Синхронізація даних між комп'ютерами

Щоразу, коли ви копіюєте файл до папки Яндекс.Диска, редагуєте або видаляєте файл, усі зміни дублюються на сервері Диска: їх можна бачити на сторінці сервісу. Якщо ж ви завантажуєте файли на сторінці сервісу, програма «Яндекс.Диск» на вашому комп'ютері автоматично відобразить їх у програмі Яндекс.Диск.

Таким чином, з усіх ваших пристроїв, підключених до інтернету, на Диску видно одні й ті самі файли.

Примітка. Синхронізувати файли на телефоні не вийде. Завантажувати файли можна лише вручну. Але ви можете ввімкнути безлімітне автозавантаження фото та відео.
  1. Що відбувається, коли файл змінюється одночасно на різних пристроях?
  2. Вибіркова синхронізація папок
  3. Стан синхронізації в програмі
  4. Як синхронізуються змінені файли?
  5. На скількох пристроях можна використовувати Яндекс.Диск?
  6. Чи можна використовувати знімний носій як папку для синхронізації?
  7. Я вимкнув синхронізацію, але файли все одно потрапляють на диск

Що відбувається, коли файл змінюється одночасно на різних пристроях?

Припустімо, ви намалювали картинку kartynka.jpg на комп'ютері, від'єднаному від Інтернету, а потім завантажили на Диск фотографію з тим самим іменем із мобільного телефона.

Коли ви підключите комп’ютер до Інтернету, Яндекс.Диск розпочне синхронізацію. Виявивши різні файли з однаковими іменами, Диск перейменує один із них: як результат, файли називатимуться kartynka.jpg і kartynka (2).jpg.

Вибіркова синхронізація папок

Програма Яндекс.Диск 3.0 дає змогу синхронізувати з комп'ютером не всі файли з вашого Диска, щоб заощадити місце на комп'ютері. Наприклад, якщо ви часто працюєте з папкою «Документи», ввімкніть для неї синхронізацію – ця папка зберігатиметься на комп'ютері. Решта папок зберігатимуться тільки в хмарі, але будуть доступні й у програмі.

Докладні інструкції щодо налаштування вибіркової синхронізації:

Стан синхронізації в програмі

Статус синхронізації відображається на значку файлу або папки.

  • — триває синхронізація;
  • – папка або файл зберігається на комп'ютері;
  • – вміст папки частково зберігається на комп'ютері;
  • – файл або папка зберігається тільки в хмарі;
  • — стан синхронізації невідомий;
  • — помилка синхронізації.

Щоб побачити, з якою швидкістю відбувається синхронізація, наведіть курсор на значок Яндекс.Диска: швидкість завантаження буде зазначена в спливаючому вікні.

Як синхронізуються змінені файли?

Яндекс.Диск визначає, які саме частини файлу були змінені, і вивантажує на сервер лише змінені фрагменти, а не файл повністю.

На скількох пристроях можна використовувати Яндекс.Диск?

Теоретично ви можете інсталювати програму і програму Яндекс.Диск на будь-яку кількість пристроїв, але ми не рекомендуємо цього робити. Якщо працювати з одними й тими самими файлами на різних пристроях одночасно, можуть виникнути конфлікти – файли можуть дублюватися чи зникати.

Чи можна використовувати знімний носій як папку для синхронізації?

Ми не радимо використовувати знімний носій як папку для синхронізації, оскільки в такому разі Диск не може працювати коректно. Програмі потрібно постійне місце для синхронізації на комп’ютері, а знімний носій його не надає.

Я вимкнув синхронізацію, але файли все одно потрапляють на диск

Чужі файли можуть потрапити на ваш Яндекс.Диск, якщо ви авторизуєтеся на чужому мобільному пристрої. У такому разі за ввімкненого автозавантаження файли з пристрою буде завантажено на Яндекс.Диск.

Ви можете припинити завантаження чужих файлів на свій Яндекс.Диск у такий спосіб:

Вийти на всіх пристроях
Щоб на ваш Яндекс.Диск не потрапляли чужі файли, вийдіть із Яндекс.Диска на всіх пристроях.
Відкликати доступ програм

Крім названого вище, ви можете відкликати доступ програм Яндекс.Диска до ваших файлів на сервері:

  1. Відкрийте сторінку Керування доступом.
  2. У списку знайдіть усі рядки з назвою «Яндекс.Диск».
  3. Натисніть кожен рядок і клацніть Видалити.