Зі мною поділилися посиланням

Якщо з вами поділилися посиланням на файл або папку, ви можете переглянути їх із публічної сторінки, скопіювати на свій Диск чи завантажити.

  1. Переглянути файл або папку з публічної сторінки
  2. Скопіювати на свій Диск
  3. Завантажити
  4. Прокоментувати

Переглянути файл або папку з публічної сторінки

Скопіювати на свій Диск

Якщо з вами поділилися посиланням на файл або папку, які зберігаються на Яндекс.Диску, ви можете скопіювати їх на свій Диск.

Щоб скопіювати файл, перейдіть за отриманим посиланням і натисніть на кнопку Зберегти на Яндекс.Диск. Файл або папка будуть поміщені в папку Завантаження вашого Диска.

У папку Завантаження ви можете перейти з панелі зліва.

Завантажити

Якщо з вами поділилися посиланням на файл або папку, які зберігаються на Яндекс.Диску, ви можете завантажити їх на свій комп'ютер або мобільний пристрій.

Щоб публічний файл зберігся на вашому пристрої, перейдіть за отриманим посиланням і натисніть кнопку Завантажити.

Увага. Опубліковану папку можна завантажити на комп’ютер у вигляді архіву, якщо її розмір не перевищує 10 ГБ або якщо в ній менше 1000 файлів.

Завантажити велику папку

Завантажити з публічної сторінки можна тільки папки, в яких менше 1000 файлів, або папки розміром до 10 ГБ. Більші папки зберігайте на свій Диск і завантажуйте за допомогою програми для комп’ютера:

  1. На публічній сторінці натисніть кнопку Зберегти на Яндекс.Диск. Папку буде поміщено до папки Завантаження вашого Диска.
  2. Завантажте програму на сторінці Яндекс.Диск та інсталюйте її.
  3. Авторизуйтеся в програмі.

    Якщо ви ще не зареєстровані в Яндексі, перейдіть за посиланням Зареєструватися та зареєструйтеся. Потім введіть логін і пароль у програмі.

    Увага. Якщо ви використовуєте двоетапну автентифікацію, для авторизації в програмі Яндекс.Диск потрібен одноразовий пароль, згенерований мобільною програмою «Яндекс.Ключ».
  4. Відкрийте папку Завантаження.
  5. У контекстному меню потрібної папки виберіть Створити копію на комп’ютері.

    Завантажена папка не синхронізується з хмарою. Якщо ви завантажили папку, змінили в ній щось і хочете, щоб зміни з’явилися на Яндекс.Диску, завантажте папку туди вручну.

    Якщо ви хочете завантажити папку й синхронізувати її з хмарою, у контекстному меню виберіть Зберегти на комп’ютері.

Не завантажується файл із сервера

Іноді під час роботи з Диском перестають працювати кнопки, не завантажуються елементи сторінки, не відкриваються фото, не завантажуються файли або браузер повідомляє про помилку.

Чому це відбувається та як це виправити:

Браузер некоректно відображає сторінку

Щоб зменшити витрату трафіку, браузер зберігає копії відвіданих сторінок у кеш. Коли ви повторно переглядаєте сторінки, браузер може завантажувати дані з пам'яті. Наприклад, якщо ви зміните ім’я файлу через програму для комп'ютера, а браузер завантажить із пам’яті інформацію про цей файл, ви побачите неактуальне ім’я файлу.

Спробуйте оновити сторінку, щоб примусово завантажити з інтернету. Якщо проблема не вирішиться, очистьте кеш браузера й видаліть усі файли cookie.

Розширення блокують Яндекс.Диск

Диск може працювати некоректно через доповнення й розширення в браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Диск працює неправильно через блокувальник реклами або розширення-антивірус, додайте сторінку Диска до списку винятків цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Застарілий браузер може не підтримувати технології, які використовуються для швидкого та зручного завантаження сторінок. Установіть останню версію вашого браузера.

На інтернет-з’єднання впливають антивірус, файрвол або проксі

Диск може працювати некоректно через антивірус, файрвол або проксі-сервер. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Диск працює неправильно через антивірус або файрвол, додайте сторінку Диска до списку винятків цієї програми.

Знизилася швидкість Інтернету

Перевірте швидкість підключення до Інтернету на сторінці yandex.ua/internet. Закрийте в браузері всі вкладки, крім Диска. Вимкніть додатки, що використовують інтернет, і перезавантажте сторінку.

Якщо публічний файл було завантажено багато разів протягом доби, можливість його завантаження може бути обмежена. Обмеження діятиме рівно добу, після чого файл знову можна буде завантажити. Якщо ви не хочете чекати, збережіть файл на свій Диск за допомогою кнопки Зберегти на Яндекс.Диск. Щоб на ваші файли не діяли такі обмеження, підключіть Диск Про.

Примітка. Завантажувати можна тільки папки розміром не більше 50 ГБ. Папки більшого розміру ви можете зберегти на свій Диск.

Прокоментувати

Якщо з вами поділилися посиланням на файл або папкуви можете залишати коментарі, відповідати на них, а також ставити відмітки Подобається і Не подобається опублікованому файлу коментарям. Щоб переглянути або залишити коментарі, натисніть  → Коментарі в правому верхньому куті.

Примітка. Вимкнути коментарі до всіх файлів у публічній папці не можна.