Мобiльна програма пошти

Боротьба зі спамом

Отримую спам у поштову скриньку

Якщо у папку Вхідні надійшов лист, який ви вважаєте спамом, будь ласка, повідомте нас про це:

  1. Відкрийте лист.
  2. Натисніть на значок у нижній частині екрана.

Так ви скоректуєте роботу фільтрів Спамоборони для вашої скриньки. Іноді для цього може знадобитися кілька скарг на однотипні небажані листи. Докладніше про боротьбу зі спамом у Яндекс.Пошті ви можете дізнатися у Допомозі Яндекс.Пошти.

Щоб позначити як спам кілька листів:

  1. Виберіть потрібні листи. Щоб вибрати лист, натисніть на портрет відправника у рядку листа.
  2. Натисніть на значок у нижній частині екрана.

Якщо лист надійшов одразу у папку Спам, його буде видалено автоматично через 10 днів після потрапляння до папки. Якщо лист потрапив у папку Спам помилково, натисніть значок на сторінці читання листа — і нові листи від цього відправника знову надходитимуть у папку Вхідні.

Відписатися від розсилки

Зазвичай у кінці листа-розсилки є інструкція, як відписатися від цієї розсилки. Як правило, від небажаної розсилки ви можете відписатися безпосередньо на сайті або звернувшись до адміністрації цього сайту.

Також ви можете додати адреси небажаних розсилок до чорного списку у веб-інтерфейсі Яндекс.Пошти.