Запитання та відповіді

Звідки Інтернетометр бере інформацію?

Сервіс отримує відомості з кількох джерел: наприклад, місце розташування він визначає за IP, а швидкість інтернет-з'єднання — після обміну даними з найближчим сервером Яндекса. Частину інформації Інтернетометр може взяти з вашого акаунту на Яндексі, якщо ви авторизовані.

У деяких випадках Інтернетометр може відображати некоректну інформацію, це пов'язано з її джерелом. Наприклад, якщо ви використовуєте VPN, сервіс не зможе правильно визначити ваш IP і місце розташування, а якщо ви змінили масштаб сторінки у браузері, інформація щодо роздільної здатності екрана та глибини кольору теж буде неправильною.

Чому в мене відображено дві IP-адреси?

IP — інтернет-протокол, завдяки якому комп'ютери зв'язуються в інтернет-мережу. У цього протоколу є дві версії: IPv4 і IPv6. Кожен комп'ютер має свою унікальну IP-адресу, яка виглядає по-різному залежно від версії.

У більшості користувачів лише одна IP-адреса — IPv4. У декого може бути одночасно дві адреси: IPv4 та IPv6.

Якщо ви підключені до інтернету і за IPv4, і за IPv6, першою у списку буде та IP-адреса, з якої ваш браузер звернувся до Інтернетометра. За нею ж вимірюється швидкість інтернет-з'єднання.

Як видалити cookie Яндекса?

Cookie (кукі) — це невеликі файли, у які браузер записує дані з відвіданих вами сайтів, наприклад логіни, паролі та налаштування. Щоб видалити дані про відвідування сайтів Яндекса, натисніть на очистити cookie унизу на сторінці Інтернетометра та підтвердьте дію.

Якщо ви хочете видалити усі файли cookie, скористайтеся рекомендаціями для свого браузера.