Дії з отриманими листами

Прочитати лист

Увійдіть у поштову скриньку і натисніть потрібний вам лист. Щоб відкрити лист з іншої папки, посуньте екран вправо і виберіть зі списку потрібну папку.

Завантажити вкладення

Відкрийте лист і натисніть зображення вкладеного файлу.

Поставити мітку

  1. Відкрийте потрібний лист.

  2. Натисніть значок у правій частині екрана.

  3. Натисніть Поставити мітку.

  4. Виберіть мітку.
Примітка. Зі списку листів можна встановлювати тільки вже наявні мітки. Але ви можете створити нову мітку заздалегідь.

Видалити лист

  1. Відкрийте потрібний лист.

  2. Натисніть значок у правій частині екрана.

  3. Натисніть Видалити.

Якщо ви використовуєте програму на планшеті, натисніть значок поруч з ім’ям відправника.

Увага. Якщо ви натиснете значок у верхній частині екрана, то буде видалено всі листи з листування.

Також ви можете видалити лист прямо зі списку листів.

Переслати лист

  1. Відкрийте потрібний лист.

  2. Натисніть значок у правій частині екрана.

  3. Натиснути Переслати.

Перемістити лист в іншу папку

  1. Відкрийте потрібний лист.

  2. Натисніть значок у правій частині екрана.

  3. Натиснути Перекласти в папку.
  4. Виберіть папку, в яку потрібно перемістити лист.

Перекласти лист

Перекласти текст листа можна за допомогою сервісу Яндекс.Переклад або в повній версії веб-інтерфейсу Яндекс.Пошти.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.