Зникли файли з Яндекс.Диска

Якщо ви не можете знайти файли на Яндекс.Диску, то, швидше за все, вони потрапили в іншу папку або Кошик. Якщо ви пам'ятаєте назву, розширення або текст із файлу, спробуйте пошукати його в усіх папках Яндекс.Диска й у Кошику.

Також ви можете подивитися в історії, що могло статися зі зниклими файлами.

Відновлення файлів із Кошика

Якщо у Кошику немає зниклих файлів, то, можливо, з моменту їх видалення минув місяць — Кошик було автоматично очищено. Тому такі файли відновити не вдасться.

Якщо файли було видалено менш ніж місяць тому, ви можете їх відновити:

  1. Відкрийте Кошик.
  2. Виберіть файли.
  3. На верхній панелі натисніть на кнопку Відновити .

Чому файли можуть видалитися

Файли було видалено з папки «Яндекс.Диск» на комп'ютері

Коли ви видаляєте файл із папки Яндекс.Диск на комп'ютері, на сервері Яндекс.Диска він автоматично переміщається в Кошик. Якщо ви хочете, щоб файли були доступними лише через браузер і не займали місце на комп'ютері, налаштуйте вибіркову синхронізацію (див. інструкції для Windows і Mac OS X) або встановіть Експериментальний Яндекс.Диск 2.0.

Файли було видалено в мобільній програмі

Якщо ви видалите файл у мобільній програмі, на сервері Яндекс.Диска він автоматично переміститься в Кошик.

Файли було видалено одним із учасників спільної папки

Якщо у вас є спільна папка і ви надали учасникам повний доступ до неї, це означає, що вони можуть змінювати та видаляти файли цієї папки. Якщо учасник спільної папки видалить з неї файл, його буде автоматично переміщено в Кошик до того, хто видалив, і до власника папки. У решти учасників спільної папки файл буде видалено безповоротно.

Файли було видалено під час підключення через WebDAV

Якщо ви видалили файли під час підключення через WebDAV, то відновити їх не вдасться — такі файли не потрапляють у Кошик, а видаляються одразу із серверів Яндекса.