Для pop-up і conref

Виберіть потрібні листи. Щоб вибрати лист, натисніть портрет відправника в рядку листа.

Посуньте рядок із листом вправо.

Виберіть папку, в яку потрібно перемістити лист.

Відкрийте потрібний лист.

Відкрийте лист.

Натисніть значок у правій частині екрана.

Витягніть екран ліворуч.

Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).

Посуньте список листів вниз і відпустіть.

Натисніть значок  → Перекласти в папку.

Якщо ви налаштовуєте отримання пошти зі скриньки виду «login@yandex.ua», логіном є частина адреси до знака «@». Якщо ви використовуєте Яндекс.Пошту для домену, як логін необхідно зазначити повну адресу поштової скриньки.

Якщо ввімкнено двофакторну автентифікацію, використовуйте одноразовий пароль, згенерований програмою Яндекс.Ключ.

  1. Введіть Ваш логін і пароль на цьому сервісі.
  2. Надайте Яндексу доступ до вашої скриньки.
    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашої скриньки, щоб надсилати листи за допомогою програми Яндекс.Пошта. Жодних дій зі скринькою без вашого відома Яндекс не виконуватиме.
  3. Натисніть Увійти.
Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.