З'являється повідомлення про помилку

Помилка з'єднання

Програмі не вдалося зв'язатися із сервером. Перевірте стабільність інтернет-з'єднання, спробуйте вимкнути антивіруси і файрволи.

Переконайтеся, що відкрито такі порти: 443, 5222. Якщо ви використовуєте проксі-сервери, спробуйте вимкнути їх.

Помилка читання файлів

Програма не може отримати доступ до будь-яких файлів у папці Яндекс.Диска. Помилка виникає, якщо файл відкрито в іншій програмі або його назва містить неприпустимі символи (які не є символами Unicode).

Перевірте права доступу програми до папки Яндекс.Диска і до файлів у ній. Файли, що синхронізуються, не повинно бути відкрито в інших програмах.

Помилка авторизації

Повідомлення означає, що ви не авторизовані у програмі. Натисніть на це повідомлення та введіть логін і пароль знову.

Ваш Диск повний

Місце на Диску закінчилося. Видаліть непотрібні файли або очистіть Кошик.

Папка синхронізації недоступна

Вибрана для синхронізації папка недоступна для читання або видалена. Перевірте, чи на місці ця папка, або виберіть іншу.

Диск не налаштовано

Ви встановили програму, але не вибрали папку для синхронізації та не авторизувались у програмі.

Конфлікт папки синхронізації

Зазначена в налаштуваннях програми папка вже використовується з іншого облікового запису Диска. Використовувати одну і ту ж папку для синхронізації з різними акаунтами не можна. Виберіть іншу папку в налаштуваннях програми.

Папку синхронізації не вибрано

Не вибрано папку, яка синхронізуватиметься з Диском. Вибрати папку можна в налаштуваннях програми.

Неможливо завантажити файл обсягом понад 10 ГБ

У папці Яндекс.Диск є файли обсягом понад 10 гігабайт. Такі файли завантажити на Диск не можна.