Мобільна пошта

Боротьба зі спамом

Надходить спам у скриньку

Якщо в папку Вхідні надійшов лист, який ви вважаєте спамом, будь ласка, повідомте нам про це за допомогою кнопки Це спам. Так ви скоректуєте роботу фільтрів Спамооборони для вашої скриньки. Іноді для цього може знадобитися кілька скарг на однотипні небажані листи. Докладніше про боротьбу зі спамом у Яндекс.Пошті ви можете дізнатися в Допомозі Яндекс.Пошти.

Щоб позначити лист як спам, виконайте такі дії:

  1. Відкрийте лист.
  2. Натисніть кнопку ЩеЦе спам.

Через 10 днів після того, як лист опиниться в папці Спам, його буде автоматично видалено. Якщо лист потрапив у папку Спам помилково, виділіть лист, а потім натисніть кнопку ЩеЦе не спам — і нові листи від цього відправника знову надходитимуть у папку Вхідні.

Відписатися від небажаної розсилки

Зазвичай у кінці листа-розсилки є інструкція, як відписатися від цієї розсилки. Як правило, від небажаної розсилки ви можете відписатися безпосередньо на сайті або звернувшись до адміністрації цього сайту.

Також ви можете додати адреси небажаних розсилок до чорного списку в повній версії Яндекс.Пошти.

Примітка. Щоб перемкнутися на повну версію Яндекс.Пошти, натисніть на посилання повна в лівому нижньому куті сторінки. Щоб повернутись у мобільну Яндекс.Пошту, натисніть на посилання Легка версія внизу сторінки.