Робота з папками

Відкрити список папок

Витягніть екран ліворуч.

Перемістити лист у папку

  1. Виберіть потрібні листи. Щоб вибрати лист, натисніть портрет відправника в рядку листа.

  2. Натисніть значок  → Перекласти в папку.

  3. Виберіть папку, в яку потрібно перемістити лист.

Примітка. Зі списку листів можна переміщувати листи тільки у вже наявні папки. Але ви можете створити нову папку заздалегідь.

Створити нову папку

  1. Витягніть екран ліворуч.

  2. Натисніть кнопку Нова папка (над списком папок).
  3. Натисніть значок у правому верхньому куті екрана.
  4. Вкажіть назву папки та її розташування.
  5. Натисніть на Готово.

Видалити папку

Увага. Видаляється папка разом із вкладеними листами. Якщо ви хочете зберегти листи, перемістіть їх в іншу папку.
  1. Витягніть екран ліворуч.

  2. Натисніть кнопку Нова папка (над списком папок).
  3. Виберіть папку, яку хочете видалити.
  4. Натисніть на значок у правому верхньому куті.
  5. Натисніть на Готово.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.