Питання і відповіді

Як вибрати кілька листів?

  1. Виберіть перший потрібний лист одним із способів:
    • Спосіб 1. Натисніть портрет відправника в рядку листа.
    • Спосіб 2. Натисніть і утримуйте рядок із листом.
  2. Виберіть інші листи, натиснувши рядки із цими листами.

Як відключити завантажування листів і сповіщення?

Ви можете налаштувати пуш-сповіщення та синхронізацію для кожної папки окремо:

  1. Витягніть екран ліворуч.

  2. Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).

  3. Виберіть акаунт, для якого потрібно налаштувати сповіщення та вибіркову синхронізацію папок.
  4. У пункті Сповіщати про нові листи для кожної папки виберіть опцію:
    • Сповіщає про листи та завантажує їх – вміст папки буде завантажуватися у фоновому режимі зі сповіщеннями про нові листи.
    • Завантажує листи – вміст папки буде завантажуватися у фоновому режимі без сповіщень про нові листи.
    • Нічого не завантажує – вміст папки буде завантажуватися, тільки якщо її відкрити.
      Увага. Завантаження листів вимикається разом зі сповіщеннями. Вимкнути завантаження листів і ввімкнути сповіщення про нові листи не можна.

Не приходять сповіщення про вхідні листи

Це може відбуватися з таких причин:

Відключено сповіщення в налаштуваннях програми

Увімкніть сповіщення:

  1. Витягніть екран ліворуч.

  2. Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).

  3. Виберіть акаунт, для якого потрібно налаштувати сповіщення та вибіркову синхронізацію папок.
  4. У пункті Сповіщати про нові листи для кожної папки виберіть опцію:
    • Сповіщає про листи та завантажує їх – вміст папки буде завантажуватися у фоновому режимі зі сповіщеннями про нові листи.
    • Завантажує листи – вміст папки буде завантажуватися у фоновому режимі без сповіщень про нові листи.
    • Нічого не завантажує – вміст папки буде завантажуватися, тільки якщо її відкрити.
      Увага. Завантаження листів вимикається разом зі сповіщеннями. Вимкнути завантаження листів і ввімкнути сповіщення про нові листи не можна.
Програма не працює у фоновому режимі

Якщо в настройках телефона для програми Яндекс.Пошта вимкнено можливість працювати у фоновому режимі, то сповіщення приходити не будуть. Відкрийте настройки телефона та переконайтеся, що можливість увімкнено або увімкніть її.

Програма не запускається автоматично під час вмикання телефона
Якщо в настройках телефона для програми Яндекс.Пошта вимкнено автозапуск, то сповіщення приходити не будуть. Відкрийте настройки телефона та переконайтеся, що автозапуск увімкнено або увімкніть його.
Увімкнено енергозберігаючий режим

Енергозберігаючий режим зазвичай блокує отримання сповіщень. Відкрийте настройки телефона та переконайтеся, що цей режим вимкнено або вимкніть його.

Можливо, що енергозберігаючий режим на вашому телефоні вмикається автоматично, коли батарея розряджена.

Інстальовано програму для економії заряду або прискорення роботи телефона

На отримання сповіщень можуть впливати програми, які допомагають економити заряд батареї або прискорювати роботу телефона. Наприклад, програма CM Locker: за допомогою настройки Очищення сповіщень вона обмежує всі сповіщення на телефоні. Переконайтеся, що на телефоні не інстальовано такі програми або видаліть їх.

Де в програмі адресна книга?

Окремої адресної книги в програмі поки немає. Під час написання листа почніть вводити в поле Кого ім’я або адресу контакту – програма підкаже вам відповідні варіанти.

Чому в Центрі сповіщень немає піктограми програми?

Нова версія програми отримує інформацію про листи без постійного з’єднання з сервером – це заощаджує ресурс батареї. Тому значок з’єднання в центрі сповіщень не відображається.

Немає з’єднання із сервером

Перевірте, чи є у вас доступ до Інтернету (без Інтернет-з’єднання програма Яндекс.Пошта відкриватися не буде):

  • Чи підключені ви до мобільної мережі?
  • Чи є кошти на рахунку вашого мобільного телефона?
  • Чи можете ви скористатися іншим Інтернет-з’єднанням, наприклад Wi-Fi?

Я забув логін. Що робити?

Якщо ви забули логін, спробуйте скористатися підказкою сторінці відновлення доступу. Підказка може спрацювати, якщо ви недавно заходили в свій обліковий запис на Яндексі із цього самого телефона.

Також спробуйте звернутися до тих, із ким ви листувалися – ваші адресати можуть нагадати вам, з якої адреси приходили ваші листи.

Зникли листи

Якщо ви випадково видалили листи або ваші листи зникли, спробуйте пошукати їх у папці Видалені (листи в цій папці доступні протягом 30 днів після видалення). Щоб відновити листи:

  1. Зайдіть у папку Видалені.
  2. Виберіть потрібні листи. Щоб вибрати лист, натисніть портрет відправника в рядку листа.

  3. Натисніть значок  → Перекласти в папку.

  4. Виберіть папку, в яку потрібно перемістити лист.

Якщо зниклих листів у папці Видалені немає, то їх, на жаль, відновити не можна.

Якщо ви не видаляли листи, виконайте такі дії:

  1. У веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти зайдіть у журнал відвідувань і перегляньте інформацію про дії в скриньці за останній тиждень.
  2. Змініть пароль на сторінці Паспорта. Переконайтеся, що дотримуєтеся правил поштової безпеки.
  3. Перевірте, чи не використовуєте ви програми, що видаляють листи. Якщо на вашому телефоні інстальовано програму, що працює за протоколом POP3, вкажіть у її настройках, що в разі завантаження листів потрібно зберігати копії на сервері.

Не приходить сповіщення із соціальної мережі або форуму

Увага. Якщо ви зареєструвалися на Яндексі після реєстрації в соціальній мережі або на форумі, лист із підтвердженням не прийде. Необхідно буде запросити лист із сайту ще раз.

Якщо після реєстрації в соціальній мережі або на форумі вам не приходить лист із підтвердженням реєстрації, виконайте такі дії:

  1. Перевірте, чи правильно ви вказали адресу електронної пошти.
  2. Переконайтеся, що у правилах обробки листів<ph> немає правила, яке видаляє подібні листи. (Відключити та видалити правило можна тільки в веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти.)
  3. Перевірте, чи не входить поштова адреса цієї соціальної мережі або форуму до чорного списку. (Видалити адресу сайту із чорного списку можна тільки в веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти.)

Якщо ви впевнені, що налаштування поштової скриньки коректні й адресу вказано правильно, спробуйте запросити лист із сайту заново. Якщо через кілька годин лист не надійде, зверніться до адміністрації сайту.

Як створювати свої папки?

Створити свої папки ви можете в веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти (див. розділ Робота з папками).

Програма працює з помилками

Помилки в програмі можуть виникати через накопичені користувацькі дані. Щоб вирішити проблему, очистьте дані:

  1. Відкрийте настройки смартфона.
  2. Виберіть Програми → Яндекс.Пошта.
  3. Натисніть кнопку Стерти дані.
Увага. З програми буде видалено налаштування та облікові записи, але всі листи збережуться на серверах Яндекса.

Щоб знову працювати з листами в програмі, відкрийте її та авторизуйтеся.

Якщо рекомендації не допомогли, повідомте нам про проблему: Настройки → Допомога та зворотний зв’язок.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.