Завантаження файлів і папок на Диск

За допомогою браузера можна завантажити файли розміром не більше 10 ГБ. Для завантаження файлів більших ніж 10 ГБ використовуйте програму Яндекс.Диск (у версії для Windows, для Mac OS або для Linux), Диск. 2.0 або WebDAV-клієнт. Максимальний розмір файлу на Диску — 50 ГБ.

Ви також можете перетягнути на сторінку Диска або скопіювати будь-яку папку з вашого комп'ютера в програму Яндекс.Диск, і папка автоматично завантажиться на сервер із усім вмістом.

Щоб завантажити файли в окрему папку за допомогою мобільної програми, спочатку створіть потрібну папку, а потім відкрийте її.

  1. Завантаження за допомогою браузера
  2. Завантаження за допомогою програми Яндекс.Диск
  3. Завантаження з iOS і Android
  4. Копіювання публічних файлів і папок на свій Диск
  5. Завантаження публічних файлів і папок
  6. Завантаження фотографій із соціальних мереж
  7. Проблеми із завантаженням

Завантаження за допомогою браузера

  1. Перейдіть на сторінку сервісу.
  2. Відкрийте папку на Яндекс.Диску, у яку ви хочете додати файли.
  3. Перетягніть на сторінку окремі файли або всю папку (для завантаження окремих файлів також можна використовувати кнопку Завантажити на панелі ліворуч або у контекстному меню).
    Примітка. За допомогою браузера папки можна завантажувати тільки у Яндекс.Браузер версії 1.7 і вище, Google Chrome версії 25.0 і вище, Opera версії 17.0 і вище. Якщо ви використовуєте інший браузер, завантажуйте папки за допомогою програми Яндекс.Диск.


  4. Щоб завантажити ще кілька файлів, натисніть на кнопку Завантажити ще. Для фонового завантаження натисніть на кнопку Приховати.

Завантаження тих файлів, які ще не встигли завантажитися до кінця, можна скасувати. Для цього натисніть на кнопку Скасувати завантаження.

Ви також можете поділитися посиланням на файл відразу після його завантаження.

Завантаження за допомогою програми Яндекс.Диск

Щоб завантажувати файли з комп'ютера, встановіть програму Яндекс.Диск і копіюйте потрібні файли в папку, яку створює програма.

Усі файли і папки, що з'явилися в папці Яндекс.Диск на вашому комп'ютері, автоматично будуть завантажуватися на Диск (дані синхронізуються).

Докладніше про роботу програми Яндекс.Диск читайте у розділах Класична програма Яндекс.Диск для Windows, Класична мобільна програма Яндекс.Диск для macOS або Консольний клієнт для Linux.

Завантаження з iOS і Android

Мобільні програми Яндекс.Диска дозволяють завантажувати як вже наявні на телефоні файли, так і робити фотографії, відразу зберігаючи їх на Диск.

Копіювання публічних файлів і папок на свій Диск

Якщо з вами поділилися посиланням на файл або папку, які зберігаються на Яндекс.Диску, ви можете скопіювати їх на свій Диск.

Щоб скопіювати файл або папку, перейдіть за отриманим посиланням і натисніть на кнопку Зберегти на Яндекс.Диск. Файл або папку буде поміщено в папку Завантаження вашого Диска.



У папку Завантаження ви можете перейти з панелі ліворуч.

Завантаження публічних файлів і папок

Якщо з вами поділилися посиланням на файл або папку, які зберігаються на Яндекс.Диску, ви можете завантажити їх на свій комп'ютер або мобільний пристрій.

Щоб публічний файл зберігся на вашому пристрої, перейдіть за отриманим посиланням і натисніть на кнопку Завантажити.

Увага. Опубліковану папку можна завантажити на комп'ютер як архів, якщо її розмір не перевищує 50 ГБ.

Завантаження фотографій із соціальних мереж

Ви можете завантажити на Яндекс.Диск свої фотографії із ВКонтакті, Facebook, Instagram, Google+, Однокласників і Моего Мира.

Для цього:

  1. Перейдіть у розділ Фото із соцмереж на панелі ліворуч.
  2. Виберіть соціальну мережу і натисніть на відповідну кнопку:

  3. (Опц.) Авторизуйтесь і дозвольте Яндексу доступ до вашого облікового запису в соціальній мережі.
    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашого акаунту в соціальній мережі, щоб підключити його до вашого Диска. Ніяких дій із акаунтом без вашого відома Яндекс виконувати не буде.
  4. Виберіть альбоми та натисніть на кнопку Продовжити — фотографії буде завантажено в папку Соціальні мережі.

Проблеми із завантаженням

Файл визначено як вірус

Усі файли, що створюються, завантажуються або вже зберігаються на Яндекс.Диску, перевіряються антивірусом NOD32. Якщо антивірус вважає файл підозрілим, імовірно, файл дійсно заражений. Якщо ви вважаєте, що з файлом все в порядку, ви можете повідомити про помилкове спрацювання антивірусу через форму на сторінці https://www.esetnod32.ru/support/knowledge_base/new_virus/.

Примітка. Вірусні бази різних антивірусних програм можуть відрізнятися одна від одної. Це означає, що один антивірус може не знайти вірусів у файлі, а інший — позначить файл як вірусний.

Ви можете самостійно перевірити файл за допомогою сервісу Virus Total, де файли перевіряються десятками різних антивірусних систем.

Не завантажується файл на сервер

Якщо в процесі завантаження файлу ви отримуєте повідомлення про помилку, переконайтеся, що розмір файлу не перевищує 10 ГБ — максимально можливий розмір для надсилання через веб-інтерфейс. Для завантаження файлів більшого розміру використовуйте програму Яндекс.Диск, Диск. 2.0 або підключення за протоколом WebDAV.

Якщо файл менший ніж 10 ГБ, причиною помилки може бути використання проксі-сервера або додаткового файрвола, окрім стандартного брандмауера операційної системи. У цьому випадку спробуйте їх тимчасово вимкнути і завантажити файли знову.

Також можна спробувати вимкнути антивірус, щоб виключити його вплив, і після цього перевірити, чи повторюється проблема в якому-небудь іншому браузері. Завантажити інший браузер можна, наприклад, зі сторінки browsers.yandex.ua.

Швидкість завантаження дуже низька

Найпоширеніша причина низької швидкості завантаження файлів — це використання проксі-сервера або додаткового файрвола, окрім стандартного брандмауера Windows. У цьому випадку спробуйте їх тимчасово вимкнути.

Закінчилося місце на Диску

Якщо місце на вашому Диску закінчиться, ви не зможете завантажувати нові файли і ділитися файлами. Також файли, якими ви поділилися раніше, не можна буде завантажити на комп'ютер за публічним посиланням, але можна буде зберегти на Диск. Інші ваші дії з файлами не блокуються — ви можете як і раніше переглядати файли, завантажувати на комп'ютер, редагувати, переміщати і видаляти.

Щоб усі можливості знову стали доступними, збільшіть обсяг вашого Диска.

Рекомендації не допомогли

Якщо ви пройшли усі кроки рекомендацій, але проблема не зникла, або якщо вашого запитання немає у списку, напишіть службі підтримки через форму нижче.