Android

Програма «Яндекс.Диск» для Android дозволяє вам керувати файлами на Диску. Встановити програму можна зі сторінки в Google Play.

QR-код з посиланням:

Авторизуйтеся з логіном і паролем вашого облікового запису в Яндексі, та ви побачите такий самий список файлів і папок, як і на сторінці сервісу.

Увага. Якщо ви використовуєте двофакторну аутентифікацію, для авторизації у програмі «Яндекс.Диск» потрібен одноразовий пароль, згенерований програмою «Яндекс.Ключ».

Щоб оновити список файлів і папок, потягніть його вниз. Поки програма запитує нові дані, у верхній частині екрана відображається напис «Оновлення».

Завантажити файли на Диск

Завантаження з Android

1. Відкрийте папку, в яку хочете завантажити файл, і натисніть на значок .

2. Програма запропонує вам вибрати наявний файл, зробити нову фотографію за допомогою камери телефона або створити нову папку.

Щоб знайти файл або підкаталог в поточній папці, натисніть значок і введіть частину імені в рядок пошуку. Диск відбере файли та папки, в назвах яких міститься введений вами текст.

Примітка. Пошук відбувається лише в тій папці, яка відкрита у цей момент. Файли в підкаталогах знайдені не будуть.

1. Щоб завантажити файли на телефон, позначте потрібні файли або папки та натисніть значок .

2. Програма запропонує вам вибрати папку на телефоні, у яку потрібно завантажити файли.

Поділитися посиланням на файл або папку

Поділитися за допомогою Android

1. Позначте потрібні файли або папки та натисніть кнопку Поділитися.

2. Система запропонує вам вибрати, яким чином слід надіслати посилання на файли або папки.

Примітка. Список усіх файлів і папок, якими ви поділилися, можна знайти на сторінці Опубліковані.

Налаштувати автозавантаження фото і відео

Ви можете автоматично завантажувати на Диск фото- і відеофайли зі стандартної програми «Галерея» і зберігати їх у папці «Фотокамера» або в будь-якій іншій папці на Диску. Вікно для налаштування автозавантаження з'явиться при першому запуску програми.

У програмі доступні такі способи автозавантаження:

  • Тільки через Wi-Fi. Фото і відео завантажуватимуться лише за наявності Wi-Fi-з'єднання.
  • Через будь-яку мережу. Фото і відео завантажуватимуться за наявності будь-якого інтернет-з'єднання (Wi-Fi, мобільний інтернет).
    Увага. У разі використання мобільного інтернету з вашого мобільного рахунку може стягуватися плата за цю послугу. Розмір плати залежить від тарифу вашого мобільного оператора.

Виберіть відповідний варіант і натисніть кнопку Готово. Автозавантаження почнеться автоматично. Якщо ви хочете налаштувати автозавантаження пізніше, натисніть кнопку Пропустити.

Примітка. Якщо інтернет-з'єднання було розірвано, після відновлення зв'язку завантаження продовжиться автоматично.

Усі фото- і відеофайли, знайдені у програмі «Галерея» на вашому мобільному пристрої, за замовчуванням будуть завантажені в автоматично створену папку «Фотокамера». Усі файли в папці буде перейменовано відповідно до дати і часу їх створення (зйомки). Керувати своїми фотографіями ви зможете на мобільному пристрої або на сторінці сервісу в режимі перегляду зображень.

Примітка. Якщо раніше ви вже налаштовували автозавантаження фото і відео з вашого мобільного пристрою у програмі для Windows, у програмі для Mac OS або iOS, програма для Android завантажить на Диск тільки нові фото- і відеофайли.

Щоб змінити спосіб автозавантаження фото і відео або вимкнути його, відкрийте налаштування програми і виберіть потрібний варіант у розділі Автозавантаження:

Видалити файл

Щоб видалити непотрібні файли або папки з Диска, позначте їх та натисніть на кнопку Видалити. Підтвердіть видалення, і всі вибрані файли перемістяться в Кошик. Видалені файли зберігаються в Кошику протягом 30 днів, після чого автоматично видаляються із сервера. Відновити видалені з сервера файли не можна.

Увага. Файли, переміщені в Кошик, продовжують займати місце на вашому Диску. Якщо вам бракує місця, очистіть Кошик.

Робота з файлами в офлайн-режимі

Щоб мати доступ до файлів без інтернет-з'єднання, додайте їх у розділ Офлайн: при цьому файли завантажаться на ваш мобільний пристрій і синхронізуються з даними на сервері Диска.

Обмеження. Працювати в Офлайні можна лише з окремими файлами.

Додати файли в Офлайн

Позначте потрібні файли та натисніть кнопку :

Файли, додані в Офлайн, будуть позначені значком .

Перегляд файлів розділу Офлайн

Щоб показати тільки файли, додані в Офлайн, посуньте екран праворуч та виберіть пункт Офлайн:

Видалити файли з Офлайну

Позначте потрібні файли та натисніть кнопку :

Очистити розділ Офлайн

Щоб видалити всі файли з розділу Офлайн, виконайте такі дії:

  1. Перейдіть у меню  → Налаштування
  2. Виберіть пункт Очистити розділ Офлайн:

  3. Виберіть варіант видалення файлів:

Увага. Під час очищення розділу Офлайн файли буде видалено лише з мобільного пристрою. На серверах Диска вони збережуться.

Повідомити про помилку

Якщо ви стикнулися з проблемою в роботі програми «Яндекс.Диск», будь ласка, повідомте нам про помилку, приєднавши до листа логи з вашого мобільного пристрою.

Як отримати логи

  1. Встановіть програму для запису логів, наприклад CatLog.
  2. Відкрийте програму і виберіть у меню пункт Record.

  3. Задайте ім'я файлу для запису даних, наприклад mail_send_fail.txt. Натисніть кнопку OK, щоб зберегти зміни.

    Запис логів почнеться автоматично.
  4. Запустіть Диск і виконайте дії, які призводять до помилки програми.
  5. Зупиніть запис логів, натиснувши на сповіщення CatLog у верхній частині екрана.

  6. Щоб отримати збережений файл із даними, перейдіть у папку /sdcard/catlog_saved_logs.

Для швидкого доступу до CatLog можна додати віджет на екран вашого мобільного пристрою.