Програма для iOS (iPhone та iPad)

Встановлення програми

Увага: Програма Яндекс.Диск підтримується платформою iOS не нижче версії 6.0.

Щоб завантажити програму Яндекс.Диск для платформи iOS (iPhone, iPad, iPod Touch), відкрийте у пристрої сторінку завантаження на Яндексі або сторінку програми в App Store. Якщо зазначені способи вам не підходять, виберіть один з альтернативних варіантів завантаження.

Ви можете користуватися одночасно кількома акаунтами і швидко перемикатися між ними. Щоб додати акаунт у програму, відкрийте налаштування, натисніть на кнопку Вийти і авторизуйтеся з іншим акаунтом. Щоб видалити акаунт із програми, відкрийте налаштування, натисніть на кнопку Вийти, посуньте рядок із потрібним акаунтом ліворуч і натисніть на кнопку Видалити.

Докладніше про роботу із програмою див. розділ iOS.

Робота з файлами

У програмі для iOS, у силу особливостей самої платформи, із пристрою на сервер можна завантажувати фото та відео.

Щоб зберегти зображення або відео на пристрій, відкрийте файл, а потім натисніть на іконку із зображенням стрілки у верхньому правому куті екрана і виберіть пункт «Зберегти в галерею».

Автозавантаження фото і відео

Ви можете автоматично завантажувати на Диск фото- та відеофайли зі стандартної програми "Галерея" і зберігати їх у папці "Фотокамера" або в будь-якій іншій папці на Диску. Вікно для налаштування автозавантаження з'явиться при першому запуску програми. Як налаштувати автозавантаження, див. у розділі Налаштувати автозавантаження фото і відео.

Скриншоти у разі автозавантаження потраплять у розділ "Без дати зйомки" у папці "Фотокамера" на Диску.

Увага: Файли розміром понад 50 МБ у фоновому режимі не завантажуватимуться. Щоб вони завантажилися, відкрийте програму.

Офлайн-режим

Щоб мати доступ до файлів без інтернет-з'єднання, додайте їх у розділ Офлайн — файли завантажаться на ваш мобільний пристрій. Якщо ці файли буде змінено, вони автоматично оновляться в Офлайні, коли з'явиться інтернет-з'єднання.

Якщо ваш пристрій не підключено до інтернету, переглянути в загальному списку файли і папки, додані в Офлайн, ви не зможете. Ці файли і папки будуть доступні лише у спеціальному розділі:

Рекомендації не допомогли

Якщо у вас залишилися запитання, напишіть нам.

Зазначте таку інформацію:

  • ваш логін на Яндексі;
  • версія програми Яндекс.Диск;
  • модель вашого мобільного пристрою та версія встановленої операційної системи;
  • дата і час появи проблеми.

За потреби додайте скриншот.