Керування розсилками

Якщо ви отримуєте в папку Вхідні багато листів розсилки, Яндекс.Пошта допоможе їх розібрати. Розділіть усі розсилки на ті, які читаєте, і ті, які – ні. Листи розсилок, які будуть читатися, як і раніше, приходитимуть у папку Вхідні, а нові листи розсилок, що не читатимуться, будуть автоматично переміщуватися в папку Видалені.

Увага. Усі листи з папки Видалені автоматично видаляються назавжди через 31 день. Відновити видалені листи неможливо.
  1. Переглянути всі розсилки
  2. Налаштувати переміщення листів у папку Видалені
  3. Повернути отримання листів до вхідних

Переглянути всі розсилки

  1. Витягніть екран ліворуч.

  2. Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).

  3. Виберіть акаунт, для якого хочете налаштувати розсилки.
  4. Виберіть Керування розсилками.

На вкладці Активні ви побачите список усіх розсилок. Щоб переглянути недавні листи розсилки, натисніть її.

Налаштувати переміщення листів у папку Видалені

  1. На вкладці Активні позначте розсилки, які хочете приховати. Нові листи цих розсилок будуть автоматично переміщуватися в папку Видалені.
  2. Натисніть кнопку Приховати <стільки-то> розсилок.
  3. Увімкніть опцію Видалити старі листи, якщо хочете перенести із Вхідних у Видалені старі листи вибраних розсилок.
  4. Натисніть кнопку Приховати <стільки-то> розсилок.

Повернути отримання листів до вхідних

  1. Відкрийте вкладку Приховані.
  2. Позначте розсилки, які хочете зробити читаними. Нові листи цих розсилок будуть приходити у папку Вхідні.
  3. Натисніть кнопку Активувати <стільки-то> розсилок.
  4. Підтвердьте активацію.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.