Вхід і вихід

    Зайти в поштову скриньку

    Ви можете зайти у свою поштову скриньку з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету. Для цього наберіть в адресному рядку браузера mail.yandex.ua, введіть ваш логін і пароль на Яндексі та натисніть на кнопку Увійти.

    Порада. Щоб мати швидкий доступ до Яндекс.Пошти, додайте сторінку Пошти в закладки або зробіть її стартовою у вашому браузері. Також ви можете налаштувати оброблення посилань mailto.
    Примітка. Якщо ви зайшли в інтернет із чужого пристрою і не хочете, щоб браузер запам'ятав ваші логін і пароль, увімкніть опцію Чужий комп'ютер на сторінці авторизації. Сесія завершиться відразу після того, як ви закриєте браузер, або через 2 години після закінчення роботи з Поштою.

    Якщо ви хочете авторизуватися, використовуючи свій профіль у соціальній мережі (наприклад, Facebook), потрібно надати Яндексу доступ до ваших персональних даних.

    Примітка. Яндексу потрібен доступ до вашого профілю в соціальній мережі, для того щоб підключити його до вашої пошти. Жодних дій із профілем без вашого відома Яндекс не виконуватиме.

    Докладніше див. у розділі Вхід на Яндекс.

    Перемикання між скриньками

    Якщо ви користуєтеся кількома поштовими скриньками на Яндексі, ви можете перемикатися між ними, не вводячи логін і пароль:

    Ви можете вибирати акаунт у Пошті, Паспорті та на інших сервісах Яндекса, які підтримують цю можливість. Вибраний акаунт вважається основним: із ним ви будете авторизовані на сервісах, які поки не підтримують перемикання.

    До списку можна додати не більше 15 облікових записів. Щоб видалити якийсь акаунт зі списку, перемкніться на нього та перейдіть за посиланням Вихід. Поточний акаунт зникне зі списку, і ви автоматично перемкнетеся на наступний.

    Примітка. Якщо ви натиснете на посилання Вихід на головній сторінці Яндекса і в результатах пошуку, зі списку зникнуть одразу всі акаунти. Для продовження роботи потрібно авторизуватися знову.

    Щоб прибрати зі списку кілька акаунтів, перейдіть за посиланням Додати користувача і натисніть на Редагувати список.

    Вийти з поштової скриньки

    Відкрийте меню облікового запису у правому верхньому куті екрана і натисніть на кнопку Вихід.

    Якщо ви забули вийти з Пошти на чужому пристрої, натисніть у меню облікового запису на посилання Вихід на всіх пристроях. Також це можна зробити на сторінці Паспорта (у блоці Безпека).

    Увага. Для подальшого доступу до сервісів Яндекса треба буде знову ввести логін і пароль на кожному пристрої.

    Як змінити пароль або відповідь на контрольне питання?

    З метою безпеки рекомендовано змінювати пароль кожні 6 місяців.

    Щоб змінити ваш пароль на Яндексі, відкрийте меню облікового запису у правому верхньому куті екрана і натисніть на кнопку Змінити пароль.

    На сторінці, що відкрилася, зазначте свій поточний пароль і двічі новий для підтвердження правильності введення. Введіть символи із зображення і натисніть на кнопку Зберегти.

    Увага. Після зміни пароля усі сесії, відкриті з вашим логіном на інших комп'ютерах, буде автоматично завершено.

    Якщо ви забули свій пароль, пройдіть процедуру відновлення пароля і зазначте свій логін на Яндексі або поштову адресу. Ви можете відновити пароль за допомогою відповіді на контрольне питання, SMS-повідомлення на підтверджений номер телефону або додаткової адреси електронної пошти.

    Ви можете змінити контрольне питання або відповідь на нього на сторінці Яндекс.Паспорта, натиснувши на посилання Змінити контрольне питання/відповідь.