й відео перестали завантажуватися до Фотокамери
  7. На мій Яндекс.Диск потрапили чужі фото й відео
  8. Вимкнути автозавантаження

Увімкнути автозавантаження

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Натисніть Автозавантаження фото.
  3. Увімкніть опцію Автозавантаження фото.
  4. Переконайтеся, що опцію Безлімітне автозавантаження вимкнено.
  5. Виберіть, якою мережею завантажувати фото й відео:
    • Вимкніть опцію Будь-якою мережею, якщо хочете завантажувати тільки через Wi-Fi.
    • Увімкніть опцію Будь-якою мережею, якщо хочете завантажувати й через Wi-Fi, і через мобільний Інтернет.
      Увага. З вашого рахунку може стягуватися плата за використання мобільного Інтернету.

У якій папці зберігатимуться фото й відео?

Автоматично завантажені файли зберігатимуться в папці «Фотокамера». Крім того, їх можна побачити в розділах Усі фото й Стрічка в мобільних програмах та в розділах Усі фото й Останні файли на сторінці сервісу.

Увага. У розділі Усі фото файли не зберігаються, а лише відображаються. Якщо ви видалите файли з розділу Усі фото, їх буде видалено й із папки «Фотокамера». Файли, які ви видалили з Диска, потрапляють у Кошик і зберігаються в ньому 30 днів. Доки файли лежать у Кошику, їх можна відновити. За 30 днів їх буде автоматично видалено із сервера. Відновити видалені із сервера файли неможливо.

Сповіщення про завантажені фото й відео

Коли на Диск автоматично завантажаться нові фото й відео, ви побачите спливаюче повідомлення в правому верхньому куті на сторінці сервісу. Також інформація про це з'явиться в списку всіх сповіщень. Щоб переглянути всі сповіщення, натисніть на значок . Якщо ви не хочете отримувати спливаючі повідомлення про автозавантаження, натисніть значок і вимкніть цю опцію.

Через автозавантаження скінчилося місце на Диску

Якщо місце на вашому Диску закінчиться, ви не зможете завантажувати нові файли, ділитися файлами та створювати спільні папки. Також файли, з якими ви поділилися раніше, не можна буде за публічним посиланням завантажити на комп'ютер, але можна буде зберегти на Диск. Інші ваші дії з файлами не блокуються — ви можете переглядати файли, завантажувати на комп'ютер, редагувати, переміщати та видаляти.

Щоб усі можливості знову стали доступними, збільште обсяг вашого Диска.

Щоб місце на Диску більше не закінчувалося через автозавантаження, увімкніть безліміт.

Фото й відео перестали завантажуватися до Фотокамери

Швидше за все, це сталося через те, що ви ввімкнули безліміт. За безлімітного автозавантаження медіафайли не зберігаються в папці «Фотокамера». Ви можете переглянути їх у розділі Фото на сторінці сервісу.

Щоб фото й відео знову почали завантажуватися до папки «Фотокамера», вимкніть безліміт.

На мій Яндекс.Диск потрапили чужі фото й відео

Чужі файли можуть потрапити на ваш Яндекс.Диск, якщо ви авторизуєтеся на чужому мобільному пристрої. У такому разі за ввімкненого автозавантаження файли з пристрою буде завантажено на Яндекс.Диск.

Ви можете припинити завантаження чужих файлів на свій Яндекс.Диск у такий спосіб:

Вийти на всіх пристроях
Щоб на ваш Яндекс.Диск не потрапляли чужі файли, вийдіть із Яндекс.Диска на всіх пристроях.
Відкликати доступ програм

Крім названого вище, ви можете відкликати доступ програм Яндекс.Диска до ваших файлів на сервері:

  1. Відкрийте сторінку Керування доступом.
  2. У списку знайдіть усі рядки з назвою «Яндекс.Диск».
  3. Натисніть кожен рядок і клацніть Видалити.

Вимкнути автозавантаження

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Натисніть Автозавантаження фото.
  3. Вимкніть опцію Автозавантаження фото.