Інше запитання щодо роботи програми Яндекс.Диск

Якщо в розділах Допомоги немає відповіді на ваше запитання, поставте його тут.

Опишіть проблему докладно — за яких обставин вона з'явилася, які дії та в якому порядку ви виконували. По можливості зробіть скриншот.

Від вас нам знадобляться такі дані:

  • ваш логін на Яндексі;
  • версія та збірка програми Яндекс.Диск;
  • назва і версія встановленої у вас операційної системи;
  • назва встановлених у вас антивірусних програм і файрволів;
  • архів із даними з папки .sync.
Як отримати архів із даними з папки .sync

Папка .sync прихована і міститься у папці Яндекс.Диска. Увімкніть відображення прихованих файлів і папок у налаштуваннях системи.

Щоб побачити приховані папки в ОС Windows, перейдіть у меню Панель керування → Персоналізація → Параметри папок. У вікні, що відкрилося, увімкніть опцію Відображати приховані файли, папки і диски. Збережіть зміни.

Відкрийте папку Яндекс.Диска і скопіюйте в папку .sync у будь-яке місце на комп'ютері. Заархівуйте скопійовану папку.