Не синхронізуються файли

Значок Яндекс.Диска у зоні сповіщень Windows або в рядку меню Mac OS X відображає стан синхронізації:

  • — усі файли синхронізовано;

  • — триває синхронізація;

  • — у процесі синхронізації сталася помилка.

Якщо скопійовані в папку Яндекс.Диска файли не з'явилися на сервері або іншому комп'ютері, значить, синхронізацію у програмі не увімкнено або не завершено. Перевірте, чи увімкнено синхронізацію в програмі. Також перевірте стабільність інтернет-з'єднання, переконайтеся, що синхронізовані файли не відкрито в іншій програмі.

Програма у статусі «Оброблення даних»
Змініть довгі назви файлів у папці Яндекс.Диска на коротші. Перевірте, чи є у програми стабільний доступ до мережі (антивіруси і файрволи можуть блокувати з'єднання).
Статус програми «Синхронізовано», але файли не з'явилися
Якщо файли містяться у папці Яндекс.Диска, але не з'явилися на інших комп'ютерах або у веб-інтерфейсі, повідомте нам про це через форму нижче.
Швидкість синхронізації дуже низька
Програма розраховує швидкість синхронізації, виходячи із цілей економії трафіку і ресурсів системи. Зверніть увагу, що проблеми зі швидкістю може бути викликано низкою причин, що не завжди від нас залежать: наприклад, швидкість може обмежуватися вашим провайдером. Перевірте швидкість з'єднання з інтернетом.
У процесі синхронізації виникло повідомлення про помилку
Розшифрування повідомлень про помилки можна знайти на сторінці помилок.

Докладніше про синхронізацію див. розділ Синхронізація даних між комп'ютерами.