Безлімітне автозавантаження фото й відео з мобільних

Налаштуйте безлімітне автозавантаження медіафайлів на Яндекс.Диск, якщо ви знімаєте багато фото й відео на телефон або планшет. Так ваші фото не пропадуть, навіть якщо з телефоном або планшетом щось трапиться.

Коли ввімкнено безлімітне автозавантаження, фото й відео не займають місце на вашому жорсткому Диску й доступні на сторінці сервісу та в мобільному додатку в розділі Всі фото.

Якщо ви хочете, щоб фото й відео завантажувалися в папку «Фотокамера» й синхронізувалися на комп'ютері, вимкніть безліміт. Детальніше про автозавантаження до папки «Фотокамера» читайте в спеціальній статті.

  1. Увімкнути безлімітне автозавантаження
  2. Вимкнути безліміт
  3. Дії з фото та відео
  4. У якій папці зберігатимуться фото й відео?
  5. Сповіщення про завантажені фото й відео
  6. На мій Яндекс.Диск потрапили чужі фото й відео
  7. Як переконатися, що в мене ввімкнено безліміт?
  8. Автозавантаження не працює
  9. Знизилася якість автоматично завантажених фото або відео

Увімкнути безлімітне автозавантаження

Під час першого запуску програми

Вікно для налаштування автозавантаження з'явиться під час першого запуску програми. Натисніть Увімкнути — автозавантаження розпочнеться автоматично. За замовчуванням фото завантажуються тільки за підключення до мережі Wi-Fi. Щоб завантажувати фото й через Wi-Fi, і через мобільну мережу, вимкніть опцію Завантажувати тільки через Wi-Fi.

Якщо ви хочете налаштувати автозавантаження пізніше, закрийте вікно.

У налаштуваннях програми
  1. Відкрийте Налаштування.
  2. У блоці Автозавантаження фото виберіть потрібний спосіб автозавантаження.

Способи автозавантаження

  • Тільки через Wi-Fi. Файли будуть завантажуватися тільки при підключенні до мережі Wi-Fi.
  • Через будь-яку мережу. Файли будуть завантажуватися за будь-якого інтернет-з'єднання (Wi-Fi, мобільний інтернет).
    Увага. З вашого рахунку може стягуватися плата за використання мобільного Інтернету.

Як перейти на безлімітне автозавантаження?

Якщо ви раніше вже користувалися автозавантаженням (фото й відео завантажувалися до папки «Фотокамера»), є змога перейти на безлімітне автозавантаження:

  1. Оновіть мобільну програму Яндекс.Диск до останньої версії.
  2. Відкрийте програму.
  3. Натисніть Включити в блоці Безліміт для фото.
Блок із безлімітом було закрито випадково

Якщо ви хочете перейти на безлімітне автозавантаження, але випадково закрили блок із безлімітом:

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Натисніть Включити в блоці Безліміт для фото.

Вимкнути безліміт

  1. Відкрийте налаштування програми.
  2. Відключіть опцію Безлімітне автозавантаження (під блоком Автозавантаження фото).

Щойно ви вимкнете безліміт, фото та відео почнуть завантажуватися до папки «Фотокамера» й займати місце на вашому диску.

Дії з фото та відео

З автоматично завантаженими фото й відео можна робити все те саме, що й зі звичайними файлами: переглядати, додавати в альбом, завантажувати, ділитися ними. Але якщо ви скопіюєте фото в іншу папку на Диску, перемістите його в Кошик або відредагуєте, воно почне займати місце на вашому жорсткому Диску.

У якій папці зберігатимуться фото й відео?

Автоматично завантажені файли будуть відображатися в розділах Всі фото й Стрічка в мобільних додатках і в розділах Всі фото й Останні файли на сторінці сервісу.

