Вхід і вихід

Увійти

Яку пошту ви хочете використовувати в програмі?

  1. У списку поштових сервісів виберіть Яндекс.
  2. Введіть Ваш логін і пароль на Яндексі.
    Примітка. Якщо ви налаштовуєте отримання пошти зі скриньки виду «login@yandex.ua», логіном є частина адреси до знака «@». Якщо ви використовуєте Яндекс.Пошту для домену, як логін необхідно зазначити повну адресу поштової скриньки. .Якщо ввімкнено двофакторну автентифікацію, використовуйте одноразовий пароль<ph>, згенерований програмою Яндекс.Ключ.
  3. Натисніть Увійти.
  1. У списку поштових сервісів виберіть Mail.Ru.
  2. Введіть Ваш логін і пароль на цьому сервісі.
  3. Надайте Яндексу доступ до вашої скриньки.
    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашої скриньки, щоб надсилати листи за допомогою програми Яндекс.Пошта. Жодних дій зі скринькою без вашого відома Яндекс не виконуватиме.
  4. Натисніть Увійти.
  1. У списку поштових сервісів виберіть Google.
  2. Введіть Ваш логін і пароль на цьому сервісі.
  3. Надайте Яндексу доступ до вашої скриньки.
    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашої скриньки, щоб надсилати листи за допомогою програми Яндекс.Пошта. Жодних дій зі скринькою без вашого відома Яндекс не виконуватиме.
  4. Натисніть Увійти.
  1. У списку поштових сервісів виберіть Outlook.com.
  2. Введіть Ваш логін і пароль на цьому сервісі.
  3. Надайте Яндексу доступ до вашої скриньки.
    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашої скриньки, щоб надсилати листи за допомогою програми Яндекс.Пошта. Жодних дій зі скринькою без вашого відома Яндекс не виконуватиме.
  4. Натисніть Увійти.
  1. У списку поштових сервісів виберіть Hotmail.
  2. Введіть Ваш логін і пароль на цьому сервісі.
  3. Надайте Яндексу доступ до вашої скриньки.
    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашої скриньки, щоб надсилати листи за допомогою програми Яндекс.Пошта. Жодних дій зі скринькою без вашого відома Яндекс не виконуватиме.
  4. Натисніть Увійти.
  1. У списку поштових сервісів виберіть Рамблер.
  2. Введіть Ваш логін і пароль на цьому сервісі.
  3. Надайте Яндексу доступ до вашої скриньки.
    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашої скриньки, щоб надсилати листи за допомогою програми Яндекс.Пошта. Жодних дій зі скринькою без вашого відома Яндекс не виконуватиме.
  4. Натисніть Увійти.
  1. У списку поштових сервісів виберіть Yahoo!.
  2. Введіть Ваш логін і пароль на цьому сервісі.
  3. Надайте Яндексу доступ до вашої скриньки.
    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашої скриньки, щоб надсилати листи за допомогою програми Яндекс.Пошта. Жодних дій зі скринькою без вашого відома Яндекс не виконуватиме.
  4. Натисніть Увійти.
  1. У списку поштових сервісів виберіть Яндекс.
  2. Введіть Ваш логін і пароль від скриньки.
    Примітка. В якості логіна необхідно вказувати повну адресу поштової скриньки (наприклад, login@qip.ru).
  3. Натисніть Увійти.
  1. У списку поштових сервісів виберіть Інша пошта.
  2. У полі Логін введіть Вашу поштову адресу повністю (наприклад, cheshire.cat@forestmail.com).
  3. Натисніть на далі.
  4. Введіть пароль від вашої поштової скриньки.
  5. Натисніть Увійти.
Не вдалося визначити параметри IMAP та SMTP

Якщо ви бачите таке повідомлення, значить, програма не може автоматично налаштувати з’єднання з вашою скринькою. Натисніть Налаштувати вручну і вкажіть такі параметри:

Сервер вхідної пошти: (IMAP)
  • Сервер IMAPimap.yandex.com
  • Порт993.
  • SSL-шифрування – увімкніть опцію

Натисніть на далі.

Сервер вхідної пошти (SMTP)
  • Сервер SMTPsmtp.yandex.com
  • Порт465
  • SSL-шифрування – увімкніть опцію
Натисніть на далі.

Додати скриньку

Ви можете користуватися одночасно кількома поштовими скриньками (наприклад, домашньою й робочою) та швидко перемикатися між ними. Для цього додайте всі потрібні скриньки у програму:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Натисніть значок у верхній частині екрана.

Щоб перейти до іншої скриньки:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Натисніть на портрет потрібного акаунта.

Вийти

Спосіб 1.
  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Натисніть і утримуйте портрет потрібного акаунта.
  3. Підтвердьте видалення.
Спосіб 2.
  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).
  3. Виберіть акаунт, який потрібно видалити.
  4. Натисніть Відключити акаунт унизу екрана.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.