Налаштування скриньки

Змінити підпис

  1. Витягніть екран ліворуч.

  2. Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).

  3. Виберіть акаунт, для якого ви хочете змінити підпис.
  4. У пункті Підпис введіть текст підпису.

Налаштувати список листів

Якщо ви ведете активне листування, використовуйте режим листування. Ваші листи згруповано за темами та відправникам, а на сторінці з листом буде відображено інші листи із цього ланцюжка.

Щоб увімкнути режим листування:

  1. Витягніть екран ліворуч.

  2. Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).

  3. Виберіть акаунт, для якого потрібно увімкнути режим листування.

  4. Увімкніть опцію Згрупувати за темою.

Щоб переглянути список листів у ланцюжку, натисніть рядок листа.

Налаштувати сповіщення

Ви можете налаштувати сповіщення для кожної папки окремо:

  1. Витягніть екран ліворуч.

  2. Натисніть кнопку Настройка (під списком папок і міток).

  3. Виберіть акаунт, для якого потрібно налаштувати сповіщення.
  4. Увімкніть сповіщення, а потім налаштуйте їх для кожної папки окремо.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.