Спільні папки

Ви можете відкрити доступ до папок на Диску для знайомих або колег. Отримавши доступ, вони побачать копію спільної папки на своєму Диску.

Зміни, які ви зробите у спільній папці (наприклад, перейменуєте, додасте або прокоментуєте файл), буде видно всім учасникам. Інформацію про зміни також буде відображено у них в Стрічці та в Історії.

Повний доступ до папки дозволить учасникам змінювати ваші файли і завантажувати нові. Так ви зможете працювати над одними і тими ж даними разом.

  1. Доступ до папки
    1. Права доступу
  2. Чому чужі папки займають місце у мене на Диску?
  3. Як швидко перейти до спільної папки?
  4. Дії зі спільними папками
  5. Коментарі до спільних папок
  6. Рекомендації не допомогли

Доступ до папки

  1. Виберіть потрібну папку і натисніть на кнопку Спільний доступ:

    Щоб відкрити доступ до папки на комп'ютері із встановленою програмою «Яндекс.Диск», натисніть правою кнопкою миші на потрібну папку і виберіть пункт меню Яндекс.Диск: Налаштувати спільний доступ.
    Обмеження. Не можна відкрити доступ до папки, якщо вона
    • вам не належить;
    • містить спільну папку;
    • знаходиться у загальній папці.
  2. Виберіть знайомих зі списку або введіть адресу вручну.

    Щоб отримати доступ до папки, потрібен акаунт на Яндексі. Якщо у людини, яку ви запросили, немає акаунту, ми запропонуємо йому зареєструватися.

  3. Виберіть права доступу та натисніть на кнопку Запросити.

    Після того як людина прийме запрошення, на його Диску буде створено копію вашої папки. Якщо вільного місця для копії не вистачить, прийняти запрошення не вийде.

Права доступу

Відкриваючи доступ до папки, ви можете надати учаснику такі права:

  • Лише перегляд — дозвіл переглядати та завантажувати файли із спільної папки.

    У цьому випадку учасник не зможе змінювати або додавати файли ні на сторінці сервісу, ні за допомогою програм або мобільних програм. (Програма «Яндекс.Диск» не синхронізує зміни, які учасник із обмеженим доступом зробив у спільній папці на своєму комп'ютері)

  • Повний доступ — дозвіл завантажувати нові файли, змінювати файли (перейменовувати, редагувати, публікувати) і видаляти їх.

Коментувати файли у спільній папці можуть усі учасники незалежно від прав доступу.

Доступ до окремих файлів і папок у спільній папці не налаштовується. Учасники папки втрачають доступ до файлу в спільній папці, якщо її власник або учасник із повним доступом видалить файл або перемістить його до закритої папки.

Щоб змінити права доступу, виберіть папку і на панелі праворуч натисніть на кнопку . У вікні, що відкрилося, ви можете змінити індивідуальні права доступу або відмовити у доступі учасникам (копію вашої папки буде видалено з їх Дисків). Нові права доступу буде автоматично застосовано до учасника спільної папки одразу ж після їх зміни.

Чому чужі папки займають місце у мене на Диску?

Коли ви приймаєте запрошення, сервіс повністю копіює цю папку на ваш Диск (незалежно від прав доступу). Таким чином, якщо обсяг вашого диска становить 10 ГБ, ви не зможете прийняти запрошення на доступ до папки більшого розміру.

Якщо з часом спільна папка займе все вільне місце на вашому Диску, ви не зможете завантажувати нові файли на свій Диск. Водночас доступ до спільної папки у вас залишиться. Спільна папка не займатиме місце на вашому Диску лише після того, як ви її видалите.

Примітка. Спільні папки займають місце на Диску кожного учасника, щоб один користувач не міг нескінченно збільшувати доступне йому місце. Інакше можна було б просто реєструвати нові акаунти і відкривати самому собі доступ до папок цих акаунтів.

Як швидко перейти до спільної папки?

Швидко перейти до спільної папки можна зі Стрічки — там відображено всі зміни, здійснені учасниками папки. Просто в Стрічці можна залишити коментар до папки.

Список папок, до яких ви відкрили або отримали доступ, можна побачити на сторінці Спільні папки. Кожну спільну папку позначено значком .

Дії зі спільними папками

  • Усі учасники можуть перейменовувати та переміщувати спільну папку на своєму Диску. На видані або отримані права доступу це ніяк не впливає.
  • Кожен учасник може відмовитися від доступу до спільної папки, видаливши її копію зі свого Диска.
  • Якщо власник спільної папки видалить її, усі учасники втратять права доступу до папки.

Коментарі до спільних папок

Учасники спільної папки можуть залишати коментарі до папки та файлів у ній, відповідати на коментарі та ставити позначки Подобається і Не подобається. Коментувати можуть усі учасники незалежно від прав доступу.
Щоб залишити коментар:
  1. Виділіть спільну папку або файл у спільній папці.
  2. Натисніть на посилання Написати коментар або на посилання із числом коментарів (на панелі праворуч).

Змінити свій коментар після публікації не можна, але можна видалити його і написати новий. Власник спільної папки може видаляти коментарі всіх учасників.

Коли учасник спільної папки залишить коментар, ви побачите спливаюче сповіщення у правому верхньому куті екрану. Також інформація про це з'явиться у списку всіх сповіщень. Щоб переглянути усі сповіщення, натисніть на значок . Якщо ви не хочете отримувати спливаючі сповіщення про оцінки та коментарі, натисніть на значок і вимкніть відповідні опції.

Усі нові коментарі буде відображено у Стрічці. Просто зі Стрічки можна відповідати на них і ставити оцінки Подобається і Не подобається.

Рекомендації не допомогли

Якщо ви виконали рекомендації, але проблема не зникла, або якщо вашого запитання немає у списку, напишіть службі підтримки.