Програма для Android

Встановлення програми

Увага: Програма Яндекс.Диск підтримується платформою Android не нижче версії 1.5.

Щоб завантажити програму Яндекс.Диск для платформи Android, відкрийте у пристрої сторінку завантаження на Яндексі або сторінку програми в Google Play. Якщо зазначені способи вам не підходять, виберіть один з альтернативних варіантів завантаження.

Ви можете користуватися одночасно кількома акаунтами і швидко перемикатися між ними. Щоб додати акаунт у програму, відкрийте налаштування, натисніть на кнопку Вийти і авторизуйтеся з іншим акаунтом. Щоб видалити акаунт із програми, відкрийте налаштування, натисніть на кнопку Вийти, посуньте рядок із потрібним акаунтом ліворуч і натисніть на кнопку Видалити.

Робота з файлами та папками

Примітка: Щоб оновити список файлів і папок, потягніть його вниз. Поки програма запитує нові дані, у верхній частині екрана відображається напис "Оновлення".

У програмі для Android ви можете завантажувати файли та редагувати зображення. Докладніше про роботу з файлами і папками див. розділ Android.

Автозавантаження фото і відео

Ви можете автоматично завантажувати на Диск фото- та відеофайли зі стандартної програми "Галерея" і зберігати їх у папці "Фотокамера" або в будь-якій іншій папці на Диску. Вікно для налаштування автозавантаження з'явиться при першому запуску програми. Як налаштувати автозавантаження, див. у розділі Налаштувати автозавантаження фото і відео.

Скриншоти у разі автозавантаження потраплять у розділ "Без дати зйомки" у папці "Фотокамера" на Диску.

Обмеження: Якщо файли не завантажуються, переконайтеся, що файли містяться в одній із папок або у підпапках (на пристрої або на картці пам'яті):
  • \Images
  • \DCIM
  • \DCIM\Camera
  • \DCIM\Photo
  • \DCIM\Video
  • \DCIM\100MEDIA\
  • \storage\extSdCard\dcim\Camera

Офлайн-режим

Щоб мати доступ до файлів без інтернет-з'єднання, додайте їх у розділ Офлайн — файли завантажаться на ваш мобільний пристрій. Якщо ці файли буде змінено, вони автоматично оновляться в Офлайні, коли з'явиться інтернет-з'єднання.

Якщо ваш пристрій не підключено до інтернету, переглянути в загальному списку файли і папки, додані в Офлайн, ви не зможете. Ці файли і папки будуть доступні лише у спеціальному розділі:

Рекомендації не допомогли

Якщо у вас залишилися запитання, напишіть нам.

Зазначте таку інформацію:

  • ваш логін на Яндексі;
  • версія програми Яндекс.Диск;
  • модель вашого мобільного пристрою та версія встановленої операційної системи;
  • дата і час появи проблеми.

За потреби додайте скриншот.