Не можу авторизуватися

Встановіть останню версію програми. Переконайтеся, що ввели правильний пароль від свого акаунту на Яндексі.

Якщо виникає повідомлення про помилку:

Сталася помилка. Перевірте з'єднання з інтернетом

Програмі не вдалося зв'язатися із сервером. Перевірте ваше інтернет-з'єднання, спробуйте вимкнути антивіруси і файрволи. Якщо ви використовуєте проксі-сервер, спробуйте вимкнути його.

Помилка з'єднання. Перевірте налаштування антивірусів та іншого ПЗ
  1. Перевірте ваше з'єднання з інтернетом.

  2. Дата і час на комп'ютері повинні збігатися з реальними.

  3. Порти, які використовує програма, мають бути відкриті. Перевірте, чи не заблоковано провайдером, антивірусом або файрволом такі порти: 443, 5222.
  4. Спробуйте вимкнути перевірку сертифікатів у налаштуваннях антивірусу.

    Для продуктів «Лабораторії Касперського» вимкніть перевірку захищеного з'єднання: НастройкиДополнительныеСеть. Вимкніть опцію Всегда проверять защищённые соединения.

    Для продуктів ESET вимкніть перевірку протоколу HTTPS: на вкладці Сканування комп'ютера відкрийте налаштування. Параметри сканування комп'ютераІнтернет і електронна поштаЗахист доступу до ІнтернетуНалаштування модуляHTTP, HTTPS. Увімкніть опцію Не використовувати перевірку протоколу HTTPS.