Мобільна пошта

Боротьба зі спамом

Отримую спам у поштову скриньку

Якщо в папку Вхідні надійшов лист, який ви вважаєте спамом, будь ласка, повідомте нам про це, натиснувши значок у нижній частині сторінки листа. Так ви скоректуєте роботу фільтрів Спамооборони для вашої скриньки. Іноді для цього може знадобитися кілька скарг на однотипні небажані листи. Докладніше про боротьбу зі спамом у Яндекс.Пошті ви можете дізнатися в Допомозі Яндекс.Пошти.

Щоб позначити як спам кілька листів, виконайте такі дії:

  1. Натисніть над списком листів кнопку і виділіть потрібні листи.
  2. Натисніть кнопку Це спам! у правому верхньому куті екрана.

Якщо лист надійшов одразу в папку Спам, його буде видалено автоматично через 10 днів після потрапляння в папку. Якщо лист потрапив у папку Спам помилково, натисніть кнопку Не спам! — і нові листи від цього відправника знову надходитимуть у папку Вхідні.

Відписатися від небажаної розсилки

Зазвичай у кінці листа-розсилки є інструкція, як відписатися від цієї розсилки. Як правило, від небажаної розсилки ви можете відписатися безпосередньо на сайті або звернувшись до адміністрації цього сайту.

Також ви можете додати адреси небажаних розсилок до чорного списку в повній версії Яндекс.Пошти.

Примітка. Щоб перемкнутися на повну версію Яндекс.Пошти, натисніть кнопку в лівому верхньому куті екрана, а на сторінці, що відкрилася, — кнопку Повна версія. Щоб повернутись у мобільну Яндекс.Пошту, натисніть на посилання Легка версія внизу сторінки.