Поділитися посиланням на файл або папку

Як це працює

Публічними можна зробити файли й папки в кореневому каталозі Диска та в усіх створених вами папках. Якщо ви хочете поділитися файлом, доданим до листа, спочатку скопіюйте його з папки Поштові вкладення (на вкладці Архів на панелі ліворуч) до потрібної папки на диску.

Увага. Не можна отримати публічне посилання на файл або папку всередині спільної папки, якщо ви не її власник і маєте право доступу тільки на перегляд.

Посилання на файл або папку працюватиме до тих пір, поки ви не закриєте до них доступ. Якщо ви опублікуєте той самий файл або папку ще раз, Диск згенерує нове посилання. Але якщо файл уже опубліковано й ви знову отримуєте публічне посилання на нього за допомогою програми для комп'ютера або мобільної програми, то це буде те саме посилання, що було згенероване під час публікації цього файлу.

Якщо ви поділилися посиланням на файл або папку з іншим користувачем Диска, він може переглянути й зберегти ваш файл або папку на свій Яндекс.Диск.

Увага. Опубліковану папку можна завантажити на комп’ютер у вигляді архіву, якщо її розмір не перевищує 10 ГБ або якщо в ній менше 1000 файлів.
Щоб переглянути всі опубліковані файли та папки:
  1. На панелі ліворуч виберіть вкладку Загальний доступ.
  2. Перейдіть на вкладку Посилання.

Усі опубліковані файли й папки мають позначку .

Поділитися за допомогою браузера

  1. Виберіть файл або папку, якими ви хочете поділитися.

  2. Натисніть кнопку Поділитися на верхній панелі або в контекстному меню.
  3. Виберіть, як ви поділитеся посиланням: скопіюєте його, надішлете поштою або опублікуєте в соціальних мережах. Щоб отримати QR-код посилання, виберіть відповідний пункт меню.

Поділитися за допомогою мобільної програми

За допомогою мобільної програми Яндекс.Диск ви можете поділитися файлом або папкою, отримавши публічне посилання – див. інструкції для Android або для iOS.

Поділитися за допомогою програми «Яндекс.Диск»

За допомогою програми «Яндекс.Диск» ви можете поділитися файлом або папкою, отримавши публічне посилання – див. інструкції для Windows або для macOS.

Коментарі до публічних файлів і папок

Тоді користувачі, з якими ви поділилися файлом, зможуть залишати коментарі, відповідати на них, а також ставити позначки Подобається та Не подобається до файлу й коментарів.

Якщо опублікованому файлу поставлять позначку Подобається або Не подобається чи залишать коментар, ви побачите спливаюче сповіщення в правому верхньому куті екрана. Також інформація про це з'явиться в списку всіх сповіщень. Щоб переглянути всі сповіщення, натисніть на значок .

Щоб вимкнути коментарі:

  1. Відкрийте опублікований файл за згенерованим посиланням.
  2. У правому верхньому куті натисніть значок і відключіть опцію Коментарі.
Примітка. Вимкнути коментарі до всіх файлів у публічній папці не можна.

Подивитися кількість переглядів завантажень публічного файлу або папки

Щоб отримати інформацію про обраному файлі або папці, натисніть на панелі піктограму . У меню відображаються:

  • ім'я (щоб його змінити, натисніть  → Перейменувати на верхній панелі чи в контекстному меню);
  • розмір;
  • час останнього змінення;
  • кількість файлів (якщо це папка);
  • кількість переглядів і завантажень – якщо це публічний файл або папка.

Не завантажується файл із сервера

Іноді під час роботи з Диском перестають працювати кнопки, не завантажуються елементи сторінки, не відкриваються фото, не завантажуються файли або браузер повідомляє про помилку.

Чому це відбувається та як це виправити:

Браузер некоректно відображає сторінку

Щоб зменшити витрату трафіку, браузер зберігає копії відвіданих сторінок у кеш. Коли ви повторно переглядаєте сторінки, браузер може завантажувати дані з пам'яті. Наприклад, якщо ви зміните ім’я файлу через програму для комп'ютера, а браузер завантажить із пам’яті інформацію про цей файл, ви побачите неактуальне ім’я файлу.

Спробуйте оновити сторінку, щоб примусово завантажити з інтернету. Якщо проблема не вирішиться, очистьте кеш браузера й видаліть усі файли cookie.

Розширення блокують Яндекс.Диск

Диск може працювати некоректно через доповнення й розширення в браузері. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Диск працює неправильно через блокувальник реклами або розширення-антивірус, додайте сторінку Диска до списку винятків цього розширення.

Ви використовуєте застарілий браузер

Застарілий браузер може не підтримувати технології, які використовуються для швидкого та зручного завантаження сторінок. Установіть останню версію вашого браузера.

На інтернет-з’єднання впливають антивірус, файрвол або проксі

Диск може працювати некоректно через антивірус, файрвол або проксі-сервер. Щоб перевірити це, тимчасово вимкніть їх. Якщо Диск працює неправильно через антивірус або файрвол, додайте сторінку Диска до списку винятків цієї програми.

Знизилася швидкість Інтернету

Перевірте швидкість підключення до Інтернету на сторінці yandex.ua/internet. Закрийте в браузері всі вкладки, крім Диска. Вимкніть додатки, що використовують інтернет, і перезавантажте сторінку.

Якщо публічний файл було завантажено багато разів протягом доби, можливість його завантаження може бути обмежена. Обмеження діятиме рівно добу, після чого файл знову можна буде завантажити. Якщо ви не хочете чекати, збережіть файл на свій Диск за допомогою кнопки Зберегти на Яндекс.Диск. Щоб на ваші файли не діяли такі обмеження, підключіть Диск Про.

Примітка. Завантажувати можна тільки папки розміром не більше 50 ГБ. Папки більшого розміру ви можете зберегти на свій Диск.

Вимкнути рекламу на сторінках публічних файлів

Щоб реклама не висвітлювалася на сторінках публічних файлів, підключіть Диск Про.