Налаштувати спільний доступ до папки

Ви можете відкрити доступ до папок на Диску для знайомих або колег. Отримавши доступ, люди, яких ви запросили, побачать копію спільної папки на своєму Диску.

Зміни, які ви зробите у спільній папці (наприклад перейменуєте або додасте файл), будуть доступні всім учасникам. Інформація про зміни також з'явиться у них у Історії.

Повний доступ до папки дозволить учасникам змінювати ваші файли і завантажувати нові. Так ви зможете працювати над одними і тими ж даними разом.

Примітка. Ви можете створити 50 спільних папок і прийняти запрошення в 50 папок інших користувачів.
  1. Доступ до папки
    1. Права доступу
  2. Займають чужі папки місце на моєму Диску?
  3. Як швидко перейти до спільної папки?
  4. Дії з загальними папками
  5. Коментарі до спільних папок

Доступ до папки

  1. Виберіть потрібну папку і натисніть  → Налаштувати доступ на верхній панелі або в контекстному меню.

    Щоб відкрити доступ до папки на комп'ютері з встановленою програмою «Яндекс.Диск»натисніть правою кнопкою мишки на потрібну папку та виберіть пункт меню Яндекс.Диск: Налаштувати загальний доступ.
    Обмеження. Можна відкрити доступ до папки, якщо вона
    • вам не належить;
    • містить загальну папку;
    • знаходиться всередині папки.
  2. Виберіть знайомих із списку або введіть адресу вручну.

    Щоб отримати доступ до папки, потрібен обліковий запис на Яндексі. Якщо у людини, якого ви запросили, немає акаунта, ми запропонуємо йому зареєструватися.

  3. Потім виберіть права доступу й натисніть на кнопку Запросити.
    Примітка. Якщо при надсиланні запрошення ви бачите повідомлення про помилку, перевірте, чи немає помилок або описок в адресі запрошеного.
    .

    Після того як людина прийме запрошення, на його Диску буде створено копію вашої папки. Якщо вільного місця для копії не вистачить, прийняти запрошення не вийде.

Права доступу

Відкриваючи доступ до папки, ви можете надати учаснику такі права:

  • Лише перегляд — дозвіл переглядати і завантажувати файли із спільної папки.

    У цьому випадку учасник не зможе змінювати або додавати файли ані на сторінці сервісу, ні з допомогою програм або додатків. (Програма «Яндекс.Диск» не синхронізує зміни, які учасник з обмеженим доступом зробив у спільній папці на своєму комп'ютері.)

  • Повний доступ — дозвіл завантажувати нові файли, змінювати наявні файли (перейменовувати, редагувати та публікувати) і видаляти їх.

Коментувати файли у загальній папці можуть всі учасники незалежно від прав доступу.

Доступ до окремих файлів і папок всередині спільної папки не налаштовується. Учасники папки втрачають доступ до файлу в спільній папці, тільки якщо її власник або учасник із повним доступом видалить файл або перемістить його у закриту папку.

Щоб подивитися, у кого є доступ до папки, виберіть папку і на верхній панелі натисніть  → Налаштувати доступ. У вікні учасники з правами доступу будуть відзначені значком .

В цьому ж вікні ви можете:
  • змінити права доступу;
  • відмовити в доступі учасникам (копія вашої папки буде видалена з їхніх Дисків).
Нові права доступу будуть автоматично застосовані до учасника спільної папки відразу ж після їх зміни.

Займають чужі папки місце на моєму Диску?

Ні, загальна папка займає місце на Диску її власника. Коли ви приймете запрошення, сервіс повністю копіює папку на ваш Диск, але зайняте папкою місце не буде враховуватися. Тому ви зможете прийняти запрошення на доступ до папки будь-якого розміру, незалежно від обсягу вашого Диска.

Як швидко перейти до спільної папки?

Список папок, до яких ви відкрили або отримали доступ, можна побачити на сторінці Спільні папки. Кожна загальна папка позначена значком .

Дії з загальними папками

  • Всі учасники можуть перейменовувати і переміщувати спільну папку на своєму Диску. На видані або отримані права доступу це ніяк не впливає.
  • Кожен учасник може відмовитися від доступу до спільної папки, видаливши її копію зі свого Диска.
  • Якщо власник спільної папки її видалить, всі учасники втратять права доступу до папки.
  • Учасник з повним доступом може переглядати, завантажувати, змінювати, публікувати і видаляти файли з папки.
  • Учасник з доступом Тільки перегляд може переглядати та завантажувати файли з папки.
    Примітка. Якщо ви хочете, але не можете змінити або видалити файл з папки, попросіть у її власника повний доступ до папки.

Коментарі до спільних папок

Учасники спільної папки можуть залишати коментарі до папок і файлів всередині неї, відповідати на коментарі і ставити позначки Подобається і Не подобається. Коментувати можуть всі учасники незалежно від прав доступу.



Щоб залишити коментар:
  1. Виділіть загальну папку або файл у спільній папці.
  2. На верхній панелі натисніть значок і виберіть рядок Написати коментар.

Змінити свій коментар після публікації не можна, але можна видалити його і написати новий. Власник спільної папки може видаляти коментарі всіх учасників.

Коли учасник спільної папки залишить коментар:
  • Ви побачите спливаюче повідомлення в правому верхньому куті екрану.
  • Інформація про коментарі з'явиться в списку повідомлень.
  • Якщо у вас встановлена програма Яндекс.Диск, ви побачите повідомлення в правому нижньому кутку екрану.

Щоб переглянути всі повідомлення, ліворуч від портрета облікового запису натисніть значок .

Якщо ви не хочете отримувати спливаючі повідомлення про позначках і коментарях:
  1. Ліворуч від портрета облікового запису натисніть значок .
  2. В лівому верхньому куті вікна натисніть значок і вимкніть відповідні опції.

Щоб побачити історію всіх коментарів і оцінок Подобається і Не подобаєтьсяна сторінці Історія натисніть кнопку Всі події і виберіть відповідну рядок.