Налаштувати спільний доступ до папки

Ви можете відкрити доступ до папок на Диску для знайомих або колег. Отримавши доступ, вони побачать копію спільної папки на своєму Диску.

Зміни, які ви зробите у спільній папці (наприклад, перейменуєте, додасте або прокоментуєте файл), буде видно всім учасникам. Інформація про зміни також відобразиться у них в Історії.

Повний доступ до папки дозволить учасникам змінювати ваші файли і завантажувати нові. Так ви зможете працювати над одними і тими ж даними разом.

Примітка. Ви можете створити 50 спільних папок і прийняти запрошення до 50 папок інших користувачів.
  1. Доступ до папки
    1. Права доступу
  2. Чи займають чужі папки місце на моєму Диску?
  3. Як швидко перейти до спільної папки?
  4. Дії зі спільними папками
  5. Коментарі до спільних папок
  6. Рекомендації не допомогли

Доступ до папки

  1. Виберіть потрібну папку і натисніть на  → Налаштувати доступ на верхній панелі або в контекстному меню

    .
    Щоб відкрити доступ до папки на комп'ютері зі встановленою програмою «Яндекс.Диск», натисніть правою кнопкою миші на потрібну папку і виберіть пункт меню Яндекс.Диск: Налаштувати спільний доступ .
    Обмеження. Не можна відкрити доступ до папки, якщо вона
    • вам не належить;
    • містить спільну папку;
    • знаходиться у загальній папці.
  2. Виберіть знайомих зі списку або введіть адресу вручну.

    Щоб отримати доступ до папки, потрібен акаунт на Яндексі. Якщо у людини, яку ви запросили, немає акаунту, ми запропонуємо йому зареєструватися.

  3. Виберіть права доступу і натисніть на кнопку Запросити.

    Після того як людина прийме запрошення, на його Диску буде створено копію вашої папки. Якщо вільного місця для копії не вистачить, прийняти запрошення не вийде.

Права доступу

Відкриваючи доступ до папки, ви можете надати учаснику такі права:

  • Лише перегляд — дозвіл переглядати та завантажувати файли із спільної папки.

    У цьому випадку учасник не зможе змінювати або додавати файли ні на сторінці сервісу, ні за допомогою програм або мобільних програм. (Програма «Яндекс.Диск» не синхронізує зміни, які учасник із обмеженим доступом зробив у спільній папці на своєму комп'ютері)

  • Повний доступ — дозвіл завантажувати нові файли, змінювати файли (перейменовувати, редагувати, публікувати) і видаляти їх.

Коментувати файли у спільній папці можуть усі учасники незалежно від прав доступу.

Доступ до окремих файлів і папок у спільній папці не налаштовується. Учасники папки втрачають доступ до файлу в спільній папці, якщо її власник або учасник із повним доступом видалить файл або перемістить його до закритої папки.

Щоб подивитися, у кого є доступ до папки, виберіть папку і на верхній панелі натисніть на  → Налаштувати доступ. У вікні, що відкрилося, учасники із правами доступу будуть позначені значком .

У цьому ж вікні ви можете:
  • змінити права доступу;
  • відмовити у доступі учасникам (копію вашої папки буде видалено з їх Дисків).
Нові права доступу буде автоматично застосовано до учасника спільної папки одразу ж після їх зміни.

Чи займають чужі папки місце на моєму Диску?

Ні, спільна папка займає місце тільки на Диску її власника. Коли ви приймете запрошення, сервіс повністю скопіює папку на ваш Диск, але зайняте папкою місце не буде враховуватися. Тому ви зможете прийняти запрошення на доступ до папки будь-якого розміру, незалежно від обсягу вашого Диска.

Як швидко перейти до спільної папки?

Список папок, до яких ви відкрили або отримали доступ, можна побачити на сторінці Спільні папки. Кожна спільна папка позначена значком.

Дії зі спільними папками

  • Усі учасники можуть перейменовувати та переміщувати спільну папку на своєму Диску. На видані або отримані права доступу це ніяк не впливає.
  • Кожен учасник може відмовитися від доступу до спільної папки, видаливши її копію зі свого Диска.
  • Якщо власник спільної папки видалить її, усі учасники втратять права доступу до папки.
  • Учасник із повним доступом може переглядати, завантажувати, змінювати, публікувати і видаляти файли із спільної папки.
  • Учасник із доступом Тільки перегляд може переглядати і завантажувати файли із спільної папки.
    Примітка. Якщо ви хочете, але не можете змінити або видалити файл із спільної папки, попросіть у її власника повний доступ до папки.

Коментарі до спільних папок

Учасники спільної папки можуть залишати коментарі до папки та файлів у ній, відповідати на коментарі та ставити позначки Подобається і Не подобається. Коментувати можуть усі учасники незалежно від прав доступу.



Щоб залишити коментар:
  1. Виділіть спільну папку або файл у спільній папці.
  2. На верхній панелі натисніть на значок і виберіть рядок Написати коментар.

Змінити свій коментар після публікації не можна, але можна видалити його і написати новий. Власник спільної папки може видаляти коментарі всіх учасників.

Коли учасник спільної папки залишить коментар:
  • Ви побачите спливаюче сповіщення у правому верхньому куті екрана.
  • Інформація про коментарі з'явиться в списку всіх сповіщень.
  • Якщо у вас встановлено програму Яндекс.Диск, ви побачите повідомлення в правому нижньому кутку екрана.

Щоб переглянути всі сповіщення, ліворуч від портрета акаунта натисніть на значок .

Якщо ви не хочете отримувати спливаючі сповіщення про оцінки і коментарі:
  1. Ліворуч від портрета акаунта натисніть на значок .
  2. У лівому верхньому куті вікна натисніть на значок і вимкніть відповідні опції.

Щоб побачити історію всіх коментарів і позначок Подобається і Не подобається, на сторінці Історія натисніть на кнопку Усі події і виберіть відповідний рядок.

Рекомендації не допомогли

Якщо ви виконали рекомендації, але проблема не зникла, або якщо вашого запитання немає у списку, напишіть службі підтримки.