Мобільна пошта

Вирішення проблем

Не відкривається сайт Яндекс.Пошти

Перевірте, чи є у вас доступ до інтернету (без інтернет-з'єднання сайт Яндекс.Пошти відкриватися не буде):

  • Чи підключені ви до мобільної мережі?
  • Чи є гроші на рахунку вашого мобільного телефона?
  • Чи можете ви скористатись іншим інтернет-з'єднанням, наприклад Wi-Fi?

Також перевірте, чи немає помилок та описок в адресі сайту.

Якщо ці рекомендації не допомогли, зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму зворотного зв'язку. У повідомленні докладно опишіть проблему, зазначте посилання на проблемну сторінку і додайте її скриншот.

Як змінити пароль?

Щоб змінити пароль, виконайте такі дії:

  1. Натисніть на посилання налаштування у правому нижньому куті сторінки.
  2. Перейдіть за посиланням Змінити пароль.
  3. На сторінці, що відкрилася, введіть старий і новий паролі, а також символи із зображення.
  4. Натисніть кнопку Зберегти.

Я забув пароль. Що робити?

Забутий пароль можна відновити на сторінці відновлення доступу.

Якщо відновити пароль не вдалося, зверніться до служби підтримки через форму зворотного зв'язку.

Я забув логін. Що робити?

Якщо ви забули логін, спробуйте скористатися підказкою на сторінці відновлення доступу. Підказка може спрацювати, якщо ви нещодавно заходили у свій обліковий запис на Яндексі з цього ж телефона.

Також спробуйте звернутися до тих, із ким ви листувалися, — ваші адресати можуть нагадати вам, з якої адреси надходили ваші листи.

Якщо відновити логін не вдалося, зверніться до служби підтримки через форму зворотного зв'язку.

Зникли листи

Якщо ви випадково видалили листи або ваші листи зникли, спробуйте пошукати їх у папці Видалені (листи в цій папці доступні протягом 7 днів після видалення). Щоб відновити листи, виконайте такі дії:

  1. Зайдіть у папку Видалені.
  2. Виділіть потрібні листи.
  3. Натисніть кнопку ЩеПеремістити в папку.
  4. Зі списку виберіть папку, в яку потрібно перемістити ці листи.
  5. Натисніть кнопку Виконати.

Якщо зниклих листів немає в папці Видалені, то, на жаль, відновити їх буде неможливо.

Якщо ви не видаляли листи, виконайте такі дії:

  1. Перегляньте журнал відвідувань. У повній версії Яндекс.Пошти ви можете переглянути інформацію за діями у скриньці за останній тиждень у журналі відвідувань.

    Примітка. Щоб перемкнутися на повну версію Яндекс.Пошти, натисніть на посилання повна в лівому нижньому куті сторінки. Щоб повернутись у мобільну Яндекс.Пошту, натисніть на посилання Легка версія внизу сторінки.

  2. Змініть пароль на сторінці Паспорта. Переконайтеся, що ви дотримуєтеся правил поштової безпеки.
  3. Перевірте, чи не використовуєте ви програми, що видаляють листи. Якщо на вашому телефоні встановлено програму, що працює за протоколом POP3, зазначте в її налаштуваннях, що під час завантаження листів копії потрібно зберігати на сервері.

Якщо ці рекомендації не допомогли або у вас залишилися запитання про зникнення листів, поставте їх нам через форму зворотного зв’язку.

Не надходить сповіщення із соціальної мережі або форуму

Якщо після реєстрації в соціальній мережі або на форумі вам не надходить лист із підтвердженням реєстрації, виконайте такі дії:

  • Перевірте, чи правильно ви зазначили адресу електронної пошти.
  • Переконайтеся, що у правилах обробки листів не налаштовано правило, що видаляє листи, а в чорному списку немає поштової адреси цієї соціальної мережі або форуму (вимкнути та видалити правило, а також видалити адресу сайту з чорного списку можна лише в повній версії Яндекс.Пошти).

    Примітка. Щоб перемкнутися на повну версію Яндекс.Пошти, натисніть на посилання повна в лівому нижньому куті сторінки. Щоб повернутись у мобільну Яндекс.Пошту, натисніть на посилання Легка версія внизу сторінки.

