Мобiльна програма пошти

Запитання і відповіді

Як вибрати декілька листів?

  1. Виберіть перший потрібний лист одним зі способів:
    • Спосіб 1. Натисніть на портрет відправника в рядку листа.
    • Спосіб 2. Натисніть і утримуйте рядок із листом.
  2. Виберіть інші листи, натиснувши рядки з цими листами.

Як вийти з облікового запису?

Вийти з облікового запису ви можете за допомогою системних налаштувань Android.

Якщо ви хочете зупинити роботу однієї зі скриньок, не видаляючи акаунт із системи, вимкніть цю скриньку у налаштуваннях програми.

Як вимкнути завантаження листів і сповіщення?

Ви можете налаштувати Push-сповіщення та синхронізацію для кожної папки окремо:

  1. Витягніть екран зліва.
  2. Натисніть на кнопку Налаштування (під списком папок і міток).
  3. Виберіть акаунт, для якого хочете налаштувати сповіщення і вибіркову синхронізацію папок.
  4. У розділі Сповіщення та офлайн-доступ для кожної папки виберіть опцію:
    • Сповіщає про листи і завантажує їх — вміст папки завантажуватиметься у фоновому режимі зі сповіщеннями про нові листи.
    • Завантажує листи — вміст папки завантажуватиметься у фоновому режимі без сповіщень про нові листи.
    • Нічого не завантажує — вміст папки завантажуватиметься, тільки якщо її відкрити.
      Увага! Завантаження листів вимикається разом зі сповіщеннями. Вимкнути завантаження листів і увімкнути сповіщення про нові листи не можна.

Де у програмі адресна книга?

Окремої адресної книги у програмі поки немає. У разі написання листа почніть вводити в полі Кому ім'я або адресу контакту — програма підкаже вам варіанти.

Чому в центрі сповіщень немає значка програми?

Нова версія програи отримує інформацію про листи без постійного з'єднання із сервером — це економить ресурс батареї. Тому значок з'єднання в центрі сповіщень не відображається.

Немає з'єднання із сервером

Перевірте, чи є у вас доступ до інтернету (без інтернет-з'єднання програма Яндекс.Пошта не відкриватиметься):

  • Чи підключені ви до мобільної мережі?
  • Чи є гроші на рахунку вашого мобільного телефона?
  • Чи можете ви скористатися іншим інтернет-з'єднанням, наприклад Wi-Fi?

Якщо ці рекомендації не допомогли, зверніться до нас через форму зворотного зв'язку. У повідомленні докладно опишіть проблему і прикріпіть скриншот програми.

Як змінити пароль?

Змінити пароль ви можете у веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти (див. розділ Як змінити пароль або відповідь на контрольне запитання?).

Я забув пароль. Що робити?

Забутий пароль можна відновити на сторінці відновлення доступу.

Якщо відновити пароль не вдалося, зверніться до нас через форму зворотного зв'язку.

Я забув логін. Що робити?

Якщо ви забули логін, спробуйте скористатися підказкою на сторінці відновлення доступу. Підказка може спрацювати, якщо ви нещодавно заходили у свій обліковий запис на Яндексі з цього ж телефона.

Також спробуйте звернутися до тих, із ким ви листувалися — ваші адресати можуть нагадати вам, з якої адреси надходили ваші листи.

Якщо відновити логін не вдалося, зверніться до нас через форму зворотного зв'язку.

Зникли листи

Якщо ви випадково видалили листи або ваші листи зникли, спробуйте пошукати їх у папці Видалені (листи в цій папці доступні упродовж 7 днів після видалення). Щоб відновити листи:

  1. Зайдіть у папку Видалені.
  2. Виберіть потрібні листи. Щоб вибрати лист, натисніть на портрет відправника у рядку листа.
  3. Натисніть на значок у верхній частині екрана.
  4. Натисніть на кнопку Перекласти в папку.
  5. Виберіть папку, у яку потрібно перемістити лист.

Якщо зниклих листів у папці Видалені немає, то, на жаль, відновити їх не можна.

Якщо ви не видаляли лист, виконайте такі дії:

  1. У веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти зайдіть у журнал відвідувань і прогляньте інформацію за діями у скриньці за останній тиждень.
  2. Змініть пароль на сторінці Паспорта. Переконайтеся, що дотримуєтеся правил поштової безпеки.
  3. Перевірте, чи не використовуєте ви програми, що видаляють листи. Якщо на вашому телефоні встановлено програму, яка працює за протоколом POP3, зазначте в її налаштуваннях, що у разі завантаження листів потрібно зберігати копії на сервері.

Якщо ці рекомендації не допомогли або у вас залишилися запитання щодо зникнення листів, поставте їх через форму зворотного зв'язку.

Не надходять сповіщення від соціальної мережі або форуму

Увага! Якщо ви зареєструвалися на Яндексі після реєстрації у соціальній мережі або на форумі, лист із підтвердженням не надійде. Необхідно буде запитати лист із сайту ще раз.

Якщо після реєстрації у соціальній мережі або на форумі вам не надходить лист із підтвердженням реєстрації, виконайте такі дії:

  1. Перевірте, чи правильно ви зазначили адресу електронної пошти.
  2. Переконайтеся, що у правилах обробки листів немає правила, яке видаляє подібні листи. (Вимкнути і видалити правило можна тільки у веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти.)
  3. Перевірте, чи немає поштової адреси цієї соціальної мережі або форуму у чорному списку. (Видалити адресу сайту із чорного списку можна тільки у веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти.)

Якщо ви упевнені, що налаштування поштової скриньки коректні й адресу зазначено правильно, спробуйте запитати лист із сайту знову. Якщо через кілька годин лист не надійде, зверніться до адміністрації сайту.

Як створювати свої папки?

Створити свої папки ви можете у веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти (див. розділ Робота з папками).

Як налаштувати збирач або правило обробки листів?

Налаштувати збирач листів з іншої поштової скриньки і створити правила обробки пошти можна тільки у веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти (див. розділи Збирання пошти з інших скриньок і Правила обробки листів).

У списку немає мого запитання

Якщо вам трапилася проблема, яку не було описано вище, зверніться до нас через форму зворотного зв'язку.

При цьому зазначте за яких обставин з'явилася проблема, які дії ви здійснювали.

Прикладіть до звернення скриншоти помилок, а також скриншот програми.