Робота з Яндекс.Диском через програму на комп'ютері

Увага: Якщо при роботі із програмою виникла помилка, будь ласка, повідомте про це нам безпосередньо через програму: клікніть на іконку Диска в панелі завдань і виберіть у меню, що з'явилося, пункт Довідка → Повідомити у Яндекс про помилку. Так ми отримаємо необхідну інформацію про роботу Яндекс.Диска на вашому комп'ютері та зможемо швидше розібратися у причині проблеми.

Яка проблема у вас виникла?

Програма не завантажується або не встановлюється

Не можу авторизуватися

Не синхронізуються файли

Не можу налаштувати програму

З'являється повідомлення про помилку

Створення скриншотів

Інше запитання щодо роботи програми Яндекс.Диск