Якщо ви впевнені у коректності налаштувань поштової скриньки і правильності адреси, зазначеної на сайті, спробуйте запитати лист із сайту знову. Якщо через кілька годин лист не надійде, зверніться до адміністрації сайту.

Увага! Якщо ви зареєструвались у соціальній мережі або на форумі раніше, ніж на Яндексі, лист із підтвердженням не надійде. Потрібно буде запитати лист із сайту ще раз.

Як налаштувати поштову програму?

Ви можете працювати зі своєю скринькою не лише через веб-інтерфейс. Завантажте та встановіть на свій смартфон мобільну програму Яндекс.Пошта. Якщо ви хочете використовувати іншу програму, що підтримує роботу протоколів IMAP або POP, налаштуйте її за допомогою рекомендацій щодо налаштування поштових програм

Примітка. 

За замовчуванням під час налаштування поштової програми за протоколом POP3 усі листи з вашої скриньки у веб-інтерфейсі буде завантажено на ваш телефон. Якщо у вашій поштовій програмі є опція «зберегти копію листа на сервері», ви можете нею скористатись. У налаштуваннях веб-інтерфейсу Яндекс.Пошти таку опцію встановити неможливо.

Крім того, ми рекомендуємо налаштовувати програму за протоколом IMAP — у цьому разі всі ваші дії в пошті синхронізуватимуться між телефоном і сервером.

Чи доставлено лист?

Якщо після надсилання листа ви не отримали звіт про те, що лист не доставлено, — це означає, що він успішно залишив сервери Яндекса.

Якщо лист не було доставлено, ви отримаєте автоматичний звіт від сервісу Mailer-Daemon, в якому буде зазначено причину недоставки. Найчастішою причиною цього є помилки в написанні адреси одержувача — переконайтеся у правильності зазначеної адреси, чи немає в ній описок або зайвих символів. Інші можливі причини недоставки зазначено в розділі Лист відхилено поштовим сервером.

Як встановити портрет у пошті?

Ви можете змінити свій портрет у повній версії Яндекс.Пошти, дотримуючись інструкції на сторінці Допомоги Яндекс.Пошти.

Примітка. Щоб перемкнутися на повну версію Яндекс.Пошти, натисніть на посилання повна в лівому нижньому куті сторінки. Щоб повернутись у мобільну Яндекс.Пошту, натисніть на посилання Легка версія внизу сторінки.

Як змінити ім'я, прізвище, стать і рік народження?

Щоб змінити персональні дані, зазначені під час реєстрації на Яндексі, виконайте такі дії:

  1. Перейдіть на сторінку Паспорта.
  2. Натисніть на посилання Змінити персональні дані.
  3. Внесіть необхідні зміни.
  4. Натисніть кнопку Зберегти.

Виникли проблеми з роботою сайту (не Яндекс)

На жаль, підтримка Яндекса не зможе відповісти на деякі запитання, не пов'язані з роботою самого Яндекса. Для вирішення проблем, що виникли під час роботи з іншими сайтами, зверніться, будь ласка, до адміністрації цих сайтів.

Якщо ваша проблема пов'язана з роботою якої-небудь соціальної мережі або форуму, зверніться до служби підтримки цієї мережі або форуму.

Підтримка соціальної мережі ВКонтакті: support@vk.com.

Підтримка соціальної мережі Однокласники: support@odnoklassniki.ru.

Підтримка Mail.ru: help.mail.ru/mobile-support.

У списку немає мого запитання

Якщо ви стикнулися з проблемою, яку не було описано вище, зверніться до служби підтримки Яндекс.Пошти через форму зворотного зв'язку.

При цьому зазначте таку інформацію:

  • За яких обставин з'явилася проблема, які дії ви виконували.
  • Якщо проблема виникла під час роботи з поштовою програмою, то яка це була програма (назва і версія).

Додайте до звернення скриншоти помилок, а також скриншот налаштувань веб-інтерфейсу Яндекс.Пошти або поштової програми.