Завантаження файлів і папок на Диск

Максимальний розмір файлу на Диску — 50 ГБ. За допомогою браузера можна завантажити файли будь-якого розміру, що не перевищує 50 ГБ. Але для завантаження файлів понад 10 ГБ ми радимо використовувати програму Яндекс.Диск (у версії для Windows, для macOS або для Linux).

Ви також можете перетягнути на сторінку Диска або скопіювати будь-яку папку зі свого комп’ютера до програми Яндекс.Диск, і папка автоматично завантажиться на сервер з усім вмістом.

Щоб завантажити файли в окрему папку за допомогою мобільної програми, спочатку створіть потрібну папку, а потім відкрийте її.

  1. Завантаження за допомогою браузера
  2. Завантаження за допомогою програми Яндекс.Диск
  3. Завантаження з iOS та Android
  4. Копіювання публічних файлів і папок на свій Диск
  5. Завантаження публічних файлів і папок
  6. Проблеми із завантаженням

Завантаження за допомогою браузера

  1. Перейдіть на сторінку сервісу.
  2. Відкрийте папку на Яндекс.Диску, в яку ви хочете додати файли.
  3. Перетягніть на сторінку окремі файли або всю папку цілком (для завантаження окремих файлів також можна використовувати кнопку Завантажити на панелі ліворуч або в контекстному меню).
    Примітка. За допомогою браузера папки можна завантажувати тільки в Яндекс.Браузері версії 1.7 і вище, Google Chrome версії 25.0 і вище, Opera версії 17.0 і вище. Якщо ви використовуєте інший браузер, завантажуйте папки за допомогою програми Яндекс.Диск.
  4. Щоб завантажити ще кілька файлів, натисніть на кнопку Завантажити ще. Для фонового завантаження натисніть на кнопку Приховати.

Завантаження тих файлів, які ще не встигли завантажитися до кінця, можна скасувати. Для цього натисніть на кнопку Скасувати завантаження.

Ви також можете поділитися посиланням на файл одразу після його завантаження.

Завантаження за допомогою програми Яндекс.Диск

Щоб завантажувати файли з комп’ютера, встановіть програму Яндекс.Диск і копіюйте потрібні файли в папку, яку створює програма.

Усі файли та папки, що з'явилися в папці Яндекс.Диска на вашому комп'ютері, автоматично завантажуватимуться на Диск (дані синхронізуються).

Детальніше про роботу програми Яндекс.Диск читайте в розділах Яндекс.Диск 3.0 для Windows, Яндекс.Диск 3.0 для macOS або Консольний клієнт для Linux.

Завантаження з iOS та Android

Мобільні програми Яндекс.Диска дозволяють як завантажувати вже наявні на телефоні файли, так і робити фотографії, відразу зберігаючи їх на Диск.

Щоб завантажувати файли з телефону або планшета, установіть мобільний додаток Диска. Про те, як завантажити файли за допомогою програми, див. у розділах для iOS і Android.

Копіювання публічних файлів і папок на свій Диск

Якщо з вами поділилися посиланням на файл або папку, які зберігаються на Яндекс.Диску, ви можете скопіювати їх на свій Диск.

Щоб скопіювати файл, перейдіть за отриманим посиланням і натисніть на кнопку Зберегти на Яндекс.Диск. Файл або папка будуть поміщені в папку Завантаження вашого Диска.



У папку Завантаження ви можете перейти з панелі зліва.

Завантаження публічних файлів і папок

Якщо з вами поділилися посиланням на файл або папку, які зберігаються на Яндекс.Диску, ви можете завантажити їх на свій комп'ютер або мобільний пристрій.

Щоб публічний файл зберігся на вашому пристрої, перейдіть за отриманим посиланням і натисніть кнопку Завантажити.

Увага. Опубліковану папку можна завантажити на комп’ютер у вигляді архіву, якщо її розмір не перевищує 10 ГБ або якщо в ній менше 1000 файлів.

Проблеми із завантаженням

Файл було визначено як вірус

Усі файли розміром до 1 ГБ, створювані, завантажувані або вже збережені на Яндекс.Диску, перевіряються антивірусною програмою NOD32. Якщо антивірус вважає файл підозрілим, швидше за все, файл дійсно заражений. Якщо ви вважаєте, що з файлом усе гаразд, можна повідомити про помилкове спрацювання антивірусу через форму на сторінці https://www.esetnod32.ru/support/knowledge_base/new_virus

Примітка. Вірусні бази різних антивірусних програм можуть відрізнятися одна від одної. Це означає, що один антивірус може не знайти вірусів у файлі, а інший — позначить файл як вірусний.

Ви можете самостійно перевірити файл за допомогою сервісу Virus Total, де файли перевіряються десятками різних антивірусних систем.

Не завантажується файл на сервер

Якщо в процесі завантаження файлу ви отримуєте повідомлення про помилку, переконайтеся, що розмір файлу не перевищує 10 ГБ — максимально можливий розмір для надсилання через веб-інтерфейс. Для завантаження файлів більшого розміру використовуйте програму Яндекс.Диск або підключення за протоколом Доступ до Диска WebDAV.

Якщо файл менший ніж 10 ГБ, причиною помилки може бути використання проксі-сервера або додаткового файрвола, крім стандартного брандмауера операційної системи. У такому разі спробуйте їх тимчасово вимкнути й завантажити файли знову.

Також можна спробувати вимкнути антивірус, щоб виключити його вплив, і після цього перевірити, чи повторюється проблема в якому-небудь іншому браузері. Завантажити інший браузер можна, наприклад, зі сторінки yandex.ua/soft/browsers.

Швидкість завантаження дуже низька

Найпоширеніша причина низької швидкості завантаження файлів – це використання проксі-сервера або додаткового файрвола, крім стандартного брандмауера Windows. У такому разі спробуйте їх тимчасово вимкнути.

Закінчилося місце на Диску

Якщо місце на вашому Диску закінчиться, ви не зможете завантажувати нові файли, ділитися файлами та створювати спільні папки. Також файли, з якими ви поділилися раніше, не можна буде за публічним посиланням завантажити на комп'ютер, але можна буде зберегти на Диск. Інші ваші дії з файлами не блокуються — ви можете переглядати файли, завантажувати на комп'ютер, редагувати, переміщати та видаляти.

Щоб усі можливості знову стали доступними, збільште обсяг вашого Диска.