Робота з мітками

Мітки допоможуть вам упорядкувати і швидко знайти потрібні листи. Кожному листу можна присвоїти будь-яку кількість міток. За замовчуванням у скриньці вже створено три стандартні мітки – Важливі, Непрочитаніта Із вкладеннями. Побачити список цих міток можна під списком папок.

  1. Відкрити список міток
  2. Поставити або зняти мітку

Відкрити список міток

Витягніть екран ліворуч.

Поставити або зняти мітку

  1. Виберіть потрібні листи. Щоб вибрати лист, натисніть портрет відправника в рядку листа.

  2. Натисніть значок , а тоді у нижній частині екрана.
  3. Виберіть мітку і натисніть Готово.
Примітка. У мобільній програмі можна встановлювати тільки вже наявні мітки. Створити нову мітку ви можете в веб-інтерфейсі Яндекс.Пошта.

Написати в службу підтримки

Якщо ви зіткнулися з проблемою в роботі програми Яндекс.Пошта, повідомте нам про помилку через форму зворотного зв’язку в самій програмі:

  1. Витягніть екран ліворуч.
  2. Виберіть пункт Допомога та зворотний зв’язок під списком папок.
  3. Виберіть пункт Проблема.
  4. Виберіть тему проблеми.
  5. Опишіть проблему максимально докладно.
Увага. Про проблеми, пов’язані з мобільною програмою, пишіть, будь ласка, із самої програми, а не зі сторінок Допомоги. Так ваше звернення потрапить до потрібних фахівців і вам дадуть відповідь швидше. Також у разі надсилання з програми наші фахівці бачать технічну інформацію, яка допомагає розібратися з проблемою.

Якщо програма несподівано завершує роботу й ви не можете написати нам з неї, надішліть повідомлення про помилку через форму зворотного зв’язку.