Боротьба зі спамом

Отримую спам у поштову скриньку

Якщо в папку Вхідні прийшов лист, який ви вважаєте спамом, будь ласка, повідомте нам про це:

  1. Відкрийте лист.
  2. Натисніть значок у правій частині екрана.

  3. Натисніть Це спам!.

Так ви скорегуєте роботу фільтрів Спамоборони для вашої скриньки. Іноді для цього може знадобитися кілька скарг на однотипні небажані листи. Докладніше про боротьбу зі спамом у Яндекс.Пошті ви можете дізнатися в Допомозі Яндекс.Пошти.

Позначити як спам кілька листів можна так:

  1. Виберіть потрібні листи. Щоб вибрати лист, натисніть портрет відправника в рядку листа.

  2. Натисніть значок у нижній частині екрана.

Потрібні листи потрапляють у папку «Спам»

Якщо лист прийшов відразу в папку Спам, він буде видалений автоматично через 10 днів після потрапляння в папку. Якщо лист потрапив у папку Спам помилково:

  1. Відкрийте потрібний лист.

  2. Натисніть значок у правій частині екрана.
  3. Натисніть Не спам!

Нові листи від цього відправника знову будуть приходити в папку Вхідні.

Відновити кілька листів із папки Спам можна так:

  1. Виберіть потрібні листи. Щоб вибрати лист, натисніть портрет відправника в рядку листа.

  2. Натисніть значок у нижній частині екрана.

Відписатися від розсилки

Зазвичай наприкінці листа-розсилки є інструкція, як відписатися від цієї розсилки. Як правило, від небажаної розсилки ви можете відписатися безпосередньо на сайті або звернувшись до адміністрації сайту.

Також ви можете додати адреси небажаних розсилок в чорний список у веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.