Керування розсилками
Якщо ви отримуєте в папку Вхідні багато листів розсилки, Яндекс.Пошта допоможе їх розібрати. Розділіть усі розсилки на ті, які читаєте, і ті, які – ні. Листи розсилок, які будуть читатися, як і раніше, приходитимуть у папку Вхідні, а нові листи розсилок, що не читатимуться, будуть автоматично переміщуватися в папку Видалені.
Переглянути всі розсилки
Витягніть екран ліворуч.
Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).
- Виберіть акаунт, для якого хочете налаштувати розсилки.
- Виберіть Керування розсилками.
На вкладці Активні ви побачите список усіх розсилок. Щоб переглянути недавні листи розсилки, натисніть її.
Налаштувати переміщення листів у папку Видалені
- На вкладці Активні позначте розсилки, які хочете приховати. Нові листи цих розсилок будуть автоматично переміщуватися в папку Видалені.
- Натисніть кнопку Приховати <стільки-то> розсилок.
- Увімкніть опцію Видалити старі листи, якщо хочете перенести із Вхідних у Видалені старі листи вибраних розсилок.
- Натисніть кнопку Приховати <стільки-то> розсилок.
Повернути отримання листів до вхідних
- Відкрийте вкладку Приховані.
- Позначте розсилки, які хочете зробити читаними. Нові листи цих розсилок будуть приходити у папку Вхідні.
- Натисніть кнопку Активувати <стільки-то> розсилок.
- Підтвердьте активацію.
- Витягніть екран ліворуч.
- Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
- Виберіть пункт Проблема.
- Виберіть тему проблеми.
- Опишіть проблему максимально докладно.
Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:
Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.