iOS

Увага. Програма Яндекс.Диск підтримується платформою iOS не нижче версії 8.0.

Програма Яндекс.Диск для iOS дозволяє вам керувати файлами на Диску. Встановити програму можна зі сторінки в AppStore.

QR-код з посиланням:

Авторизуйтеся з логіном і паролем вашої поштової скриньки, і ви побачите такий самий список файлів і папок, як і на сторінці сервісу.

Увага. Якщо ви використовуєте двофакторну аутентифікацію, для авторизації у програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».

Щоб оновити список файлів і папок, потягніть його вниз. Поки програма запитує нові дані, у верхній частині екрана відображається напис «Оновлення».

  1. Завантажити файли на Диск
  2. Відкрити файл в інших програмах
  3. Знайти файл
  4. Поділитися посиланням на файл або папку
  5. Налаштувати автозавантаження фото і відео
  6. Видалити файли
  7. Робота з файлами в офлайн-режимі
  8. Редагувати зображення
  9. Повідомити про помилку

Завантажити файли на Диск

Завантаження з iOS

Відкрийте папку, в яку ви хочете завантажити файл і натисніть кнопку .

Програма запропонує вам вибрати файл із галереї, зробити нову фотографію за допомогою камери телефона або створити нову папку.

Завантажуючи файли з галереї, виберіть потрібний альбом. Потім позначте файли в альбомі та натисніть кнопку Готово.

Відкрити файл в інших програмах

Відкрийте файл у програмі «Яндекс.Диск» і натисніть кнопку .

Виберіть варіант Відкрити у програмі....

Яндекс.Диск відобразить список програм, що працюють із цим типом файлів.

Щоб знайти файл або підкаталог у папці, введіть частину імені в рядок пошуку, і Диск відбере потрібні файли та папки.

Примітка. Пошук відбувається лише в тій папці, яка відкрита у цей момент. Файли в підкаталогах знайдені не будуть.

Поділитися посиланням на файл або папку

Поділитися за допомогою iOS

Позначте потрібні файли або папки та на панелі, що з'явилася, натисніть кнопку Поділитися.

Виберіть, що потрібно зробити з посиланням, — надіслати його поштою, повідомленням чи скопіювати в буфер обміну.

Примітка. Список усіх файлів і папок, якими ви поділилися, можна знайти на сторінці Посилання.

Налаштувати автозавантаження фото і відео

Ви можете автоматично завантажувати на Диск усі фото- і відеофайли з вашого мобільного пристрою та зберігати їх у папці «Фотокамера» або в будь-якій іншій папці на Диску. Вікно для налаштування автозавантаження з'явиться при першому запуску програми.

У програмі доступні такі способи автозавантаження:

  • Тільки через Wi-Fi. Фото і відео завантажуватимуться лише за наявності Wi-Fi-з'єднання.
  • Через будь-яку мережу. Фото і відео завантажуватимуться за наявності будь-якого інтернет-з'єднання (Wi-Fi, мобільний інтернет).
    Увага. У разі використання мобільного інтернету з вашого мобільного рахунку може стягуватися плата за цю послугу. Розмір плати залежить від тарифу вашого мобільного оператора.

Виберіть відповідний варіант і натисніть кнопку Готово. Автозавантаження почнеться автоматично. Якщо ви хочете налаштувати автозавантаження пізніше, натисніть кнопку Пропустити.

Примітка. Якщо інтернет-з'єднання було розірвано, після відновлення зв'язку завантаження продовжиться автоматично.

Усі фото- і відеофайли, знайдені на вашому мобільному пристрої, за замовчуванням будуть завантажені в автоматично створену папку «Фотокамера». Усі файли в папці буде перейменовано відповідно до дати і часу їх створення (зйомки). Керувати своїми фотографіями ви зможете на мобільному пристрої або на сторінці сервісу в режимі перегляду зображень.

Примітка. Якщо раніше ви вже налаштовували автозавантаження фото і відео з вашого мобільного пристрою у програмі для Windows, у програмі для Mac OS або Android, програма для iOS завантажить на Диск тільки нові фото- і відеофайли.

Змінити спосіб автозавантаження фото і відео або вимкнути її

Відкрийте налаштування програми.

Відкрийте розділ Автозавантаження фото.

Увімкніть опцію, якщо це необхідно.

Видалити файли

Щоб видалити непотрібні файли або папки, позначте їх та натисніть кнопку Видалити на нижній панелі. Потім підтвердіть видалення, і всі вибрані файли перемістяться в Кошик. Видалені файли зберігаються в Кошику протягом 30 днів, після чого автоматично видаляються із сервера. Відновити видалені з сервера файли не можна.

Увага. Файли, переміщені в Кошик, продовжують займати місце на вашому Диску. Якщо вам бракує місця, очистіть Кошик.

Робота з файлами в офлайн-режимі

Щоб мати доступ до файлів без інтернет-з'єднання, додайте їх у розділ Офлайн — файли завантажаться на ваш мобільний пристрій. Якщо ці файли буде змінено, вони автоматично оновляться в Офлайні, коли з'явиться інтернет-з'єднання.

Додати файли в Офлайн

Перегляд файлів розділу Офлайн

Видалити файли з Офлайну

Позначте потрібні файли та натисніть на кнопку Офлайн. Файли, додані в Офлайн, будуть позначені значком .

Посуньте екран праворуч та виберіть пункт Офлайн.

Позначте потрібні файли та натисніть на кнопку Офлайн.

Очистити розділ Офлайн

Під час очищення розділу Офлайн файли буде видалено лише з мобільного пристрою. На серверах Диска вони збережуться.

Відкрийте налаштування програми.

Виберіть пункт Очистити офлайн.

Підтвердьте очищення.

Редагувати зображення

Ви можете редагувати зображення безпосередньо у програмі — змінювати розмір, різкість, яскравість, контрастність, а також застосовувати до зображення різні ефекти і фільтри.

Щоб перейти в редактор, відкрийте зображення і натисніть на значок :

Коли зображення буде готове, натисніть кнопку Готово — всі зміни збережуться у новому файлі. Початкове зображення залишиться без змін.

Редактор зображень надано компанією Aviary.

Повідомити про помилку

Якщо ви стикнулися з проблемою в роботі програми «Яндекс.Диск», будь ласка, повідомте нам про помилку через форму нижче.