Сортування листів

Якщо ви отримуєте багато різних листів і хочете легко орієнтуватися в скриньці, сортуйте листи.

Розкладайте листи по папках

Листи від друзів ви можете складати в одну папку, від колег – в іншу, а сповіщення з улюбленого сайту – в третю.

Ставте мітки на листи

Кольорові мітки допоможуть сортувати листи всередині однієї папки.

Приховуйте розсилки, які не читаєте

Якщо ви отримуєте багато листів розсилок, Пошта допоможе їх розібрати.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.