За ввімкнутого безліміту фото й відео не будуть завантажуватися в папку «Фотокамера» й синхронізуватися з програмою на комп'ютері. Щоб фото з безліміту були доступні на комп’ютері, активуйте їх автоматичне завантаження:

  1. Відкрийте меню Файл → Налаштування.
  2. Перейдіть на вкладку Автозавантаження.
  3. Увімкніть опцію Копіювати фото і відео на комп'ютер, щоб вони були під рукою.
  4. Виберіть, де створити папку Фото і відео з Яндекс.Диска – туди завантажуватимуться фото і відео.
  5. Виберіть: завантажити всі фото й відео, автоматично завантажені на Диск, або тільки нові.
Я вимкнув безліміт

Фото й відео будуть завантажуватися в автоматично створену папку «Фотокамера». У такому разі вони будуть займати місце на вашому жорсткому Диску.

Папку для автозавантаження змінити не можна. Якщо ви перейменуєте, видалите або перемістите папку «Фотокамера», на її місці буде створено нову папку з такою ж назвою, і ваші фото- і відеофайли завантажуватимуться в неї.

Ви можете поділитися папкою «Фотокамера» або відкрити до неї загальний доступ. Усі файли в цій папці будуть видні користувачам, яким ви надасте доступ або відправите публічне посилання.

Якщо ви не хочете зберігати фото - та відеофайли в папці «Фотокамера», перенесіть їх в іншу папку на Диску. Повторно ці файли завантажені не будуть.

Сповіщення про завантажені фото й відео

Коли на Диск автоматично завантажаться нові фото й відео, ви побачите спливаюче повідомлення в правому верхньому куті на сторінці сервісу. Також інформація про це з'явиться в списку всіх сповіщень. Щоб переглянути всі сповіщення, натисніть на значок . Якщо ви не хочете отримувати спливаючі повідомлення про автозавантаження, натисніть значок і вимкніть цю опцію.

На мій Яндекс.Диск потрапили чужі фото й відео

Чужі файли можуть потрапити на ваш Яндекс.Диск, якщо ви авторизуєтеся на чужому мобільному пристрої. У такому разі за ввімкненого автозавантаження файли з пристрою буде завантажено на Яндекс.Диск.

Ви можете припинити завантаження чужих файлів на свій Яндекс.Диск у такий спосіб:

Вийти на всіх пристроях
Щоб на ваш Яндекс.Диск не потрапляли чужі файли, вийдіть із Яндекс.Диска на всіх пристроях.
Відкликати доступ програм

Крім названого вище, ви можете відкликати доступ програм Яндекс.Диска до ваших файлів на сервері:

  1. Відкрийте сторінку Керування доступом.
  2. У списку знайдіть усі рядки з назвою «Яндекс.Диск».
  3. Натисніть кожен рядок і клацніть Видалити.

Як переконатися, що в мене ввімкнено безліміт?

  1. Упевніться, що в налаштуваннях програми Яндекс.Диск увімкнено автозавантаження.
  2. Зробіть кілька фотографій на телефон.
  3. Переконайтеся, що вони автоматично завантажилися на Диск.
  4. Переконайтеся, що ці фотографії відображаються в розділі Всі фото й не відображаються в папці «Фотокамера».

У мобільному додатку ви можете зайти в налаштування та переконатися, що включена опція Безлімітне автозавантаження (iOS: в блоці Автозавантаження фото, Android: під блоком Автозавантаження фото).

Автозавантаження не працює

Якщо автозавантаження не відбувається, зайдіть до налаштувань мобільної програми й переконайтеся, що опцію Безлімітне автозавантаження ввімкнено (iOS: у блоці Автозавантаження фото, Android: під блоком Автозавантаження фото).

Знизилася якість автоматично завантажених фото або відео

На Диску зображення зберігаються у вихідній якості, оскільки не стискаються додатково під час завантаження. Але для перегляду на сайті Диск створює прев’ю зі зниженою роздільною здатністю, щоб знизити витрати трафіку та прискорити роботу з Диском. Щоб переглянути зображення у вихідній якості, завантажте його на комп'ютер.

Якщо на сайті Диска відео програється в низькій якості, швидше за все, у правому нижньому куті відеоплеєра вибрано низький рівень роздільної здатності. Ви можете змінити її на вищу. Максимальна якість для перегляду відео на сайті становить 1080р, тож якщо відео має вищу роздільну здатність, для перегляду у вихідній якості завантажте його на комп’ютер.